💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Закріплення літери б ( „бе” ). Робота над інтонацією питальних речень

Урок читання

Тема. Закріплення літери б ( „бе” ). Робота над інтонацією питальних речень

Мета: закріпити звукове значення букви б, вчити виразно читати зв’язні тексти; розвивати увагу, спостережливість, пам’ять , збагачуватисловниковий запас учнів; виховувати в дітей любов до природи, бережливе ставлення до тваринного світу, бажання більше знати.

Обладнання: журнали для дітей „Малятко”, „Пізнайко”, „Барвінок”, саморобний журнал „Барвінок” ,таблиця слів, складів, картки„Друкар”, магнітофон.

Тип уроку: комбінований .

Література: навчальні програми для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою. 1-4 класи. – Київ.: Освіта, 20011. – 392 с., Захарійчук М.Д., Науменко В.О. Буквар: підручн.для 1 кл.загальноосвіт.навч.закл. —К.: Грамота, 2012. — 176 с.

ХІД УРОКУ

І. Організаційниймомент.

Вже дзвінок нам давсигнал,

Працювати час настав.

Тож і ми часу не гаймо,

Працювати починаймо.

ІІ. Артикуляційно – дихальні вправи :

- понюхаликвіточку –погасили свічечку ;

- читання складів із таблиці;

- робота над скоромовкою „ Бурі бобри брід перебрели, забули бобри забрати торби”;

- читання слів із таблиці лось, мило, коза, білка, вовк ( читати весело, сумно, запитуючи)

- Яке слово зайве? Чому?

- Чи всі згодні?

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

—Яку букву ми вивчили на минулому уроці? (Б)

—Які звуки вона позначає? ([б], [б']).

Гра «Впіймай звук»

                Діти, я буду називати слова із звуками [б], [б'] а ви плещете в долоні, коли почуєте їх у слові, якщо ні-сидите тихо.

Робота на картках „ Друкар”: білка ,зуб , бинт, для учнів з високим рівнем: друзі, близько, рослина, білка, бабуся; (Діти, торкаючись послідовно олівцем кожної букви на картках «друкують» слово.

ІV. Оголошення теми імети уроку.

V. Повторення вивченого матеріалу

Читання тексту „ У білих кота й кішки»”.

Відповіді на питання:

Скільки було кошенят?

На кого вони були схожі?

Що любили кошенята?

Яка бабуся була в кошенят?

Який колір зустрічається у тексті?

Фізкультхвилинка під музику . Вправи для очей.

VІ. Вивчення нового матеріалу.

1. Бесіда. Метод „Прес”.

- Що таке „ періодична преса”?

 Періодична преса – це газети й журнали, які випускаються, як для дорослих, так і для дітей.

Діти, які газети ви знаєте?

А які журнали ? Виставка журналів для дітей.

Хто отримує такі журнали?

Попросіть батьків хай вам випишуть такі журнали.

Сьогодні, коли я йшла до вас на урок зустріла листоношу і вона дала мені ось такий журнал.

Як він називається? ( Барвінок ).

Що ви знаєте про барвінок? ( Лікарська рослина символ України ).

Почитаємо журнал.

1 – шасторінка – Складознайко: слово барвінок ділимо на склади і робимо звукову модель цього слова.

2 –га сторінка – Словознайка – знає всі букви і допоможе прочитати слова у букварі, словникова робота .

3 – тя сторінка – Запитайко. Виконання логічної вправи „ Склади слово.”

- робота в парах.

4 – та сторінка – Дореміфасолька. Фізкультхвилинка: виконання української народної пісні «Веселі гуси», імітація рухів.

Ми маленькі гусенята,

Доганяєм маму й тата,

Раз, два – всі пірнають,

Три, чотири – виринають,

П’ять, шість – на воді

Кріпнуть крильця молоді

Сім, вісім – що є сили

Всі до берега поплили,

Дев’ять, десять – обтрусились

І на місце всі усілись.

5 – та сторінка – Читайлик – читання тексту „ Снігова баба і зайчик”.

1. Розгляд ілюстрації – кого ви бачите?

2. Читання тексту вчителем – які слова незрозумілі?

3. Самостійне читання – Що порадив дідусь дітям?

4. Робота над інтонуванням речень.

 5.Читання тексту «ланцюжком».

VII. Підсумок уроку

Що робили на уроці?

Що сподобалось?

Чого навчились?

Який текст читали?



Джерело: noindex
Категорія: Навчання грамоти | Додав: SYLER (29.12.2013)
Переглядів: 2119 | Рейтинг: 0.0/0
«Які чудові нам земля дає плоди...». Складання текстів-описів за малюнком і п...
Чим ми чуємо
Охорона природного довкілля
Леся Українка «Вишеньки», «На зеленому горбочку». Олександр Олесь «Серед крас...
Силуетне зображення будинків. Практична робота «Чарівні куполи соборів»
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]