💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Екскурсія до зоопарку

Тема уроку: Екскурсія до зоопарку

Мета: вдосконалювати навички діалогічного мовлення, практикувати вживання ЛО в усній та письмовій формі; розвивати пам’ять, увагу, фонематичний слух; виховувати дбайливе ставлення до живої природи.

Обладнання: підручник  ”GetSet-Go” – 1, Workbook, касета до підручника Picture flashcards(Wild animals)

Хід  уроку

І. Організаційний момент

1. Привітання.

Teacher: – Good morning, children! – (Good morning)

Nice to see you! – (Nice to see you)

How are you? – (I’m fine, thank you. Not bad.)    

2. Фонетична зарядка.

T: – Let’s  listen and sing the song.

Виконання пісні  ”One big, two big elephants” (cassette, PB p. 23)

ІІ. Основна частина.

1. Гра ”Guess the name”.

T:  – Зараз я запрошую вас на прогулянку в зоопарк, де ми зможемо побачити багато цікавих тварин. Давайте згадаємо їх назви.

(Учитель називає першу букву назви тварини, учні відгадують слово).

T:  – Its name begins with the letter B. What’s this?

Pupils: It’s a bear.

(Учитель розміщує на дошці малюнки з названими тваринами).

2. Гра ”Missing animals”.

(Учитель забирає 1-2 малюнки з дошки. Учні повинні назвати «зниклих» тварин).

T:    Now, children, look. Some animals are missing. Let’s help the zookeeper to find them.

3.     Гра ”Whose cage is it?”

 (На дошці намальовані і підписані клітки для тварин. Учні читають слова – назви тварин і за допомогою магніту прикріплюють відповідний малюнок).

 T:  – Each animals has its house. Read the word and you’ll know who lives here.

4.     Фізкультхвилинка.

 One, two. Buckle your shoe.

 Three, four. Knock at the door.

 Five, six. Pickup sticks.

 Seven, eight. Lay them straight.

 Nine, ten. Say it again.

5.  Робота в парах. ”Ask the zookeeper”.

 В нашому зоопарку багато цікавих тварин. Частина учнів буде відвідувачами зопарку, інші – працівниками, що доглядають за тваринами і добре їх знають, а тому можуть відповісти на запитання про них.

 P1: – Is it a lion?  P2: – No, it isn’t. it isn’t a lion.

 P1: – Is it a camel?  P2: – Yes it is.

 P1: – And what’s this? P2: – It’s a bear.

 P1: – Is it white?  P2: – No, it isn’t.

6.  Гра ”One or many?”

 Учитель називає іменники (назви тварин) у множині чи однині. Учні плескають у долоні, коли чують іменник у множині.

 T:  – Let’s play another game. Listen the names of animals. Clag your hands if it’s not one animal but many.

7.   Робота в парах ”How many animals?”

 Учні по черзі запитують один одного про кількість тварин на малюнку (PB p. 28).

 P1: –How many lions?  P2: – Six lions.

 P2: – How many camels?  P1: – Five camels.

8.  Виконання письмових завдань.

 Workbook (WB p. 32). Count and write.

 Учні підраховують кількість тварин на малюнках і записують відповіді.

1. Five camels.

2. Ten bats.

ІІІ. Підсумок уроку

 Яких тварин ми сьогодні зустріли в зоопарку?

Що вам сподобалось на нашому уроці найбільше?

Категорія: Іноземна мова | Додав: SYLER (31.12.2013)
Переглядів: 2395 | Рейтинг: 0.0/0
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 16
Тарас Шевченко. Урок позакласного читання
М. Підгірянка «Загадка». О. Сенатович «Бігли діти повз ялинку...». Т. Коломіє...
Дослідницький практикум. Як живуть мурахи?
Екскурсія у сад (парк, сквер, ліс). Правила поведінки у природі
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]