💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Лічба в межах 20. Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання в межах 10

Тема. Лічба в межах 20. Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання в межах 10

Мета: вправляти учнів у лічбі в межах 20, у розв’язуванні прикладів на додавання і віднімання в межах 10, закріплювати вміння розв’язувати задачі; Розвивати логічне мислення, обчислювальні навички, увагу; виховувати почуття дружби, взаємодопомоги.
Обладнання: ілюстрація до казки «Ріпка», малюнки персонажів казки, мікрофон, магнітофон, фонограма заклички «Вийди, вийди, сонечко».
Тип уроку: закріплення вивченого матеріалу.
Література: навчальні програми для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою. 1-4 класи. – Київ.: Освіта, 20011. – 392 с., Богданович М.В.,Лишенко Г.П. Математика: підручник для 1 ул. – К.: Генеза, 2012.
Хід уроку
І. Організаційний момент.
Створення психологічного комфорту.
Сьогодні наш урок проведемо по-особливому, бо буде урок-казка ,тож  побажаємо усім здоров’я:
Здоров’я – це сила! Здоров’я – це клас!
Хай буде здоров’я у вас і у нас!
ІІ. Цілепокладання.
Із таким хорошим настроєм ми повторимо лічбу в межах 20, перевіримо як ви навчилися розв’язувати приклади та задачі і розкажу вам казочку «Ріпка» на новий лад.
ІІІ. Повторення вивченого матеріалу.
1.Хвилинка каліграфії.
  Навесні скопав дід грядочку і посадив ріпку. Кожного дня ходив до неї, поливав та спостерігав, чи не з’явився паросток. А йдучи, рахував кроки. Рівно 9 кроків було до того місця.  От на каліграфічній хвилинці ми напишемо цифру 9 і так каліграфічно будемо писати протягом уроку. (Пишу зразок на дошці і коментую, діти пишуть у зошити ).
2. Усний рахунок.
   Метод «Мікрофон». Сяде дідусь біля ріпки і підраховує, через скільки днів вона може зійти. Допоможемо дідусеві, розв’язавши приклади на додавання і віднімання в межах 10. (Приклади записані на дошці).
Лічба від10до18, від15до 20, від 20до11.
3. Математичний диктант.
Важко дідусеві запам’ятати всі ваші відповіді, тому зробимо для нього деякі помітки в зошитах.
-5 збільшити на 3;-сума чисел 2 і 7;   -на скільки 10 більше від 7?;
-зменшуване 7, від’ємник 4, знайдіть різницю;   -до 0 додати 8;
-на скільки 8 менше від 10?-сума чисел 5 і 0;   -від 9 відняти 4.  
4. Робота з підручником.  (Сторінка 90)
№1.Полічи, скільки всього клітинок у кожній парі стовпчиків. Запиши числа. (11,13,15.12,18,19).
5.Фізкультхвилинка. (Звучить фонограма заклички «Вийди, вийди, сонечко», діти співають).
Вправа «Паросток».
Теплий промінь упав на землю і зігрів насіннячко. З насіннячка проклюнувся корінець і з’явився паросток. З паростка виросли листочки. Підростає ріпка на сонці, простягаючи листочки до тепла і світла.
(Діти сидять навпочіпки, голова й руки опущені піднімається голова, розпрямляється корпус, руки піднімаються, тягнуться вгору, голова злегка відкидається назад,очі напівзакриті,усмішка, м’язи обличчя розслаблені).
6.Робота з лінійкою.
Щоб ріпка росла рівненько, забив дідусь кілочок і відмічав на ньому ріст рослини. Полічимо ці поділки і накреслимо відрізки. (Завдання №2).
Йшов час і ріпка виросла. Пішов дід рвати її. Тягне-потягне, а витягти не може. Кличе він бабу. А бабуся в цей час готувала пиріжки на обід. А давайте порахуємо їх , поки бабуся буде ріпку тягти.(Завдання №4).
Як не старалися бабуся з дідусем, а ріпка сидить у землі.
ІV. Закріплення
1.Самостійна робота.
Кличуть внучку. А внучка, як і ви, школярка. Вона побігла допомогти , а ми приклади розв’яжемо.(Завдання №3 по варіантах). (Перевірка.)
2. Робота над задачею.
Але і втрьох не витягли ріпки. Кличуть собачку. А собачка вулики стерегла. Поки вона ріпку рватиме, ми задачу про бджіл розв’яжемо. (№6).
3.Фізкультхвилинка.
Взялись вчотирьох. Але міцно сидить ріпка в землі. Кличуть кішку. А вона бачить, що потомились усі , тож вирішила провести фізкультхвилинку.
Робота із сигнальними мітками. Гра «Чотири кути». Колір сонечка,листя в ріпки,неба, заходу сонця, кульбабки,травички, проліска.
Вправи на тренажері для очей.
4. Робота в зошиті з друкованою основою.
А в цей час дідусь, бабуся, собачка і кішка взялись ріпку рвати. Тягнуть-потягнуть, а вирвати не можуть. Кличуть мишку. А вона займалася спортом і швидко помчала на допомогу. А ми виконаємо завдання в зошиті з друкованою основою. (Сторінка 18).
V. Підсумок уроку
Стали тут усі один за одним. Дружно взялись за ріпку, смикнули і витягли її.
Діти, погляньте. На ріпці щось написано. Давайте прочитаємо. (На ріпці написано слово  молодці).
 А хто такі молодці?- А про вас можна так сказати? - Чому?
Що ж ви повторили сьогодні? - Що найбільше сподобалося?
Урок математики закінчено.
Категорія: Математика | Додав: SYLER (31.12.2013)
Переглядів: 3783 | Рейтинг: 5.0/2
Що потрібно знати про природу
Створення художнього декоративного образу. Практична робота «Чарівний птах»
Властивості паперу. Способи рвання паперу. Послідовність дій під час виготовл...
З чого все почалося
Робота з природним матеріалом. Сувеніри із насіння ясена, клена
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]