Нумо, хлопці!
Новоукраїнська загальноосвітня школа I – III ступенів №6
Новоукраїнської районної ради

ВИХОВНИЙ ЗАХІД:


Підготувала:
Вчитель початкових класів
Драган О. О.

Новоукраїнка – 2015 р.
МЕТА: Розповісти учням про традиції святкування Дня Української армії. Привітати хлопців зі святом Української армії.
ХІД СВЯТА
Перший ведучий. Доброго дня, шановні учні, уболівальники, гості! Ми раді вітати вас на розважальній програмі « Нумо, хлопці! », на святі справжніх лицарів, адже воно проходить у День Збройних Сил України.
Другий ведучий. А, як відомо, саме чоловіки, юнаки були лицарями у всі часи нашої історії. Це і лицарство наших князів, княжих дружинників, богатирів. Так, хоробрий і благородний князь Святослав навіть ворога попереджав: « Іду на ви», « виступаю проти вас «.
Перший ведучий. Ще з тих давніх часів у бойовому гопаку залишилося чимало прийомів бою.
Другий ведучий. Хоробрість, любов до Батьківщини, повага до жінки – ці риси здавна притаманні чоловікам, воїнам.
УЧИТЕЛЬ: Цього чудового зимового дня ми хочемо привітати всіх наших хлопців зі святом Української армії, яке ми відзначаємо 6 грудня.
Отож ми сьогодні й перевіримо: є у нас справжні лицарі чи немає? Зараз хлопчики позмагаються, демонструючи свої найкращі якості: силу, вихованість, розум, артистичність, вправність, дотепність, благородство душі.
Другий ведучий. І, звичайно, хто краще відчуває лицарство, як не чарівні дівчата, які будуть вболівати за них.
УЧИТЕЛЬ: Наш конкурс пройде у два тури. Кожен з них містить по 6 завдань, з якими повинні впоратись учасники. Максимальна кількість балів за кожен конкурс – 5. перемагає той, хто пройде обидва тури і най краще впорається із завданнями.
А тепер виберемо учасників за допомогою розминки. Будуть поставлені 12 запитань різного характеру. Хто першим відповість на дане питання, той і буде учасником гри. Кількість учасників – 12, тож й запитань також 12.
РОЗМИНКА
1. Закінчіть речення: тиждень триває… ( 7 днів ).
2. Скільки черевичок треба купити, щоб взути трьох курочок? ( 6 ).
3. Яка пора року настає після осені? ( зима ).
4. Назвіть другий місяць року? ( лютий ).
5. Маринка гостювала в бабусі два тижні і три дні. Скільки гостювала Даринка в бабусі? ( два тижні і три дні ).
6. На груші росло 60 груш, а на вербі на 5 менше. Скільки груш росло на вербі? ( ні стільки, тому що на вербі груші не ростуть ).
7. Вгадай фігуру: три сторони, три вершини, три кути, один з яких прямий. ( трикутник )
8. Сьогодні середа. Який день тижня буде через 5 днів? ( понеділок )
9. Брат з’їв 10 слив. А сестра – 7. Скільки слив з’їла їхня бабуся? ( ні стільки )
10. Хто легший півень чи гусак, якщо їхні маси однакові? ( однакові )
11. Учень записав числа від 1 до 10. Скільки разів йому довелося писати цифру 5? ( один раз ).
12. Скільки пар ніг у сонечка? ( ні скільки )
Учениця.
Український, хлопче, майбутній солдат,
Очима історії ти поглянь назад,
Бо багато крові пролилось колись,
Щоби твої мрії сьогодні збулись.
Учениця.
Будь же гідний, хлопче, пам’яті такої.
Знай, що Батьківщину треба захищати.
І в час небезпеки, як хоробрий воїн,
Відгукнись, як кличе Україна - мати!
Учитель. Традиція вшановувати захисників Батьківщини зародилася ще в XX столітті. На ту пору особливо вшановували й вітали людей у погонах, бійців діючих армій – офіцерів та солдатів. Згодом стали вітати й чоловіків, які відслужили в армії, ще пізніше жінки та дівчата стали вітати взагалі всіх хлопців та чоловіків. Ця традиція, що в різних куточках України має деякі свої етнічні особливості, живе й дотепер.
Сьогодні ми зібралися не випадково. Ми проведемо для наших хлопчиків розважальну програму « Нумо, хлопці! «. Вони продемонструють свою сміливість, винахідливість, спритність, уміння виходити з будь-якої ситуації, підставляти в разі потреби своє плече.
Ми поздоровляємо сильну половину нашої школи зі святом і бажаємо всім чудового настрою і перемоги в усіх справах.
КОНКУРС 1. « ЗБЕРИ СЛОВО «
Команди отримують набір букв ( на картках ), наприклад: ЗХКИНСИА. Із цих букв треба скласти слово, яке б відповідало святу, що його відзначають ( ЗАХИСНИК ). Виграє та команда, яка складе слово правильно і швидше.
КОНКУРС 2. « НАЙСПРИТНІШИЙ «.
Кожному хлопчикові надається шанс перевірити спритність своїх рук.
За допомогою молотка потрібно одним ударом забити цвях у дерев’яну колоду.

