Моя школа. My School. Виконування наказів. Буква А а, B b

Тема: Моя школа. My School

Підтема: Виконування наказів. Буква А а, B b

Мета: 1.Практична.

Практикувати вживання у мовленні учнів нових лексичних одиниць, ввести літери алфавіту А а, B b. Вчити учнів виконувати накази англійською мовою; формувати вміння працювати з підручником і прописами.

2. Розвиваюча.

Розвивати фонематичний слух учнів, здатність до імітації; розвивати пам’ять,мислення, увагу учнів.

3. Виховна.

Виховувати повагу до однокласників при виконанні наказів.

4. Освітня.

Розширювати кругозір учнів, стимулювати і підтримувати інтерес до іноземної мови.

Тип уроку: комбінований

Мовний матеріал: Close (open) your book. Sit down. Ant. Bear.

Обладнання: підручник, прописи, флеш-картки із зображенням літер, плакат, CD-програвач, шкільні речі.

Хід уроку

І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

Привітання( пісня CD№9). Мовна зарядка – гра « Скринька». Учень виймає зі скриньки той предмет, який називає вчитель.

ІІ. Основна частина уроку.

1.  Аудіювання діалогу з опорою на малюнок – плакат. CD 18 прослухати і повторити( стор. 16).

2.  Виконування наказів в режимі: T – P, P1P2.

3.  Введення літер алфавіту A a, B b.

-       Вказуй і співай, с.17, CD № 18. Учні слухають пісню, вчитель називає літеру та пояснює зміст пісні рідною мовою. Вказується літера та тварина з пісні. Використання флеш – карток. Наводяться приклади того, на які українські літери схожі англійські літери A a, B b.

-       Промовляння літер вголос вчителем разом із дітьми. Демонстрація написання літер на дошці. Обведення літер пальцем в підручнику.учнями.

4.  Робота в прописах (стор. 2-3).

Ознайомлення з новими словами вгорі прописeй : ant, apple, bear, box. Промовляння слів. Прописування літер( 1 та 2 рядки), виконання завдання – обведи літери A a, B b, наведи літери A a, B b.

5.  Закріплення вивчених лексичних одиниць.

Гра на відновлення слів в пам’яті: на дошці флеш – картки з новими словами, учні запам’ятовують їх, закривають очі, вчитель убирає одну з карток і діти вгадують саме якої не вистачає.

ІІІ. Заключна частина уроку.

Підведення підсумків уроку, учні повідомляють про те, які букви і слова вони дізналися на уроці і що їм треба запам’ятати.

Вчитель дає команду учням: Stand up!

Учні співають: CD № 11 – пісня « Goodbye».



Джерело: noindex
Категорія: Іноземна мова | Додав: SYLER (30.12.2013)
Переглядів: 1132 | Рейтинг: 0.0/0
Жива і нежива природа
Інформаційні процеси. Робота в графічному редакторі Paint. В гостях у Ганнусі
Інструменти і приладдя для роботи з тканиною
Мистецтво оригамі
Д. Павличко «Де найкраще місце на землі». В. Скуратівський «Калина». А. Листо...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]