Тема: Мої іграшкиПідтема: Структура I have got…Мпожина іменникаМета: 1.Практична. Віести нові лексичні одиниці з теми «Мої іграшки.»,вчити їх застосовувати у словосполученнях з числівниками, формувати вміння учнів брати участь у мовленнєвій взаємодії з партнерами по комунікації в групах. 2. Розвиваюча. Стимулювати пізнавально – комунікативну мотивацію; розвивати пам’ять,мислення, увагу учнів. 3. Виховна. Формувати позитивні риси характеру: готовність до добрих вчинків. 4. Освітня. Розширювати кругозір учнів, стимулювати і підтримувати інтерес до іноземної мови. Тип уроку: мовний. Мовний матеріал: I/you have got... Обладнання: підручник, прописи, флеш-картки із зображенням малюнків, чисел, плакати, CD-програвач, Хід уроку І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення. Привітання( пісня CD№9). Фонетична і мовленнєва зарядка. По групах учні називають букви в алфавітному порядку. ІІ. Основна частина уроку. Представлення нових лексичних одиниць ІІ. Основна частина уроку. 1. Представлення нових лексичних одиниць. Використання методу Brainstorming (стор. 40, впр. 1). На дошці пишеться слово TOYS і учні пригадують раніше вивчені слова за цією темою, показують картки згідно теми, Повторення хором назв іграшок. 2. Прослуховування нових слів: за вчителем, а потім за CD № 43. Учні вказують на малюнки в підручнику стор.40. 3. Введення граматичного матеріалу з опорою на CD № 44. Впр.2, стор. 40. Учні прослуховують запис диску, слідкуючи за підручником і показуючи малюнки, називають числа 1, 2, 3. Наведення власних слів. 4. Робота за малюнком – постером (впр.3,ст.41) 5. Аудіювання діалогу з опорою на малюнок ( впр. 4, ст. 41). ІІІ. Заключна частина уроку. Підведення підсумків уроку, учні повідомляють про те, які букви і слова вони дізналися на уроці і що їм треба запам’ятати для наступного уроку. Вчитель дає команду учням: Stand up! Учні співають: CD № 11 – пісня « Goodbye». Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1593 | |
А. Коваль «Слова розповідають». Л. Компанієць «Ковалівна». Олена Пчілка «Жура... |
Київ — столиця України |
Узагальнюючий урок із теми «Мова живопису й графіки». Колективна робота «Хто ... |
Чим ми бачимо |
П. Воронько «Липка». В. Сухомлинський «Покинуте кошеня». Г. Могильницька «Баб... |
Всього коментарів: 0 | |