КОНКУРС 3. « НАЙВИТРИВАЛІШИЙ «
Звучить запис матроського танцю « Яблучко». Танцюють самі хлопчики. Хто дотанцює танець до кінця, той і виграє.
КОНКУРС 4. « НАЙКМІТЛИВІШИЙ «
За допомогою цього конкурсу можна дізнатись, хто найшвидше відгадує загадки.
Кожен капітан отримує конверт, у якому на картках написані по чотири загадки. Їх слід відгадати за 3 хвилини. Кожна команда отримує стільки очок, скільки відгадала загадок.
ЗАГАДКИ
1 Коли він потрібний, його викидають, коли непотрібний – піднімають. ( ЯКІР )
2. Одяг всім дає, а сама завжди гола. ( ГОЛКА )
3. Не море, не земля – кораблі не плавають і ходити не можна. ( БОЛОТО )
4. Росте зелений кущик, доторкнешся – укусить. ( КРОПИВА )
5. Б’ють хлопчину по чуприні, щоб пожив він в деревині. ( ЦВЯХ )
6. У будинку кімната мандрує і нікого не дивує. ( ЛІФТ )
7. Його дали тобі, а користуються ним люди. ( ІМ’Я )
8. Годуєш – живе, напоїш – помре. ( ВОГОНЬ )
КОНКУРС 5. « НАЙСМІЛИВІШИЙ ТА НАЙМУДРІШИЙ «
Для участі в цьому конкурсі запрошують чотирьох хлопчиків. Кожному з них дають картку з описом ситуації, яку треба розіграти, відповідаючи на поставлене запитання.
КАРТКА 1. Ви не побачили, що лавка пофарбована, й сіли а неї. Якими будуть ваші дії?
КАРТКА 2. . Ви прийшли в крамницю купити шоколадку. Продавець подав вам її, але ви раптом з’ясували, що у вас немає грошей розплатитися ( хоча точно пам’ятаєте, що вранці отримали гроші на кишенькові витрати ). Як вчините в такій ситуації?

КАРТКА 3. Ви йдете по місту, до вас підходять троє хлопців і питають: « Гроші є?» Що ви будете робити?
КАРТКА 4 Ви потрапили до божевільні. Ви знаєте, що абсолютно нормальні, але вам не вірять. Доведіть це!
КОНКУРС 6. « ХУДОЖНИК «
Команди колективно малюють на великому аркуші ватману малюнок на певну тему, наприклад: « ТАНК «, « ЛІТАК «. « ПРАПОР « тощо.
Виграє та команда, в якої малюнок буде більш деталізований або більш схожий на реальний предмет.
ВАРІАНТ: Командам не оголошують тему вголос ( завдання показують на картці) , а глядачі після закінчення роботи повинні вгадати, що зображено на малюнку.
КОНУРС 7. « НАЙУВАЖНІШИЙ «.
Командам і глядачам демонструють велику картину ( будь-яку). Гравців попереджають, щоб вони розглянули її якнайуважніше. Після цього картину затуляють і командам по черзі ставлять питання ( по 3 – 4 ) за сюжетом ( на зразок « Скільки сходинок було на сходах? « , « Якого кольору сорочка в хлопчика?» , « Де лежить м’ячик ?» тощо ).
Якщо команда, якій адресовані питання, не може відповісти, відповідає інша команда. ( відповіді записують ). У кінці конкурсу картину відкривають, і всі відповіді коментують, правильні відповіді підраховують.

