Школа Світлофора Моргайка

Школа Світлофора Моргайка

Мета: поглибити знання учнів про правила дорожнього руху; повторити основні правила пішоходів, велосипедистів, мотоциклістів, пасажирів, водіїв; сприяти розвитку мислення, мовлення, пам'яті, навичок поведінки на дорозі; виховувати повагу до оточуючих, увагу, правила ввічливості.

Ведуча.

Доброго дня, юні знавці правил дорожнього руху. Ми раді вітати вас на Стоп – шоу „Клаксон”.

З кожним роком все жвавіше стає на вулицях міста: рухаються автомобілі, мотоцикли, автобуси.

Одні машини везуть продукти, одяг до магазинів, інші – розвозять хліб, будівельні матеріали.

Та для того, щоб автомобілі швидше постачали вантаж до місця призначення, необхідно створювати такі умови,

щоб вони могли без будь-яких перешкод рухатися містом.

Діти, щоб зберегти своє здоров’я та життя, ми повинні чітко дотримуватися встановлених правил дорожнього руху.

Впевнена, що ви з ними знайомі і добре їх знаєте, адже вони зовсім нескладні.

Сьогодніми не тільки пригадаємо правила дорожнього руху, а й доведемо, що дотримуємося правил поведінки на вулицях міста.

 1. Як не глянув ти ліворуч,

Не дав транспорту пройти –

Той не зможеш ти безпечно

Вулицю всю перейти.

2. Громадський транспорт на дорозі

Не слід тобі чекати,

Так твердять правила дорожні –

Їх треба поважати!

 3. Вибігати на дорогу –дуже небезпечно

Та до того ж, коли там – мчить транспорт безкінечно!

4. Водій не встигне повернути,

Якщо ти раптом зміниш рух.

Тому порадою тут буде –

Не змінювати різко смуг.

 5. Як виїхав ти на дорогу,

 то знай одну пересторогу:

Педалі швидко не крути,

а всі машини пропусти!

 6. Вантажівку пропускати слід на тротуарі.

На дорозі зупинятись – будеш не в „ударі”.

 7. Припарковане авто зменшить оглядовість,

Тому вихід із-за нього – це жахлива повість.

8. А он автобус підійшов,

 Тролейбус зупинився знов.

 Ану, скажи, чи знаєш ти,

 Як їх потрібно обійти?

 Щоб не счинилося біди,

 Ти їх позаду обійди.

9.Трамваї – ж зовсім інша річ

Один одному йдуть навстріч

Таку я дам пораду:

Їх не обходь позаду!

 Завдання 1.

Я запрошую 2 чол., бажаючих взяти участь у конкурсі.

(виходять 2 учасники). На папері намальовані автомобілі. Ваше завдання: порахувати кількість машин, які рухаються вправо і вліво.

Хто впорається першим, той переможець.

(Діти отримують аркуші з завданнями і виконують його).

(вправо – 10, вліво – 7).

Завдання 2.

На аркуші паперу намальовано карту міста. Допомогти автомобілісту знайти шлях добензоколонки.

(Діти виконують завдання).

Категорія: Позакласні заходи | Додав: SYLER (30.12.2013)
Переглядів: 3232 | Рейтинг: 0.0/0
Збагачення палітри колірних відтінків. Малюнок на тему «Чарівник Смарагдового...
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 11
Колективне збирання моделей машин. Спільна поетапна робота з моделювання тран...
Зима щедра святами. Старий рік минає, новий наступає
«Бременські музиканти» (німецька народна казка). Продовження
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]