💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Комп’ютерна мережа
Тема: Комп’ютерна мережа
Мета: розглянути поняття “комп’ютерна мережа”, “локальна
мережа”, “Інтернет”, “модем”;ознайомити учнів з правилами користування Інтернетом;розглянути можливості роботи в Інтернет;розвивати пам’ять і логічне мислення;виховувати дисциплінованість, обережність.
Обладнання:комп’ютери, наочність, книжки, зошити.
Тип уроку:комбінований урок.
Хід уроку:
I. Організаційна частина.
II. Вивчення нової теми.
Для того, щоб передавати інформацію від одного комп’ютера до іншого, комп’ютери з’єднують між собою за допомогою різних засобів зв’язку. Це спеціальні дроти, телефонні лінії, радіо та супутниковий зв’язок.
З’єднані між собою комп’ютери утворюють комп’ютерну мережу.
Мережі бувають локальні і глобальні.
У шкільному комп’ютерному класі комп’ютери об’єднані в локальну мережу. Вона обмежена територією класу.
Глобальні мережі охоплюють великі території. До них можуть під’єднуватись як окремі комп’ютери, так і локальні мережі.
Найвідомішою глобальною мережею є Інтернет. Це всесвітня інформаційна мережа, яка складається з мільйонів комп’ютерів у різних куточках земної кулі, з’єднаних між собою.
Слово “Інтернет” походить від англійського “International Network”, що означає “Міжнародна мережа”. Завдяки мережі інформація з одного комп’ютера може потрапити до іншого, розташованого в будь-якому місці. Кожен комп’ютер у цій мережі має свою адресу, за якою його можна знайти(айпіадресу).
Для забезпечення роботи мережі використовується спеціальне обладнання та програми.
Один з таких пристроїв, який дозволяє підключити комп’ютер до мережі - модем.
В Інтернеті комп’ютери між собою є рівноправними.

Запитання:
• Яку інформацію можна знайти в Інтернеті?
• Яку інформацію можна передавати в Інтернеті
ІІІ. Практична робота на ПК.
Вправа поштовий голуб
ІV. Підсумки уроку.
Що таке “комп’ютерна мережа”, “локальна мережа”, “глобальна
мережа”, “модем”?
Від якого словосполучення походить назва “Інтернет”? Що воно
означає?
VІ. Домашнє завдання.

Завдання 2 ст. 53 (підручник Г.Ломаковська)
Категорія: Інформатика (Сходинки до інформатики) | Додав: oxanik1981 (28.11.2015)
Переглядів: 2522 | Рейтинг: 0.0/0
Чим ми бачимо
Обладнання для роботи з глиною і пластиліном. Прийоми ліплення
В. Чухліб «Повінь». Прислів'я.
Перегинання і складання паперу. виготовлення стріли, пташки
Свято Букваря!
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]