Лічба в межах 20. Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання в межах 10
Тема. Лічба в межах 20. Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання в межах 10Мета: вправляти учнів у лічбі в межах 20, у розв’язуванні прикладів на додавання і віднімання в межах 10, закріплювати вміння розв’язувати задачі; Розвивати логічне мислення, обчислювальні навички, увагу; виховувати почуття дружби, взаємодопомоги.Обладнання: ілюстрація до казки «Ріпка», малюнки персонажів казки, мікрофон, магнітофон, фонограма заклички «Вийди, вийди, сонечко». Тип уроку: закріплення вивченого матеріалу. Література: навчальні програми для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою. 1-4 класи. – Київ.: Освіта, 20011. – 392 с., Богданович М.В.,Лишенко Г.П. Математика: підручник для 1 ул. – К.: Генеза, 2012. Хід уроку І. Організаційний момент.Створення психологічного комфорту. Сьогодні наш урок проведемо по-особливому, бо буде урок-казка ,тож побажаємо усім здоров’я: Здоров’я – це сила! Здоров’я – це клас! Хай буде здоров’я у вас і у нас! ІІ. Цілепокладання. Із таким хорошим настроєм ми повторимо лічбу в межах 20, перевіримо як ви навчилися розв’язувати приклади та задачі і розкажу вам казочку «Ріпка» на новий лад. ІІІ. Повторення вивченого матеріалу. 1.Хвилинка каліграфії. Навесні скопав дід грядочку і посадив ріпку. Кожного дня ходив до неї, поливав та спостерігав, чи не з’явився паросток. А йдучи, рахував кроки. Рівно 9 кроків було до того місця. От на каліграфічній хвилинці ми напишемо цифру 9 і так каліграфічно будемо писати протягом уроку. (Пишу зразок на дошці і коментую, діти пишуть у зошити ). 2. Усний рахунок. Метод «Мікрофон». Сяде дідусь біля ріпки і підраховує, через скільки днів вона може зійти. Допоможемо дідусеві, розв’язавши приклади на додавання і віднімання в межах 10. (Приклади записані на дошці). Лічба від10до18, від15до 20, від 20до11. 3. Математичний диктант. Важко дідусеві запам’ятати всі ваші відповіді, тому зробимо для нього деякі помітки в зошитах. -5 збільшити на 3;-сума чисел 2 і 7; -на скільки 10 більше від 7?; -зменшуване 7, від’ємник 4, знайдіть різницю; -до 0 додати 8; -на скільки 8 менше від 10?-сума чисел 5 і 0; -від 9 відняти 4. 4. Робота з підручником. (Сторінка 90) №1.Полічи, скільки всього клітинок у кожній парі стовпчиків. Запиши числа. (11,13,15.12,18,19). 5.Фізкультхвилинка. (Звучить фонограма заклички «Вийди, вийди, сонечко», діти співають). Вправа «Паросток». Теплий промінь упав на землю і зігрів насіннячко. З насіннячка проклюнувся корінець і з’явився паросток. З паростка виросли листочки. Підростає ріпка на сонці, простягаючи листочки до тепла і світла. (Діти сидять навпочіпки, голова й руки опущені піднімається голова, розпрямляється корпус, руки піднімаються, тягнуться вгору, голова злегка відкидається назад,очі напівзакриті,усмішка, м’язи обличчя розслаблені). 6.Робота з лінійкою. Щоб ріпка росла рівненько, забив дідусь кілочок і відмічав на ньому ріст рослини. Полічимо ці поділки і накреслимо відрізки. (Завдання №2). Йшов час і ріпка виросла. Пішов дід рвати її. Тягне-потягне, а витягти не може. Кличе він бабу. А бабуся в цей час готувала пиріжки на обід. А давайте порахуємо їх , поки бабуся буде ріпку тягти.(Завдання №4). Як не старалися бабуся з дідусем, а ріпка сидить у землі. ІV. Закріплення 1.Самостійна робота. Кличуть внучку. А внучка, як і ви, школярка. Вона побігла допомогти , а ми приклади розв’яжемо.(Завдання №3 по варіантах). (Перевірка.) 2. Робота над задачею. Але і втрьох не витягли ріпки. Кличуть собачку. А собачка вулики стерегла. Поки вона ріпку рватиме, ми задачу про бджіл розв’яжемо. (№6). 3.Фізкультхвилинка. Взялись вчотирьох. Але міцно сидить ріпка в землі. Кличуть кішку. А вона бачить, що потомились усі , тож вирішила провести фізкультхвилинку. Робота із сигнальними мітками. Гра «Чотири кути». Колір сонечка,листя в ріпки,неба, заходу сонця, кульбабки,травички, проліска. Вправи на тренажері для очей. 4. Робота в зошиті з друкованою основою. А в цей час дідусь, бабуся, собачка і кішка взялись ріпку рвати. Тягнуть-потягнуть, а вирвати не можуть. Кличуть мишку. А вона займалася спортом і швидко помчала на допомогу. А ми виконаємо завдання в зошиті з друкованою основою. (Сторінка 18). V. Підсумок уроку Стали тут усі один за одним. Дружно взялись за ріпку, смикнули і витягли її. Діти, погляньте. На ріпці щось написано. Давайте прочитаємо. (На ріпці написано слово молодці). А хто такі молодці?- А про вас можна так сказати? - Чому? Що ж ви повторили сьогодні? - Що найбільше сподобалося? Урок математики закінчено. | |
| |
Переглядів: 3783 | |
Що потрібно знати про природу |
Створення художнього декоративного образу. Практична робота «Чарівний птах» |
Властивості паперу. Способи рвання паперу. Послідовність дій під час виготовл... |
З чого все почалося |
Робота з природним матеріалом. Сувеніри із насіння ясена, клена |
Всього коментарів: 0 | |