Мої іграшки. Рахунок до п’яти. Букви M m, N n

Тема: Мої іграшки

Підтема: Рахунок до п’яти. Букви M m, N n

Мета: 1.Практична.

Ввести нові лексичні одиниці з теми «Мої іграшки», представити літери алфавіту M m, N n; формувати в учнів вміння працювати з підручником і в прописах.

2. Розвиваюча.

Стимулювати вимовну готовність учнів, розвивати їх слухову короткочасну пам'ять.

3. Виховна.

Виховувати повагу до своїх речей, акуратність у їх користуванні.

4. Освітня.

Розширювати кругозір учнів, стимулювати і підтримувати інтерес до іноземної мови.

Тип уроку: комбінований

Мовний матеріал: Listen. Point. Repeat. I have got one/ two/ three/ four/ five…

Обладнання: підручник, прописи, флеш-картки із зображенням літер, плакати, CD-програвач.

Хід уроку

І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

Привітання( пісня CD№9).

Фонетична і мовленнєва зарядка: знайди пару. Учні розподіляються на групи, одна група отримує літери, а інша картки із зображенням слів, які починаються на ці літери. Учні презентують хором свою пару.

ІІ. Основна частина уроку.

1.    Представлення нових лексичних одиниць. Використання методу Brainstorming (стор. 42, впр. 1).

На дошці пишеться слово TOYS і учні пригадують раніше вивчені слова за цією темою, показують картки згідно теми, Повторення хором назв іграшок.

2.    Прослуховування нових слів: за вчителем, а потім за CD № 46. Учні вказують на малюнки в підручнику.

3.    Введення граматичного матеріалу з опорою на CD № 47.

Впр.2, стор. 42. Учні прослуховують запис диску, слідкуючи за підручником і показуючи малюнки.

Промовляння цифр (1 – 5) з опорою на флеш – картки. Учні пропонують свої власні приклади про те, які іграшки в них є, вживаючи числа: I have got one/ two/ three/ four/ five dolls.

4.    Представлення нових літер алфавіту: M m, N n ( стор. 43).

Вказуй і співай, с.43, CD № 48. Учні слухають пісню, вчитель називає літеру та пояснює зміст пісні рідною мовою. Вказується літера та малюнок з пісні. Використання флеш – карток. Наводяться приклади того, чи існують схожі українські літери.

5.    Робота в прописах (стор. 14 - 15).

Ознайомлення з новими словами вгорі прописeй : monkey, mouse, nose, nut. Промовляння слів. Прописування літер( 1 та 3 рядки). Виконання завдань: Закресли зайву літеру. Відгадай і запиши літери.

6.    Створення АВС постера.

Учні розподіляються на групи, отримують літеру, вчитель називає слова, а учні шукають букву, на яку починається дане слово й показують її та виносять до дошки.

ІІІ. Заключна частина уроку.

Підведення підсумків уроку, учні повідомляють про те, які букви і слова вони дізналися на уроці і що їм треба запам’ятати.

Вчитель дає команду учням: Stand up!

Учні співають: CD № 11 – пісня « Goodbye».



Джерело: noindex
Категорія: Іноземна мова | Додав: SYLER (30.12.2013)
Переглядів: 1270 | Рейтинг: 0.0/0
А. М'ястківський «Казка про яблуню». В. Коломієць «Не лови метелика».
Розпорядок дня учнів і його вплив на здоров'я. Правиль­на організація роб...
Правила користування громадським транспортом
«Золотаосінь»
Рослинний і геометричний орнамент. Практична робота «Гарний будинок»
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]