Тема: Робота з природним матеріалом. Ваза з квітами із сухого листяМета: формувати в учнів знання, навички та практичні вміння у роботі з природними матеріалами; розвивати естетичні почуття, пізнавальний інтерес; виховувати відповідальність за доручену справу, охайність, взаємодопомогу. Обладнання: картон, папір, клей, сухе листя, засушені гілочки дерев, квітів, серветки для рук, ілюстрації осінньої тематики, аудіозапис музичної п'єси П. І. Чайковського з циклу «Пори року». Хід уроку I. Організаційний момент 1 Привітання Дзвенить, дзвенить шкільний дзвінок — Нас закликає до навчання. Ми поспішаємо на урок, І знову йдемо в світ пізнання. 2 Перевірка готовності до уроку 3 Упорядкування робочих місць II. робота над новим матеріалом 1 Оголошення теми та мети уроку — Сьогодні на уроці ми продовжимо роботу з природним матеріалом. Виконаємо аплікацію з кольорового паперу та сухого листя. 2 Вступна бесіда — Заплющте оченята і послухайте. (Звучить аудіозапис музичної п’єси П. І. Чайковського з циклу «Пори року».) — Початок осені завжди чарівний. Повітря стає прозоре, мов кришталь, а небо голубе-голубе. Достигають цілющі плоди шипшини, виграють яскравими червоними барвами у сонячному промінні. Чується останній грім, що прощається з полями. Осінь, наче художник, велетенським пензлем розфарбовує в яскраві кольори плоди та листя. Ось так починається осінь. Пахне чебрецем, опеньками, спілими яблуками. Під час розповіді вчитель розвішує на дошці ілюстрації осені та дістає кошик, з якого виглядають калина, осіннє листя, квіти, гриби, чебрець. — Відгадайте загадку. Без пензлика, без олівця Розфарбувала деревця. Сумно у гаях блукає, Жовті шати одягає. Золотисту стелить постіль — Жде сестрицю білу в гості. (Осінь) — Які слова допомогли вам відгадати загадки? — Які осінні місяці ви знаєте? Матінко-осінь полями іде, Трійко хлоп’ят за собою веде: Вересень, жовтень — старшенькі, А листопад ще маленький. 1-й учень Вересень каже: «На полі, в гаю, Я подарунки усім роздаю: Повні грибів мої жмені, Яблука маю в кишені». 2-й учень Жовтень говорить: «А я, погляди, В жовту одежу вдягаю сади, З мряки заслону розстелю, Сонце вкладу у постелю». 3-й учень А листопад: «А я з тихим плачем Землю поллю безкінечним дощем, Листя стрясу з деревини, Вистелю гори й долини» — Про які осінні місяці ви прослухали вірш? III. Фізкультхвилинка Станьте рівно, поверніться, І до сонечка зверніться. А тепер хай всі малята Пострибають, мов зайчата. Руки вгору підніміть, Вдих і видих всі зробіть. У садку зеленому Яблук нарвемо. У плетені кошики ми їх складемо. Ніжки хай потрудяться — Танок почнемо. Вправними, бадьорими Ми всі зростемо. IV. демонстрація та аналіз зразка — Сподіваюся, що ви, готуючись до сьогоднішнього уроку, милувалися деревами, кущами, квітами, барвами осінньої природи. Спробуємо цю красу закарбувати на наших аплікаціях. Щоб вам було легше виконати завдання, зазирніть у кошик і знайдіть там листочки і квіточки. Візьміть картон, доберіть гілочки квітів, дерев, сухе листячко і створіть осінній букет. А потім з кольорового паперу зробіть вазу (можете скористатися шаблонами, які лежать на партах), наклейте вазу поверх букету. V. практична робота учнів ► Інструктаж з техніки безпеки — Які навчальні речі та інструменти вам знадобляться? — Як правильно користуватися ножицями? — Чого потрібно дотримуватися під час роботи з клеєм? VI. виставка та оцінювання робіт — Ви сьогодні гарно попрацювали, уважно мене слухали, і у вас вийшли чудові композиції! — Яка робота вам сподобалася найбільше? — Які ви помітили помилки, недоліки? VII. підсумок уроку — Що ми робили сьогодні на уроці? — Що таке аплікація? | |
| |
Переглядів: 3034 | |
Листівка для Елзіка |
Інформація. Як людина сприймає інформацію. Робота в графічному редакторі Pain... |
Різання паперу ножицями по прямій лінії. Способи нанесення зображення на папі... |
Обладнання для роботи з глиною і пластиліном. Прийоми ліплення |
Д. Павличко «Квітка», В. Кухалашвілі «Як побачити вітер?». В. Лучук «Сіла хма... |
Всього коментарів: 0 | |