Тема: Аплікація з паперу. КульбабкаМета: закріплювати вміння учнів працювати за планом; відпрацьовувати прийоми різання паперу ножицями, згинання паперу; розвивати координації рухів рук при різанні, згинанні, склеюванні; розвивати логічне мислення, творчі здібності; виховувати колективізм, відповідальність за доручену справу, охайність, дисциплінованість. Обладнання: ілюстрації із зображенням галявини з кульбабками, кольоровий папір, жовті серветки, клей, ножиці, пензлики, олівці, вологі серветки для рук. Хід уроку I. Організаційний момент 1 Привітання Зазирнуло ранком сонце До школяриків у віконце, У дзвіночок калатало, Промінцями лоскотало: — Прокидайтесь, не баріться, Не пустуйте, гарно вчіться! 2 Перевірка готовності до уроку 3 Упорядкування робочих місць II. робота над новим матеріалом 1 Оголошення теми та мети уроку — Сьогодні на уроці ми будемо робити аплікацію з паперу. Ви працюватимете в парах. А що ми будемо виробляти, ви згодом дізнаєтеся. 2 Вступна бесіда — Відгадайте загадки. • Дівчинка трима в руці Хмарку-пух на стебельці. Як подуєш ти на нього — Не залишиться нічого. (Кульбаба) • Сонечко в траві зійшло, Усміхнулось, розцвіло. Потім стало біле-біле І за вітром полетіло. (Кульбаба) На дошці — ілюстрації із зображенням галявини з кульбабками. Діти читають вірші. КУЛЬБАБКИ Кульбабки дивилися в небо, І вранішні роси пили, Щасливо всміхалися сонцю, Бо з ним вони схожі були. В долоньках тримаю, І дую щосили: «Дід, баба, дід, баба», — Повторюю я. Маленька кульбабка, А скільки в ній сили, Щоб килимом стала Її вся сім’я. Листочки промінчик ловили, Щодня підіймались, росли... Голівки біленькі зробились, А з них парасольки вітри понесли. Щоб нове життя народилося знову У полі і в нашім саду, Щоб чули усі їхню пісню, розмову, І я посміхнуся, коли їх знайду. Людмила Яцура — Кульбаба, звісно, бур’ян, і на садовій ділянці боротися з ним необхідно. Але в природі немає нічого зайвого і непотрібного. Просто не всі знають, наскільки корисним є рослина-бур’ян кульбаба. Кульбаба відвіку широко використовувалася в народній медицині різних країн як зовнішній, при різних шкірних захворюваннях, і внутрішній засіб, що має протизапальну, жовчогінну, відхаркувальну дію, покращує травлення. З молодого листя кульбаби у давні часи варили супи, а коріння, зібрані восени, після закінчення цвітіння, або ранньою весною, до цвітіння, сушили, обсмажували і вживали замість кави. З квіток кульбаб виходить смачне варення. Кульбаба використовується також для косметичних цілей. Краса і користь кульбаби заслуговують того, щоб любити і широко використовувати цю чудову рослину. Ви, напевно, здогадалися, що саме сьогодні ми будемо виготовляти. III. демонстрація та аналіз зразка ► Інструктаж Діти працюють у парах. — Візьміть дві серветки і складіть кожну вчетверо. — Складіть кожну серветку ще раз вчетверо. — Накладіть серветки одну на одну. Учитель допомагає дітям пробити серветки посередині степлєром. — Обріжте кінці серветки, вирізавши коло. — Зробіть надрізи глибиною приблизно 10 мм через рівні проміжки. — Підніміть верхній тонкий шар серветки. — Стисніть його пальцями навколо центру. — Піднімайте наступні шари і також стискайте їх пальцями. — Підніміть всі шари один за одним. Можна піднімати по 2-3 шари одночасно. — Щоб зробити листочки для кульбаби, візьміть смужки паперу розміром 4 х 12 см (на парті — нарізані смужки). — Складіть їх навпіл, відріжте куточки. — Вирізайте зубчики по частинах: спочатку робіть надріз перпендикулярно лінії згину, потім — надріз навскоси. Розгорніть листок і трохи вигніть його. — Виріжте 8 листочків різних відтінків. — Приклейте до основи тільки нижню частину листа. — Для стебла зверніть трубочку зі смужки тонкого паперу. IV. Фізкультхвилинка Руки за голову ставимо сміло І повертаємось вправо і вліво. Двічі наліво, двічі направо, Зробимо чітко, діти, цю вправу. Двічі наліво, двічі направо — Будемо мати гарну поставу. V. практична робота учнів Діти працюють у парах, виконують роботу разом, допомагають одне одному. VI. виставка та оцінювання робіт — Робота якої пари вам сподобалась найбільше? — Які помилки помітили? VII. підсумок уроку — Над чим ми працювали сьогодні? — Які прийоми роботи з папером закріплювали? | |
| |
Переглядів: 7398 | |
Силуетно-площинне зображення дерев і птахів. Практична робота «Як живеться ва... |
Вода в природі. Властивості води. Як дбати про чистоту водоймищ |
Збирання квітів різних видів місцевих рослин. Виготовлення квіткової абетки |
Перегинання і складання паперу. виготовлення стріли, пташки |
Українська народна казка «Лисиця та їжак» |
Всього коментарів: 0 | |