Моя сім’я. Члени родини. Букви I i, J j

Тема: Моя сім’я

Підтема: Члени родини. Букви I i, J j

Мета: 1.Практична.

Практикувати вживання у мовленні учнів раніше засвоєних лексичних одиниць, ввести літери алфавіту I i, J j. Вчити учнів представляти членів своєї родини. Формувати первинне уявлення про звукову систему англійської мови.

 2. Розвиваюча.

Розвивати фонематичний слух учнів, здатність до імітації; розвивати пам’ять,мислення, увагу учнів.

3. Виховна.

Виховувати почуття поваги до членів своєї родини.

4. Освітня.

Розширювати кругозір учнів, стимулювати і підтримувати інтерес до іноземної мови.

Тип уроку: комбінований.

Мовний матеріал: mother, grandmother, father, grandfather, uncle, brother, sister, I love…

Обладнання: підручник, прописи, флеш-картки із зображенням літер, плакат, CD-програвач, фотокартки сім’ї учнів.

Хід уроку

І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

Привітання( пісня CD№9).

Фонетична зарядка – гра: учні об’єднуються у 3 групи і повторюють по черзі раніше засвоєні лексичні одиниці, а також вивчені пісні з літерами алфавіту.

ІІ. Основна частина уроку.

1.    Представлення нових літер алфавіту: I i, J j. стор. 30.

Вказуй і співай, с.30, CD № 35. Учні слухають пісню, вчитель називає літеру та пояснює зміст пісні рідною мовою. Вказується літера та тварина з пісні. Використання флеш – карток. Наводяться приклади того, чи існують схожі українські літери.

2.    Встановлення відповідності між назвами тварин та літерами, на які починаються слова.( впр. 3, стор. 31).

Учні розглядують малюнки, називають тварин, яких вони бачать. Далі діти з’єднують літери англійського алфавіту із зображенням тварин відповідно перших літер у їх назвах.

3.Робота в прописах (стор. 10 - 11).

Ознайомлення з новими словами вгорі прописeй : iguana ,ice cream, jaguar, juice. Промовляння слів. Прописування літер( 1 та 3 рядки), виконання завдання – обведи правильну літеру, з’єднай велику літеру з маленькою.

4.Робота з фотокартками сімї дітей.

Учні називають членів своєї родини: This is my mother, grandmother, father, grandfather, uncle, brother, sister. Вживається в мовленні фраза I love

5.Вивчення пісні на стор. 31, CD № 36.

Учні слухають пісню і повторюють декілька разів, вказуючи на членів своєї родини на фотокартках.

Закріплення вивчених лексичних одиниць грою: « Відгадай хто на фотокартках.

ІІІ. Заключна частина уроку.

Підведення підсумків уроку, учні повідомляють про те, які букви і слова вони дізналися на уроці і що їм треба запам’ятати.

Вчитель дає команду учням: Stand up!

Учні співають: CD № 11 – пісня « Goodbye».



Джерело: noindex
Категорія: Іноземна мова | Додав: SYLER (30.12.2013)
Переглядів: 1537 | Рейтинг: 0.0/0
Робота з картоном. Настінні сувеніри
Прикраси для ялинки. Підбір матеріалів для виготовлення прикрас з паперу. Пос...
Вибір друзів. Уміння товаришувати й спілкуватися в класі та сім'ї. Практи...
Мистецтво навколо нас. Урок-бесіда «Уявлювана подорож містом»
Практична робота: удосконалення навички догляду за порожниною рота, руками та...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]