💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Повторення вивчених букв. Розвиток зв’язного мовлення

Тема. Повторення вивчених букв. Розвиток звязного мовлення

Мета. Закріпити написання рядкових і великих букв, вміння поєднувати їх, удосконалювати вміння списувати з рукописного та друкованого текстів, розвивати мовлення дітей, збагачувати словниковий запас учнів, виховувати навички красивого охайного письма, старанність.

Обладнання.  Силует з картону Святого Миколая, вирізані з паперу сніжинки із завданням; таблиця з’єднань букв «Пиши правильно»; розрізна азбука; фішки для звукового аналізу слів; картки для роботи в парах; фотографії із зображенням школи.

Тип уроку. Урок засвоєння нових знань, урок-казка.

I.     Організація класу

II.  Зацікавлюючий момент

-   Діти, сьогодні до нас на урок завітав Святий Миколай. Він приніс нам завдання. І на тих діток, хто виконає всі його завдання, чекає сюрприз.  Адже Святий Миколай любить діток слухняних, старанних.

III.        Актуалізація опорних знань

Разом з Святим Миколаєм завітала зима. Посипався сніжок. Але що це? Сніжок чарівний. Придивімося до нього.

-    Назвіть букви, що позначають голосні звуки. Скільки їх в українській мові?

-       Озвучте звуками букви, що залишилися. Яку букву ви вивчали на минулому уроці? Який звук вона позначає? Дайте йому характеристику.

-       Який звук позначає ця буква у слові груші?

-    Назвіть слова, в яких ви зустрінете цей звук.

Послухайте загадку.

      Чистенькі віконця

      Сміються до сонця.

      Діточки довкола.

      Наша люба... (школа).

(Звуковий аналіз слова школа. Викладання його із розрізної азбуки).

-       Чи всі букви, які є у цьому слові, ви вивчили?

IV.  Оголошення теми та мети уроку. Мотивація навчальної діяльності

-    А для чого нам потрібно вивчати букви?

V.  Повторення та закріплення вивченого

- Святий Миколайчик дуже любить гратися і ось він нам на урок приніс ігри.

1.    Гра "Знайди пару”. Робота в парах.

-       Зєднайте друковану і писану букви.

-       Яка буква залишилася без пари? Друкована вона чи писана?

             2. Гра "Графічні приклади” (слово «сніг»).

Я падаю на ваші хати,

Я білий, білий волохатий,

Я прилипаю вам до ніг

І називаюсь просто... (сніг).

3. Одна сніжинка впала й вам на парту. А на ній розсипались букви.

Гра "Збери слово”.   Робота в парах.

(вікно, затишна, нова, парти, стіл, велика, клас, віхола, сніжинки).

4. Розгулялась віхола і сніжинки впали на слова.

* икол *      Петр *

 *ишко

-       Відновіть слова.

-       Що об’єднує їх?

-       З якої букви пишуться імена людей?

VI.         Робота в зошитах

Зошит швидко розкриваю,

Ручку правильно тримаю,

З чистотою я дружу

Дуже гарно я пишу.

1.    Хвилинка каліграфії.

Шш     к  л  Аа   шк  ол  ла

Конкурс "Красуня”

-       Знайдіть найкраще написану букву, вдягніть їй корону – це красуня – і знайдіть "попелюшку” – найгірше написану букву – поставте крапочку.

2.    Завдання на вибір.

-       Перетворюємо "попелюшку” на прекрасну принцесу, написавши красиво рядок букви чи складу, що в вас не вийшов.Або списати з дошки імена дітей.

3.    Вибіркове списування.

  Виписати слова з буквою Шш.

  Шпак, шило, сосна, лист, миша, школа.

4.    Фізкультхвилинка.   Гімнастика для пальчиків.

5.    Читання і списування речення з друкованого.

 Н  ША     ШК  ЛА    НОВ

 Повторення знань про речення.

-    З якої букви починається? Які розділові знаки можуть стояти в кінці речення?

-       Скільки слів у цьому реченні? Запишіть це речення собі в зошит.

VII.      Фізкультхвилинка

VIII.   Розвиток звязного мовлення

1.    Розгляд фотографій із зображенням школи.

Слухання розповіді про школу, складеної вчителем.

2.    Складання дітьми речень про школу.

 - А яка ваша школа?

               3. Поетична хвилинка.

 Рідна наша школа,

Світла та простора,

Радо нас вітає,

Грамоти навчає.

      IХ. Підсумок уроку

-       Чи сподобалося вам працювати?

-       З яким настроєм сьогодні ви закінчили урок?

Словесне оцінювання учнів.

Сюрприз від Святого Миколая.



Джерело: noindex
Категорія: Навчання грамоти | Додав: SYLER (29.12.2013)
Переглядів: 2525 | Рейтинг: 0.0/0
Про гномика Мудрунчика, дівчинку Ганнусю та інформацію
Криволінійне різання паперу. Виготовлення дидактичної гри «числове віяло»
Поводження з незнайомими людьми у під'їзді, на вулиці
Жива і нежива природа
Запитання до природи. Чи розуміються тварини між собою?
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]