Ми йдемо до школи вранціМета. Виховувати звичку приходити у школу вчасно, до дзвоника, вітатися зі старшими, ровесниками, шанобливо ставитися до дівчаток; після перерви не запізнюватися на урок; вчити виявляти турботливе ставлення до старших, товаришів. Обладнання. Магнітофонний запис — «Пісня про школу». Попередня робота. Вивчення дітьми віршів про школу. Хід заняття 1. Слово вчителя. Ось і школа, ось і клас. Він давно чекає нас. І прийшли ми всі сюди, Щоб учитись і рости. §А що про школу зможете розповісти ви самі? (Читання школярами віршів про школу). §Чому школу називають другим домом? Як ви вважаєте? (Відповіді школярів). 2. Бесіда. Запитання до дітей 1.Згадаємо, що треба зробити, щоб прийти до школи чистими і охайними? 2.Чи ґречно запізнюватися на заняття? Чому? 3.А якщо таке вже трапилося, і ви запізнилися на урок, як треба повестися? 4.Чи не забуваєте ви вітатися із дорослими та ровесниками? 5.А коли ви зустрінете в школі незнайому людину, чи привітаєтеся з нею? 6.Чи доводилосявам допомагати працівникам школи? Розкажіть про це. Слово вчителя. Я бачу, ви дуже добре знаєте правила поведінки у школі. Молодці. 3.Гра «Правила для учнів». А зараз проведемо гру. Я буду читати вірш С.Маршака, а ви будете виконувати те, про що в ньому говориться: Заходить вчитель — треба встати(діти встають). Коли дозволить — тихо сядь (тихо сідають). Спитати хоче — не гукай (свариться пальцем), А тільки руку піднімай(піднімають руку). У школі парту бережи(«витирають» кришку парти), І на парті не лежи (схиляються до парти). Щоб урок не минув марно, Треба сісти рівно, гарно (діти гарно сідають за парти). Не скрекочи на уроках(зображують теленькання язиком), Як папуга чи сорока(махають руками, ніби птахи). §Яке з правил вам найважче виконувати? А яке — найлегше 4.Аналіз ситуацій морального змісту. а) На урок праці всі учні принесли картон — вирізувати ялинкові іграшки, а Павлик забув. Усі навколо працюють, а він без діла сидить. §Що мали б зробити однокласники? §А як би ви вчинили, опинившись поряд із Павликом? §Чи були у вас у класі подібні випадки? Як ви тоді поводилися? Чому? б)Закінчується урок ліплення. У дітей дуже цікаве і важливе завдання — виліпити лисичку. За партою сидять подруги — Маринка й Оленка. Гарна в Оленки лисичка, — мов жива. А Маринка старається-старається, а все ж лисичка в неї не виходить. У Маринки від розпачу аж сльози на очах виступили. Оленка вже закінчила роботу, сидить та весело усміхається. §Що вам не подобається у даній ситуації? §Як би ви повелися на місці Марини? А Оленки? 5. Слухання пісень про школу §(«Чему учат в школе» та ін.). §Так чому ж навчають дітей у школі? §(Відповіді школярів). 6. Слово вчителя. Найголовніше — в школі навчають дружити. Тому що, коли жити дружно, з посмішкою, поважати один одного, то в класі буде радісно і весело. §А як же зробити так, щоб всім у класі було добре? §Що для цього потрібно робити? (Відповіді учнів). Діти, треба, завжди намагатися бачити поруч із собою іншу людину — однокласника — та пам'ятати про нього. А ще — передбачати, як твоя поведінка відобразиться на інших. §Як цього домогтися? (Відповіді учнів). Правильно, треба в колективі жити так, щоб не було конфліктів. А для цього спробуємо сформулювати основні правила у взаємостосунках один з одним: Пам'ятай, що настрій інших багато в чому залежить від тебе. Не забувай, що всім властиві недоліки, будь терплячим. Роби так, як би хотів, щоб чинили щодо тебе. 7. Узагальнення. §Вам подобаються ці правила? §Спробуємо намагатися дотримуватися їх? 8. Малювання §Намалювати, якою б ви хотіли бачити школу. §Виставка малюнків. 9. Підсумок заняття. §Що нового ви дізналися для себе? §Чому навчилися? | |
| |
Переглядів: 2130 | |
А. М'ястківський «Веселочка». Є. Горева «Кольоровий віршик». Г. Тарасенко... |
Незабаром літо. Спостереження за природою влітку |
Київ — столиця України |
Ґрунт. Значення ґрунту для живої природи і господарської діяльності людини |
У школі детективів |
Всього коментарів: 0 | |