Тема: Розв’язування прикладів та задач на склад чиселМета:. продовжити вчити рахувати в межах 20; виконувати додавання й віднімання в межах 10, закріплювати навичка усного рахунку, уміння самостійно працювати, закріпити склад чисел, розвивати обчислювальні навички, математичне мовлення, увагу, пам’ять, логічне мислення, кругозір учнів,виховувати бережливе ставлення до природи. Обладнання: ілюстрований план уроку, смайлики, картки з прикладами, матеріал для математичної мозаїки, картки для самостійної диференційованої роботи, ілюстрації для творчої роботи над задачею, презентація «На бал». Хід уроку. І. Організаційний момент Учитель Станьте, діти, всі рівненько, Усміхніться всі гарненько, Настрій на урок візьміть, І працювати вже почніть. Працюватимем старанно, Щоб почути у кінці, Що у нас у першім класі Діти – просто молодці! Сідайте, діти, на уроці Зустрілися ми знову, Про склад чисел Поведемо розмову! Перед вами план уроку. Діти, до нас завітає красуня одна, Я знаю, що люба всім дітям вона. А що за красуня, вам треба вгадати, Її ім’я розшифрувати. Настав час вже показати, Чи вмієте ви рахувати. 2. Робота за картками Червоні Сині Жовті Так, весна - красна в гості завітала .І подарунки нам принесла. А ось і лист від неї. Читаю лист Дорогі діти, я принесла вам цікаві завдання. Якщо правильно їх будете виконувати, то в кінці уроку отримаєте сюрприз. Весна. 3. Робота в групах. - Весна ніколи не приходить сама. З нею завжди її помічники – її сини місяці. Хто їх назве? - Скільки їх? У нас теж буде 3 групи, для яких будуть різні завдання. Підійдіть до столу по 4 учні від кожної групи. Вам треба скласти мозаїку. Складають мозаїку на склад чисел 5, 6, 7. Добре в групах попрацювали І з мозаїки квіти склали. - Бесіда про красу квітів і бережне ставлення до них. Отже, прошу запам’ятати: Із корінням квіти не рвати. Стане дуже сумно на світі Якщо загинуть такі чарівні квіти. Робота в зошитах 1. Хвилина каліграфії. Якщо сядемо красиво, То напишемо на диво - Яке число у вас записане? (14) - Скільки в ньому десятків? Одиниць? - Назвіть сусідів. - Це одноцифрове чи двоцифрове число? - З яких цифр воно складається? - Запишіть. 2.Робота в різнорівневих групах. Сині квіточки – пишемо математичний диктант Червоні, жовті – працюють за картками. Диктант 1. Запишіть числа 11, 15, 17. - наступне число до числа 17 (18) - попереднє число до числа 11 (10) - сусідів числа15 (14, 16) - число, у якому 1 дес. І 9 од. (19) Задачі (пишемо лише відповіді): 1. Горобець і п’ять синиць Он летять до годівниці Скільки птахів підкажіть Будуть вдячні за обід? (6)
2. Посадив ведмідь в гайочку Сім міцних таких дубочків Берізок більше аж на три. Скільки берізок буде рости? (10)
3.Веселунчик пес вухатий Дуже любить рахувати Нарахував 6 каченят Та на 2 менше гусенят. Скільки ж діти, гусенят песик зміг порахувати? (4)
5. Сорока десять яблук купила, По дорозі два згубила. Скільки принесе вона до хати, Щоб гостей пригощати? (10 – 2 = 8) Фізкультхвилинка Підніміть угору руки, Хай спочинуть від науки. Вгору, вниз, вгору, вниз, Сонечку ти поклонись, Взад, вперед, іще два рази – Відпочине спина зразу, Раз - присіли, два – присіли І за парти знову сіли. Творча робота над задачею Ми активно попрацюємо,над задачею творчо помудруємо. Скласти задачу за коротким записом. Поставте запитання, щоб ми могли її розв’язати як просту задачу, як складну. І курка – 3 курчат ІІ курка ? на 7 більше
Одягнемо дівчат на бал.(презентація) Оберіть собі обличчя, з яким ви вийдете з уроку. (Вибір смайлика)Чому? Підсумок Збіг урок наш, як коротка мить Дуже швидко час біжить Час вже підсумки нам підбити Чого зуміли ми досягти. Гарно ми попрацювали? Чи були ми молодці? Чули, діти, був дзвінок, Наш закінчився урок. | |
| |
Переглядів: 1996 | |
«А вже весна, а вже красна». Урок позакласного читання |
Сюжетна композиція. Послідовність дій під час виготовлення сюжетної композиці... |
Мотивування дітей до систематичного заняття фізичними вправами. Рухливі ігри ... |
Професії батьків. Усі професії потрібні. Вшанування праці |
Чому пташки в'ють гнізда по-різному? Англійська народна казка «Сороче гні... |
Всього коментарів: 0 | |