Тема. Повторення вивчених букв. Розвиток зв’язного мовленняМета. Закріпити написання рядкових і великих букв, вміння поєднувати їх, удосконалювати вміння списувати з рукописного та друкованого текстів, розвивати мовлення дітей, збагачувати словниковий запас учнів, виховувати навички красивого охайного письма, старанність. Обладнання. Силует з картону Святого Миколая, вирізані з паперу сніжинки із завданням; таблиця з’єднань букв «Пиши правильно»; розрізна азбука; фішки для звукового аналізу слів; картки для роботи в парах; фотографії із зображенням школи. Тип уроку. Урок засвоєння нових знань, урок-казка. I. Організація класу II. Зацікавлюючий момент - Діти, сьогодні до нас на урок завітав Святий Миколай. Він приніс нам завдання. І на тих діток, хто виконає всі його завдання, чекає сюрприз. Адже Святий Миколай любить діток слухняних, старанних. III. Актуалізація опорних знань Разом з Святим Миколаєм завітала зима. Посипався сніжок. Але що це? Сніжок чарівний. Придивімося до нього. - Назвіть букви, що позначають голосні звуки. Скільки їх в українській мові? - Озвучте звуками букви, що залишилися. Яку букву ви вивчали на минулому уроці? Який звук вона позначає? Дайте йому характеристику. - Який звук позначає ця буква у слові груші? - Назвіть слова, в яких ви зустрінете цей звук. Послухайте загадку. Чистенькі віконця Сміються до сонця. Діточки довкола. Наша люба... (школа). (Звуковий аналіз слова школа. Викладання його із розрізної азбуки). - Чи всі букви, які є у цьому слові, ви вивчили? IV. Оголошення теми та мети уроку. Мотивація навчальної діяльності - А для чого нам потрібно вивчати букви? V. Повторення та закріплення вивченого - Святий Миколайчик дуже любить гратися і ось він нам на урок приніс ігри. 1. Гра "Знайди пару”. Робота в парах. - З’єднайте друковану і писану букви. - Яка буква залишилася без пари? Друкована вона чи писана? 2. Гра "Графічні приклади” (слово «сніг»). Я падаю на ваші хати, Я білий, білий волохатий, Я прилипаю вам до ніг І називаюсь просто... (сніг). 3. Одна сніжинка впала й вам на парту. А на ній розсипались букви. Гра "Збери слово”. Робота в парах. (вікно, затишна, нова, парти, стіл, велика, клас, віхола, сніжинки). 4. Розгулялась віхола і сніжинки впали на слова. * икол * Петр * *ишко - Відновіть слова. - Що об’єднує їх? - З якої букви пишуться імена людей? VI. Робота в зошитах Зошит швидко розкриваю, Ручку правильно тримаю, З чистотою я дружу Дуже гарно я пишу. 1. Хвилинка каліграфії. Шш к л Аа шк ол ла Конкурс "Красуня” - Знайдіть найкраще написану букву, вдягніть їй корону – це красуня – і знайдіть "попелюшку” – найгірше написану букву – поставте крапочку. 2. Завдання на вибір. - Перетворюємо "попелюшку” на прекрасну принцесу, написавши красиво рядок букви чи складу, що в вас не вийшов.Або списати з дошки імена дітей. 3. Вибіркове списування. Виписати слова з буквою Шш. Шпак, шило, сосна, лист, миша, школа. 4. Фізкультхвилинка. Гімнастика для пальчиків. 5. Читання і списування речення з друкованого. Н ША ШК ЛА НОВ Повторення знань про речення. - З якої букви починається? Які розділові знаки можуть стояти в кінці речення? - Скільки слів у цьому реченні? Запишіть це речення собі в зошит. VII. Фізкультхвилинка VIII. Розвиток зв’язного мовлення 1. Розгляд фотографій із зображенням школи. Слухання розповіді про школу, складеної вчителем. 2. Складання дітьми речень про школу. - А яка ваша школа? 3. Поетична хвилинка. Рідна наша школа, Світла та простора, Радо нас вітає, Грамоти навчає. IХ. Підсумок уроку - Чи сподобалося вам працювати? - З яким настроєм сьогодні ви закінчили урок? Словесне оцінювання учнів. Сюрприз від Святого Миколая. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 2525 | |
Про гномика Мудрунчика, дівчинку Ганнусю та інформацію |
Криволінійне різання паперу. Виготовлення дидактичної гри «числове віяло» |
Поводження з незнайомими людьми у під'їзді, на вулиці |
Жива і нежива природа |
Запитання до природи. Чи розуміються тварини між собою? |
Всього коментарів: 0 | |