КОНКУРС 8. « НАВЕДИ ЛАД «
На підлозі розсипають у двох місцях дрібно порвані папірці, хлопчикам дають віники, совки й відро для сміття – на кожну команду.
Виграє та команда, представник якої швидше прибере всі шматочки паперу й складе їх у відро. Складність завдання полягає в тому, що дрібні папірці залітають під совок, і їх важче прибрати. Допомагати виконувати завдання можна дозволити й іншим членам команди.
КОНКУРС 9. « НАЙРОЗУМНІШИЙ «
Кожен учасник отримує конверт, усередині якого лежить 10 карток. На перших п’яти картках – початок прислів’їв, на останніх – кінець. Потрібно зібрати прислів’я. Хто зробить це швидше й правильно, той і переможе.
Перший конверт Другий конверт
1. За битого двох небитих дають, 1. Безтурботний п’є воду,
2. хоч зовсім забудь! 2. не поле перейти.
3. Корінь учення гіркий, 3. Не покуштуєш гіркого,
4. товариша немає. 4. а увага.
5. Готуй сани влітку, 5. Весна красна квітами,
6. та не беруть. 6. а дбайливий – мед.
7. Може і мабуть - 7. Життя прожити –
8. зате плід його солодкий. 8. не знаєш солодкого.
9. На смак, на колір 9. Дорогий на дарунок,
10. а віз узимку. 10. а осінь – снопами.
КОНКУРС 10 « АРМ – РЕСЛІНГ «
Команди самі визначають учасників, але вчитель повинен прослідкувати, щоб гравці були приблизно однакової статури. Слід обов’язково нагадати умови конкурсу: лікоть правої руки не повинен відриватися від край парти, однією рукою ( лівою ) можна триматися за край парти, вставати й підводитися зі стільця не можна. Починати тільки за сигналом. За дотриманням правил має стежити журі. Конкурс можна повторити за бажанням гравців 1 -3 рази з різними учасниками команд.

КОНКУРС 11 « РОЗВ’ЯЖИ ЗАДАЧУ «
Учитель запрошує капітанів команд і читає їм уголос тексти задач, що написані на окремих аркушах. Потім учитель попереджає глядачів про те, що вони не мають права підказувати, після чого капітани приступають до виконання завдань ( на окремих столах ). У цей час учитель грає із залом.
Приклад задач і підвищеної складності
Іван – царенко бився із Змієм Гориничем. Із першою головою він бився 4 години, із другою головою – половину часу від битви з першою, а з третьою – стільки ж, скільки з першою і другою разом. Скільки всього годин Іван – царенко бився з триголовим Змієм Гориничем?

Приклад задачі на кмітливість
У парку росли 24 берези, на кожній березі – по 12 великих гілок, на кожній великій гілці – по 12 маленьких гілочок, на кожній маленькій гілочці – по 4 маленьких яблука. Скільки всього маленьких яблук росло на всіх березах у парку?
ГРА ІЗ ЗАЛОМ
ЛОГІЧНІ І МАТЕМАТИЧНІ ЗАВДАННЯ
1. Дві доньки, дві матері та бабуся з онукою. Скільки всього? ( троє )
2. Як розділити п’ять яблук між п’ятьма дівчатками так, щоб кожна отримала по яблуку і при цьому одне з яблук залишилося в кошику? ( Віддати одній дівчинці яблуко разом із кошиком )
3. Півтора судака коштує півтори гривні. Скільки коштують 13 судаків? ( 13 гривень )
4. Троє школярів вирушили в сад по яблука. По дорозі зустріли двох. Скільки школярів прийшло в сад? Поясніть. ( Троє, оскільки двоє інших ішли із саду їм назустріч )
5. Горіли три лампочки, одну з них вимкнули. Скільки залишилося? ( Три )
6. Летіли три страуси, одного мисливець убив. Скільки страусів залишилося? ( Страуси не літають )

КОНКУРС 12 « УПІЗНАЙ ВЗУТТЯ НА ДОТИК «
Під час цього конкурсу хлопчики мають упізнати своє взуття на дотик. Усі члени команд сідають на стільці, роззуваються, їм зав’язують очі, взуття перемішують, після чого кожен учасник із зав’язаними очима повинен знайти своє взуття й правильно взути його на ноги. Переможницею буде та команда, яка впорається із завданням першою. За 1 місце команда отримує 6 очок, за 2 – 5 очок, за 3 -4 очки, за 4 – 4 очки.
У кінці свята журі підбивають підсумки і вручають кожному хлопчикові « Королівський указ « про присвоєння йому звання « найспритніший «, « найгалантніший «, « наймудріший «, тощо.
УЧИТЕЛЬ. Ось і закінчується наша розважальна програма « Нумо, хлопці! «. Журі вже встигли підбити підсумки. Залишилося тільки вручити призи й подарунки разом із « Королівським указом «. Прошу всіх « лицарів « вишикуватися!
Категорія: Позакласні заходи | Додав: Оленка (09.01.2017)
Переглядів: 935 | Рейтинг: 0.0/0
Дослідницький практикум. З чого це виготовлено?
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 22
Правила користування громадським транспортом
Таблиці додавання й віднімання чисел 4 і 5. Нумерація чисел у межах 20. Задач...
Два уроки поспіль. У царстві рослин
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]