💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

М. Коцюбинський ,,Казка про двох цапків”

Тема: М. Коцюбинський ,,Казка про двох цапків

МЕТА: формувати навички читання вголос; розвивати зв’язне мовлення, спостережливість, пам'ять; виховувати почуття доброти, дружби.

Обладнання: ілюстрації до казки, ілюстрації свійських і диких  тварин, схеми для звукового аналізу слів, схеми речень.

Перебіг уроку

I Організаційний момент.

Усі посміхнулись і з таким гарним настроєм активно працюємо протягом усього уроку. Сьогодні ми з вами познайомимось з героями нової казки. Але це буде пізніше.

II  Підготовка до читання.

1.  Звукова зарядка.

Пригадайте, діти, вмить як пшениченька шумить: ш-ш-ш

Як гогоче гусеня: га-га-га

Як кує зозуля в лісі: ку-ку, ку-ку.

А ворона аж до хмар на все небо кричить: кар-кар-кар.

Як бджола в саду бринить: дз-дз-дз.

Як в гаю струмок дзвенить: дж-дж-дж.

2.  Гра ,,Який склад загубився?

До групи складів дібрати один і прочитати слова, які утворилися в даному рядку.

Фа                       локо, розиво, ре

Те                        ра, зан, ртух

Мо             ля, левізор, лефон.

( фара, фазан, фартух;  теля, телевізор, телефон; молоко, морозиво, море)

Словникова робота за деякими словами: фазан, фара.

-       Пояснити значення цих слів дітям.

-       Показати ілюстрацію.

-       Скласти речення або словосполучення з цими словами.

III  Нова тема. Робота над казкою.

1.  Прочитайте зашифровані слова на дошці і ви дізнаєтесь, хто головний герой казки, яку ми сьогодні будемо читати.

КЗОА                  АЦП                    ( коза, цап)

2.  Розглядання ілюстрацій даних тварин ( коза, цап)

3.  Словникова робота: перебратися, цапки, кладка, рів.

4.  Читання казки учителем.

5.  Запитання до змісту казки:

-       Біля якого водойма зустрілися цапки?

-       Чому цапи не змогли одразу вдвох перейти через місток?

-       Що з ними трапилось?

-       Де зустрілись кізочки?

-       Чому вони були розумнішими?

6.  Фізична пауза.

Раз, два – всі присіли, потім вгору підлетіли.

Три, чотири – нахилились із струмочка гарно вмились.

П’ять, шість всі веселі летимо на каруселі.

Сім, вісім в поїзд сіли, ніжками затупотіли.

Дев’ять, десять відпочили і за парти тихо сіли.

7.  Читання тексту казки ланцюжком по одному реченню.

8.  Робота над текстом.

-       дати характеристику головним героям за містом їх проживання; (тварини які – дикі чи свійські? Де живуть дикі та свійські тварини?)

-       чим відрізняються свійські тварини від диких?

9.  Гра ,,Тім – Том  Клас поділений на дві команди. Я показую ілюстрації диких і свійських тварин. ,,Тім встають, коли  тварини свійські, ,,Том встають, коли тварини дикі.

10.                       Вибіркове читання:

-       знайти і прочитати речення, які відповідають даній схемі:

____  ____  ____  ____.  ( А через річку кладка. Розминутись ніяк не можна)

-       я починаю читати речення, а діти знаходять його у тексті і продовжують читати. Гра ,,Знайди і продовжи

11.                       Робота в зошитах з читання. Звукове моделювання слів.

-       Гра ,,Засели будиночок( На дошці схеми слів. Вибрати, які з даних схем належать до слів кізочка і цап. )

Назвіть номер дома, в якому живуть ці тварини.

-       на дошці учень робить звуко – буквений аналіз слова кладка.

          12. Читання тексту з помилками. Я читаю текст, у дітей книги закриті. Вони уважно слухають, де я припустила  помилку і виправляють її.

IV  Підсумок уроку.

    Як називається казка, яку ми сьогодні читали?

    Якими були цапки?

    Якими були кізочки?

Щоб не потрапити в якусь неприємну ситуацію, як це сталося з цапками, завжди подумайте, а потім робіть. Тоді про вас скажуть – розумні, ввічливі діти.

Дома спробуйте цю казочку розповісти своїм батькам, друзям.



Джерело: noindex
Категорія: Навчання грамоти | Додав: SYLER (29.12.2013)
Переглядів: 5773 | Рейтинг: 0.0/0
Птахи
Осінь. Рослини восени. Охорона здоров'я восени
Комбінована аплікація
Вода та її властивості. Демонстрація властивостей води (безбарвна, прозора, н...
Для чого ми вивчаємо природознавство
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]