Тема: М. Коцюбинський ,,Казка про двох цапків”МЕТА: формувати навички читання вголос; розвивати зв’язне мовлення, спостережливість, пам'ять; виховувати почуття доброти, дружби. Обладнання: ілюстрації до казки, ілюстрації свійських і диких тварин, схеми для звукового аналізу слів, схеми речень. Перебіг уроку I Організаційний момент. Усі посміхнулись і з таким гарним настроєм активно працюємо протягом усього уроку. Сьогодні ми з вами познайомимось з героями нової казки. Але це буде пізніше. II Підготовка до читання. 1. Звукова зарядка. Пригадайте, діти, вмить як пшениченька шумить: ш-ш-ш Як гогоче гусеня: га-га-га Як кує зозуля в лісі: ку-ку, ку-ку. А ворона аж до хмар на все небо кричить: кар-кар-кар. Як бджола в саду бринить: дз-дз-дз. Як в гаю струмок дзвенить: дж-дж-дж. 2. Гра ,,Який склад загубився?” До групи складів дібрати один і прочитати слова, які утворилися в даному рядку. Фа локо, розиво, ре Те ра, зан, ртух Мо ля, левізор, лефон. ( фара, фазан, фартух; теля, телевізор, телефон; молоко, морозиво, море) Словникова робота за деякими словами: фазан, фара. - Пояснити значення цих слів дітям. - Показати ілюстрацію. - Скласти речення або словосполучення з цими словами. III Нова тема. Робота над казкою. 1. Прочитайте зашифровані слова на дошці і ви дізнаєтесь, хто головний герой казки, яку ми сьогодні будемо читати. КЗОА АЦП ( коза, цап) 2. Розглядання ілюстрацій даних тварин ( коза, цап) 3. Словникова робота: перебратися, цапки, кладка, рів. 4. Читання казки учителем. 5. Запитання до змісту казки: - Біля якого водойма зустрілися цапки? - Чому цапи не змогли одразу вдвох перейти через місток? - Що з ними трапилось? - Де зустрілись кізочки? - Чому вони були розумнішими? 6. Фізична пауза. Раз, два – всі присіли, потім вгору підлетіли. Три, чотири – нахилились із струмочка гарно вмились. П’ять, шість всі веселі летимо на каруселі. Сім, вісім в поїзд сіли, ніжками затупотіли. Дев’ять, десять відпочили і за парти тихо сіли. 7. Читання тексту казки ланцюжком по одному реченню. 8. Робота над текстом. - дати характеристику головним героям за містом їх проживання; (тварини які – дикі чи свійські? Де живуть дикі та свійські тварини?) - чим відрізняються свійські тварини від диких? 9. Гра ,,Тім – Том” Клас поділений на дві команди. Я показую ілюстрації диких і свійських тварин. ,,Тім” встають, коли тварини свійські, ,,Том” встають, коли тварини дикі. 10. Вибіркове читання: - знайти і прочитати речення, які відповідають даній схемі: ____ ____ ____ ____. ( А через річку кладка. Розминутись ніяк не можна) - я починаю читати речення, а діти знаходять його у тексті і продовжують читати. Гра ,,Знайди і продовжи” 11. Робота в зошитах з читання. Звукове моделювання слів. - Гра ,,Засели будиночок”( На дошці схеми слів. Вибрати, які з даних схем належать до слів кізочка і цап. ) Назвіть номер дома, в якому живуть ці тварини. - на дошці учень робить звуко – буквений аналіз слова кладка. 12. Читання тексту з помилками. Я читаю текст, у дітей книги закриті. Вони уважно слухають, де я припустила помилку і виправляють її. IV Підсумок уроку. Як називається казка, яку ми сьогодні читали? Якими були цапки? Якими були кізочки? Щоб не потрапити в якусь неприємну ситуацію, як це сталося з цапками, завжди подумайте, а потім робіть. Тоді про вас скажуть – розумні, ввічливі діти. Дома спробуйте цю казочку розповісти своїм батькам, друзям. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 5773 | |
Птахи |
Осінь. Рослини восени. Охорона здоров'я восени |
Комбінована аплікація |
Вода та її властивості. Демонстрація властивостей води (безбарвна, прозора, н... |
Для чого ми вивчаємо природознавство |
Всього коментарів: 0 | |