Тема: Написання вивчених букв, слів з вивченими буквами, речень за аналогією. Списування з друкованого текстуМета: Закріплювати в учнів навички написання рядкових і великих букв, навички списування з друкованого шрифту, розвивати у дітей самостійність при виконанні завдань, збагачувати словниковий запас учнів, виховувати любов до праці. Обладнання: малюнки казкових героїв, макет колоска з літерами на зернятках, макет мішка, предметні малюнки, картки зі словами, таблиці. Хід уроку І. Організаційний момент. ІІ. Повідомлення теми і мети уроку. Мотивація навчальної діяльності. Сьогодні ми з вами знову побуваємо в казці. Ми вивчили багато букв української абетки. На цьому уроці ми пригадаємо всі ці букви, перевіримо ваші вміння писати їх, поєднувати одну з одною у словах і складах, списувати із друкованого шрифту. Наші герої підготували багато завдань. А ми покажемо чого навчились. - Діти, до нас в гості на урок просяться казкові герої. Хто це – ви зараз дізнаєтесь, відгадавши загадки. Загадка Загадка Хвіст – як ниточка, сама – як калиточка. До схід сонця встає, А очі – як сім’я. (Миша) Спати нам не дає. (Півник) - Героями якої казки є півник і миші? - Як звали героїв? ІІІ. Закріплення вивченого матеріалу. 1. Складання слів з вивчених літер. Жили собі двоє мишенят – Круть та Верть і півник Голосисте Горлечко. Мишенята було тільки й знають, що танцюють та співають. А півник удосвіта встане, всіх піснею збудить та й до роботи береться. Ото якось підмітав у дворі та й знайшов пшеничний колос. - Півник знайшов колосок і просить вашої допомоги: з букв, які на зернинках скласти слова. - Яке слово склав? (півник, миша) 2. Звуковий аналіз слів. - Зробить звуковий аналіз слів, які ми склали. - Назви наголошений, ненаголошений склад. Півник вдячний вам за допомогу. Фізкультхвилинка 3. Повторення звукового значення вивчених літер. - Круть, Верть, - став гукати півник, - а гляньте-но, що я знайшов! Поприбігали мишенята та й кажуть: - Коли б це його обмолотити… - А хто молотитиме? – питається півник. - Не я! – одказує одне мишеня. - Не я! – каже й друге мишеня. - Я обмолочу, - каже до них півник. І взявся до роботи. А мишенята й далі граються. А зернятка в колосочку були непрості. Кожне зернятко принесло нам літеру. - Назвіть букви, що позначають голосні звуки. - Яка буква позначає голосний звук і м’якість попереднього приголосного? Півник просить вас записати великі букви, що позначають приголосні звуки. - В яких випадках пишеться велика буква? 4. Утворення та запис складів з вивчених літер. От вже й обмолотив півник колосок та й знов гукає: - Гей, Круть, гей, Верть, а йдіть гляньте, скільки зерна я намолотив! А з цих зерняток півник хоче, щоб ви склали і записали склади. Але послухайте умову: це повинна бути перша буква імен мишенят. - Як звали мишенят? З буквою К записати всі склади З буквою В записати всі склади Для того, щоб швидше допомогти Півнику, ми розділимо цю роботу між дівчатками і хлопчиками. - Перш ніж виконувати, давайте згадаємо, як з’єднуються рукописні літери Півник вдячний за допомогу. Фізкультхвилинка 5. Запис слів з вивченими літерами. Поприбігали мишенята. - Треба, - кажуть, - зерно до млина однести та борошна намолоти. - А хто понесе? – питає півник. - Не я! – гукає Круть. - Не я! – гукає Верть. - Ну, то я однесу, каже півник. Узяв на плечі мішок та й пішов. Допоможемо Півнику? А мішок важкий, бо з малюнками. Давайте допишемо слова – назви предметів, зображених на цих малюнках. - Що зображено на малюнку? - Як пишеться перше слово? Всі решта через кому. - На які 2 групи поділимо слова? (Квіти, дерева) - Яке з цих слів має декілька значень? (Півник) - Молодці! З завданням справились! 6. Списування з друкованого тексту. А мишенята собі одно скачуть – у довгої лози граються. Прийшов півник додому, знов кличе мишенят: - Гей, Круть, гей, Верть! Я борошно приніс. Поприбігали мишенята, пораділи: - Ой, півничку! Вже тепер тісто треба замісити та пиріжечків спекти. - Хто ж міситиме? – питає півник. А мишенята й знов своє: - Не я! – пищить Круть. - Не я! – пищить Верть. Подумав півник та й каже: - Доведеться мені, мабуть. Поки півник місить тісто у нас є завдання: Записати речення, записані друкованим шрифтом. - Прочитайте 1 речення. - Скільки слів у реченні? - З якої букви починаємо писати? - Що ставимо в кінці речення? Півник це завдання перевірить і оцінить вашу роботу. ІV Підсумок уроку. От замісив півник тісто, приніс дрова та й розпалив у печі. А як у печі нагоріло, посадив пиріжки. Мишенята й собі діло мають: пісень співають, танцюють. Аж ось і спеклися пиріжки, повиймав їх півник, виклав на столі. А мишенята вже й тут. І гукати їх не треба. А півник і говорить мишенятам: - Складіть і прочитайте речення. А миші ліниві. Допоможемо їм? - Складіть речення. Запишіть в зошит. - Як ви розумієте це прислів’я? - Як ви гадаєте, отримають мишенята пиріжки? А чому? - Ох, і голодний я! – каже Круть. - А я який голодний! – каже Верть. Та й посідали до столу. А півник і каже: - Стривайте-но, стривайте! Ви мені перше скажіть, хто знайшов колосок. - Ти, - кажуть мишенята. - А хто його обмолотив? - Ти, - вже тихіше відказують Круть їх Вертем. - А тісто хто місив? Піч витопив? Пиріжків напік? - Ти, - вже й зовсім нищечком кажуть мишенята. - А що ж ви робили? Що мали казати мишенята? Нічого. Стали вони тут вилазити з-за столу, а півник їх і не тримає. Хто ж отаких лінюхів пиріжками пригощатиме? - Чому вчить ця казка? - А ми отримаємо винагороду за роботу? - Ми допомагали півнику? - Давайте пригадаємо, що ми робили на уроці? - І миші дивлячись на вас теж полюблять працю! Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 3281 | |
Як ставитися до інших, щоб тебе поважали |
Т. Коломієць «Диваки», «Лічилка-небувалиця» Г. Бойко «Скоромовка-небувалиця».... |
Складові дороги. Основні відомості про організацію дорожнього руху |
«Наче вулик, наша школа...». Побудова тексту за питаннями і зразком |
Екскурсія до водойми (до лісу). Правила поведінки поблизу водойми (у лісі) |
Всього коментарів: 0 | |