Урок читання Тема. Закріплення літери б ( „бе” ). Робота над інтонацією питальних реченьМета: закріпити звукове значення букви б, вчити виразно читати зв’язні тексти; розвивати увагу, спостережливість, пам’ять , збагачуватисловниковий запас учнів; виховувати в дітей любов до природи, бережливе ставлення до тваринного світу, бажання більше знати. Обладнання: журнали для дітей „Малятко”, „Пізнайко”, „Барвінок”, саморобний журнал „Барвінок” ,таблиця слів, складів, картки„Друкар”, магнітофон. Тип уроку: комбінований . Література: навчальні програми для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою. 1-4 класи. – Київ.: Освіта, 20011. – 392 с., Захарійчук М.Д., Науменко В.О. Буквар: підручн.для 1 кл.загальноосвіт.навч.закл. —К.: Грамота, 2012. — 176 с. ХІД УРОКУ І. Організаційниймомент. Вже дзвінок нам давсигнал, Працювати час настав. Тож і ми часу не гаймо, Працювати починаймо. ІІ. Артикуляційно – дихальні вправи : - понюхаликвіточку –погасили свічечку ; - читання складів із таблиці; - робота над скоромовкою „ Бурі бобри брід перебрели, забули бобри забрати торби”; - читання слів із таблиці лось, мило, коза, білка, вовк ( читати весело, сумно, запитуючи) - Яке слово зайве? Чому? - Чи всі згодні? ІІІ. Актуалізація опорних знань. —Яку букву ми вивчили на минулому уроці? (Б) —Які звуки вона позначає? ([б], [б']). Гра «Впіймай звук» — Діти, я буду називати слова із звуками [б], [б'] а ви плещете в долоні, коли почуєте їх у слові, якщо ні-сидите тихо. Робота на картках „ Друкар”: білка ,зуб , бинт, для учнів з високим рівнем: друзі, близько, рослина, білка, бабуся; (Діти, торкаючись послідовно олівцем кожної букви на картках «друкують» слово. ІV. Оголошення теми імети уроку. V. Повторення вивченого матеріалу Читання тексту „ У білих кота й кішки»”. Відповіді на питання: Скільки було кошенят? На кого вони були схожі? Що любили кошенята? Яка бабуся була в кошенят? Який колір зустрічається у тексті? Фізкультхвилинка під музику . Вправи для очей. VІ. Вивчення нового матеріалу. 1. Бесіда. Метод „Прес”. - Що таке „ періодична преса”? Періодична преса – це газети й журнали, які випускаються, як для дорослих, так і для дітей. Діти, які газети ви знаєте? А які журнали ? Виставка журналів для дітей. Хто отримує такі журнали? Попросіть батьків хай вам випишуть такі журнали. Сьогодні, коли я йшла до вас на урок зустріла листоношу і вона дала мені ось такий журнал. Як він називається? ( Барвінок ). Що ви знаєте про барвінок? ( Лікарська рослина символ України ). Почитаємо журнал. 1 – шасторінка – Складознайко: слово барвінок ділимо на склади і робимо звукову модель цього слова. 2 –га сторінка – Словознайка – знає всі букви і допоможе прочитати слова у букварі, словникова робота . 3 – тя сторінка – Запитайко. Виконання логічної вправи „ Склади слово.” - робота в парах. 4 – та сторінка – Дореміфасолька. Фізкультхвилинка: виконання української народної пісні «Веселі гуси», імітація рухів. Ми маленькі гусенята, Доганяєм маму й тата, Раз, два – всі пірнають, Три, чотири – виринають, П’ять, шість – на воді Кріпнуть крильця молоді Сім, вісім – що є сили Всі до берега поплили, Дев’ять, десять – обтрусились І на місце всі усілись. 5 – та сторінка – Читайлик – читання тексту „ Снігова баба і зайчик”. 1. Розгляд ілюстрації – кого ви бачите? 2. Читання тексту вчителем – які слова незрозумілі? 3. Самостійне читання – Що порадив дідусь дітям? 4. Робота над інтонуванням речень. 5.Читання тексту «ланцюжком». VII. Підсумок уроку Що робили на уроці? Що сподобалось? Чого навчились? Який текст читали? Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 2119 | |
«Які чудові нам земля дає плоди...». Складання текстів-описів за малюнком і п... |
Чим ми чуємо |
Охорона природного довкілля |
Леся Українка «Вишеньки», «На зеленому горбочку». Олександр Олесь «Серед крас... |
Силуетне зображення будинків. Практична робота «Чарівні куполи соборів» |
Всього коментарів: 0 | |