Тема: Прикраси з паперу. Чарівні квітиМета: вчити виготовляти вироби за викрійкою-основою, згинати, складати навпіл і в кілька разів; розвивати творчі здібності, уяву, увагу; виховувати акуратність в роботі, посидючість, терпіння, любов до праці. Обладнання: ілюстрації із зображенням квітів; набір паперу для оригамі, ножиці, клей, пензлик, серветки для паперу. Хід уроку I. Організаційний момент 1 Привітання Пролунав шкільний дзвінок. Всіх покликав на урок. Бігали, відпочивали І до класу прискакали. А тепер часу не гаєм І урок розпочинаєм. 2 Перевірка готовності до уроку 3 Упорядкування робочих місць II. робота над новим матеріалом 1 Оголошення теми та мети уроку — Сьогодні на уроці ми будемо готуватися до весняних свят, зробимо прикраси з паперу — квіти у техніці, вже знайомій для вас, — оригамі. 2 Вступна бесіда — Цікавий і чарівний світ квітів! Нема, мабуть, жодної людини, яка б не була закохана у квіти. Вони такі ніжні і духмяні, мають різноманітну форму і забарвлення, кожна з них викликає певні почуття, дарує незабутні враження. Квіти — вічні супутники людини із самого дитинства і до кінця життя. І здається, без них світ був би безбарвним і сумним, не звучало б стільки чарівних пісень і радості. Діти читають вірші. Земля у космосі — це зірочка незвична, Її пізнає кожен віддаля! Мрійлива трохи, дуже симпатична, Жива планета — голуба Земля! Така барвиста, гарна, поетична, Дощами вмита, світла і ясна. Краса її і дивна, і велична, І вся вона чарівна, осяйна. І на Землі росте це дивне диво, Такого ми не бачили ніде, Це диво-квіти, що ростуть красиво, Ну, а над ними — небо голубе! Над квітами метелики барвисті, І бджоли з них нектар солодкий п’ють. А після дощику встають веселки чисті, І добрі люди на Землі живуть. ВЕСНЯНІ КВІТИ Ще на деревах голі віти, Холодний вітер допікає. Та зацвіли весняні квіти, Над ними бджілонька літає. А квіти ніжні і тендітні, Як дотик ручок немовляти. Біленькі, жовті і блакитні... Вони прийшли весну вітати. — Коли люди дарують квіти? (Відповіді дітей.) — Як ви гадаєте, можна поліпшити настрій квітами? — А можна дарувати квіти просто так, не на свято? — Зараз ми переглянемо добрий мультфільм — «Просто так». 3 Перегляд мультфільму «Просто так» — Чи сподобався вам мультфільм? — Чого він нас навчає? 4 Розгадування кросворду «Квіти весни» — Настала весна. Природа прокидається. Розквітають квіти. Відгадайте їх назви! 1. Навесні вона в теплі3. Проростає з-під землі. Має запах, має вроду, І дарує насолоду. (Квітка) 2. Дзвіночки в лісі ніжні-ніжні, Немов сніжинки білосніжні. 4. В зеленім листі спочивають, П’янкий весняний запах мають. (Конвалії) Має гарні жовті вічка Й фіолетову спідничку. Запах ніжний і духмяний Наповняє ліс весняний. (Фіалка) Я на інших геть не схожий: Кучерявий та пригожий. Постелю під голе віття Фіолетові суцвіття. (Ряст) 5. Я — дуже ніжна квітка, Струнка, як кипарис. Чудовий маю запах, А звуть мене... (нарцис). 6. Лист зелений і міцний, Сніг для нього не страшний, А коли весну стрічає, Сині очі розкриває. (Барвінок) 7. Де вона проходить, — Там травиця сходить, Квіти розцвітають, Солов’ї співають. (Весна) 8. Навесні я зацвітаю Синім цвітом серед гаю. Відгадайте, що за квітка, Бо мене не стане влітку. (Пролісок) 9. На квітник погляньте, діти, Там козак стоїть між квітів. Весь червоний — гордий пан, Не козак це, а... (тюльпан). 10. З-під снігу з’явився, Прокинувся од сну, Усіх запросив Стрічати весну. (Підсніжник) III. Фізкультхвилинка Прокидаються квітки — Розпускають пелюстки. Вітерець дихнув тихенько, Пелюстки гойднув легенько. Сутеніє, і квітки Закривають пелюстки. Тихо засинають, Голівками хитають. IV. демонстрація та аналіз зразка ► Інструктаж — Зігнути квадрат навпіл. — Бічні кути загнути вгору всередину й отримати ще один квадрат. — Розкрити бічні трикутники. — Скласти отримані бічні фігури всередину навпіл. — Відігнути верхні кути вниз. — Скласти бічні трикутники ще раз усередину. — Дві бокові поверхні змастити клеєм і склеїти. — Отримуємо одну готову пелюстку. — Робимо ще кілька таких самих пелюсток (5-6). — Склеюємо їх між собою. — Отримуємо чарівну квітку. V. практична робота учнів Учні складають квітки за допомогою вчителя. — Зроблені квітки можна склеїти між собою й отримати букет. Які дивовижні ці квіти, У кожній чарівність своя. Всі різні, та й що говорити — У квіти закохана я. Дивитись годинами можна На ніжні пелюстки в росі. Дивує і радує кожна, А щастя дарують усі. VI. виставка та оцінювання робіт — Яка робота сподобалася найбільше? — Чи складно було складати квіти? VII. підсумок уроку — Над чим ми працювали сьогодні на уроці? — Чи сподобалася вам робота над квітами? ДИВО-КВІТИ Яке це дивне диво — квіти! Чарівні форми й кольори. І можна світові радіти, Як сяє сонечко згори. Тоді всі квіти розцвітають. На казку схоже все стає. Метелики довкіл літають, Бджола між квітами снує. І джміль великий волохатий Танок над квітами веде. В пилкові жовтому, пухнатий То присідає, то гуде. А квіти гарні, розмаїті, Ввібрали диво-кольори. Видовище найкраще в світі, Казкове, що не говори... Н. Красоткіна | |
| |
Переглядів: 4892 | |
Аплікація з відрізків вовняних ниток. Вітальна листівка до Дня Перемоги |
Фрукти та овочі виліплені із пластиліну |
Л. Вахніна «Кордон», Г. Бойко «Ділові розмови» |
Силуетне зображення будинків. Практична робота «Чарівні куполи соборів» |
М. Підгірянка «Загадка». О. Сенатович «Бігли діти повз ялинку...». Т. Коломіє... |
Всього коментарів: 0 | |