Тема: РодинаМета: Ознайомити з лексичними одиницями теми « Родина»; Вчити впізнавати їх та застосовувати у мовленні; Практикувати у діалогічному та монологічному мовленні; Систематизувати знання учнів по темі «Цифри», «Шкільні предмети» Розвивальна:Розвивати уяву,слуховупам ять,образне мислення, навички сприйманняанглійської мови; Виховувати повагу до своїх товаришів, членів родини; Виховувати вміння працювати в парах Обладнання: підручник, загадки про родину, малюнок з цифрами, загадки про шкільні речі Малюнок будинку, пелюстки квітів Хід уроку I. Початок уроку 1. Привітання Good morning,children! Good morning 2.Повідомлення теми Сьогодні на уроці ми помандруємо до незвичайної країни – Magic Land. На нас чекають пригоди. У казковій країні живуть багато моїх друзів. Це мишеня Міккі, хлопчик Біл, Червона Шапочка 3.Фонетична зарядка Але давайте спочатку подивимось, що робить мій друг Міккі. Міккі зараз спить: він прокинувся і потягнувся { U }. Допоможіть мені і Міккі { U }. В його кімнаті живе ехо. Воно відповідає йому { gud }. В цей час задзвонив дзвоник {nin} , nin}.Міккі здивувався {o} {O} і відкрив двері. На порозі стояв його друг a Cat, який сказав йому Good morning. Кіт кожен ранок заходить привітатися. Що йому відповідає Міккі? Давайте разом. Поверніться один до одного . привітайтесь доброзичливо. 4. Мовленнєва зарядка Потім Міккі відправився до Біла у гості. Шлях лежить черезліс. Міккі заблукав. Дітки, скажіть як вас звуть і ви допоможете Міккі.Працюємо в парах. Це дуже важливе питання. Куди б ви не приїхали, вам завжди задають це питання . What is your name? My name is…. II. Основна частина 1. Повторення ЛО теми « Цифри» Вчитель:Дітки, чуєте хтось стукає. Давайте подивимось хто там? Та це ж мій друг Міккі. Міккі: Добрий день. Дітки, дякую вам за допомогу. Я б хотіла з вами познайомитись. Я буду кидати вам м яча , а ви будете казати як вас звуть. Дякую. Але допоможіть мені ще раз. Я ніяк не можу зустрітись з моїм другом. Перед будинком чудова галявина, але вона зачарована. Подивіться на квіти. Які цифри вони вам нагадують? Учні називають цифри. Дякую вам. А ви знаєте пісню про цифри? Які ви молодці. Дякую вам за допомогу. 2. Зарядка. Дітки ми продовжуємо подорожувати разом з Міккі та Білом, які поїхали до бабусі. Наша зупинка « Спорт». Давайте трохи розімнемося. Now its time to do our exercises! Stand up! Lets do them Hands up! Hands down! Hands on your hips! Sit down! Stand up! Hands up! Hands to the sides! Bend left! Bend right! Hands on your hips! Now, jump, children! One, two, three – hop! One, two, three – stop! That’s wonderful , Sit down. Тепер нам не страшна довга подорож. 3. Повторення ЛО теми « Шкільні речі» Дітки. Подивіться хто до нас завітав. До нас завітала подруга Біла Червона Шапочка Червона Шапочка: « Друзі, коли я йшла до бабусі. На галявині я побачила розкидані пелюстки квітів. Я зібрала їх і принесла Вам, щоб ви мені допомогли. На кожному пелюстку зображена річ, яку ви повинні назвати. Молодці! А ви любите загадки? Допоможіть мені відгадати, а то я не зумію знайти будинок бабусі. Дякую Вам.на мене чекають Білл та Міккі 4. Введення нового лексичного матеріалу. Дітки, а скільки пелюстків принесла Червона Шапочка? Давайте порахуємо. Цифра 7 і літера «Я», отримали слово сім я.(family) Я люблю свою родину І привітну, і гостинну. Ви, малята, не чекайте. Хто є хто? Відповідайте! Ніжна, лагідна і мила, На цей світ нас народила. Я до неї пригорнуся, Це ріднесенька… (матуся ( a mother) Хто усіх нас захищає, Матінці допомагає? З ним нічого не боюсь, Здогадались? Це… (татусь)(a father) Ще рідня у мене є! Всім питання задає, І вертлява, й невеличка, Моя люба це … (сестричка)(a sister) З ним ніколи не сварюся, Іграшками поділюся. Буду з ним дружити, грати. Познайомтесь, це мій … (братик)(a brother) Ще голубонька рідненька – Добра, мила і старенька. Я ніколи не журюся, Бо у мене є … (бабуся)(a grandmother) Сивий, мудрий і поважний. Заклопотаний, відважний. Всього я в житті навчусь, Бо зі мною мій … (дідусь)( A grandfather) Робота з підручником. 5. Закріплення лексичного матеріалу Дітки, відкрийте підручник. Давайте подивимось , хто зображенийна малюнку. А тепер «похвастайтесь» хто у вас є в родині. I have got a mother, a father, a sister Молодці. Скажіть мені будь ласка. Яку тему ми сьогодні вивчили.? Які слова відносяться до сім ї ? А тепер конкурс розмальовок. 111. Заключна частина Підведення уроку Дітки, вам сподобалась наша подорож? А що вам найбільше сподобалось. Дома ви повинні будете домальовувати малюнок і принести фото батьків.
Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1226 | |
Ліплення. композиція «Будиночок равлика» |
Українські дитячі пісеньки «Кукуріку, півнику», «Добрий вечір, зайчику». Дитя... |
Екскурсія у сад (парк, сквер, ліс). Правила поведінки у природі |
Лікарські рослини |
Елементарне поняття про архітектуру як вид мистецтва. Практична робота «Місто... |
Всього коментарів: 0 | |