💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Письмо великої букви Г. Письмо слів та речення з великою буквою Г

Тема. Письмо великої букви Г. Письмо слів та речення з великою буквою Г

Мета. Вчити писати учнів велику букву Г, поєднувати її з вивченими буквами; закріплювати уміння робити звукові моделі слів; розвивати зв’язне мовлення дітей; виховувати дбайливе ставлення до тварин; повагу до українських традицій.

Обладнання: Малюнок Снігуроньки, каса букв розрізної азбуки, фішки звукових моделей слів; малюнок «Турбота про птахів взимку»;

таблиця «З’єднання букв», схеми рукописних букв.

Хід уроку.

І. Організаційний момент.

   - Діти, привітайтеся з гостями.

   - Зараз у нас урок письма.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

     1. Еврестична бесіда.

   - Скажіть, яка зараз пора року? (Зима)

   - До якого свята ми тепер готуємось? (До Нового року)

   - Без кого неможливе це свято, як ви думаєте?

     (Без Дідуся Мороза і Снігуроньки).

   - От сьогодні до нас на урок прийшла внучка Дідуся Мороза – Снігуронька.

   - Вона принесла нам дуже важливе повідомлення, але прочитати ми зможемо  

     його вкінці уроку, лише тоді, якщо протягом всього уроку ви будете старанно

     писати і правильно відповідати.

   - То будемо на уроці старанними і працьовитими? (Так!)

   - Яку букву ви вивчили на попередньому уроці ?

      («Ге», вона позначає два звуки  [г], [г’]).

IІІ.  Бесіда за малюнком у зошиті.

- А тепер відкрийте зошити і розгляньте малюнок. Складіть речення.

- Кого ми бачимо на малюнку? (Дівчину і гусей).

- Що робить дівчинка? (Кличе гусей).

- Де знаходяться гуси?

- Що вони роблять?

- Яку дитячу гру нагадує вам цей малюнок? («Гуси-лебеді»).

- Назвіть ролі учасників гри.

- Дайте ім’я дівчинці, яке б починалося буквою «Г» (Галинка).

- А чи зможемо ми написати це слово в зошиті? Ні, бо ми не вміємо писати букву «Ге».

IV. Оголошення теми і мети уроку.

- Сьогодні ми навчимося писати велику букву «ге», слова та речення із нею.

V.  Вивчення нового матеріалу.

1. Демонстрування великої рукописної літери «Г», зіставлення її з друкованою, аналіз її форми, складових елементів.

(Діти порівнюють друковану й рукописну букву «Г», визначають елементи, з яких складаються ці літери.)

    2. Пояснення написання букви вчителем.

        Перший елемент – пряма похила лінія, яку починаємо писати з       

     міжрядкової лінії, ведемо до нижньої рядкової заокруглюючи ліворуч,

 потім пишемо такий самий елемент вгорі (шапочку).

3. Написання літери учнями в повітрі.

4. Робота в зошитах.

а) Самостійне написання літери «Г» у зошиті.

б) Визначення королеви літер.

- Снігуронька спостерігає за вашою роботою, вона бачить, що ви дуже стараєтесь писати гарно і правильно.

- Подивіться на літери в рядочку – вони всі милуються собою. Та врешті-решт надокучило їм стояти так поодинці і засумували вони.

 Тут підійшла Снігуронька і говорить до них:

- Не сумуйте, красуні, зараз я познайомлю вас із іншими буквами. А щоб дружба між вами була міцною, потрібно завжди правильно писати з’єднання між буквами.

- Повторімо, які є з’єднання між буквами? (Нижня, середня, верхня).

- Діти, допоможемо буквам подружитися? (Так)

в) З’єднання букви «Г» з іншими літерами.

    - Пояснення написання з’єднань букв у складах вчителем.

    - Письмо складів у зошиті.

    - Прочитати склади і придумати із ними слова.

VI. Фізкультхвилинка

VII. Продовження роботи в зошиті.

      Написання буквосполучень: Гл, Гн.

(Добір імен - Гліб, Гнатик).

VIII. Робота в групах.

           (Повторення правил роботи в групі.)

Складання речень із окремих слів.

 Слова для І групи:

 

співа . , Гнатик, пісні, веселі (Гнатик співає веселі пісні.)

      Слова для ІІ групи:

      чита   , Гліб, книгу, нову (Гліб читає нову книгу.)

      Слова для ІІІ групи:

      малю    ,Галинка, квіти, гарні (Галинка малює гарні квіти.)

XI.  Продовження роботи в зошиті.

     Написання слів у зошиті. (Галинка, Гліб, Гнатик, Ганна).

ХІІ. Гра «Гуси-лебеді».

      а)  Розподіл ролей (1 дитина виконує роль «господині», всі інші –

      виконують роль «гусей» .)

      б)  Проведення фрагменту гри.

      Господиня (до гусей): Гуси-лебеді, летіть додому!

      Гуси: Чому?

      Господиня: Сірий вовк за горою.

      Гуси: Що робить?

      Господиня: Гусей скубе.

      Гуси: Яких?

      Господиня: Сірих, білих, всіх пернатих. Втікайте скоріше до своєї хати.

      (Діти імітують помахи крил гусей, і сідають за свої парти.)

1.                Читання окличних речень (Звернути увагу на знак !)

 (Якщо речення вимовляється з особливим почуттям – ці речення ми називаємо окличними, а на письмі ставимо в кінці такого речення знак оклику.) (Написати в повітрі знак оклику.)

2.                Письмо окличних речень в зошиті (за зразком).

XІІІ. Бесіда про турботливе ставлення до птахів (за малюнком).

XІV. Робота в парах. Знайти однакові букви (в останньому завданні сторінки зошита) та обвести їх хмаринкою.

XV. Розмальовування малюнків.

XII. Підсумок уроку.

- Що нового ми навчилися?

- Що сподобалося на уроці?

- За вашу старанність, за хорошу працю на уроці Снігуронька дарує вам ось ці сніжинки і вітає із наступаючими святами.



Джерело: noindex
Категорія: Навчання грамоти | Додав: SYLER (29.12.2013)
Переглядів: 3073 | Рейтинг: 0.0/0
Вирізування з паперу серветок, сніжинок
В. Каменчук «Як Лиска голосок собі кувала». Л.Костенко «Бузиновий цар»
Д. Павличко «Школа». В. Фетисов «Хто чого вчиться»
Симетрія в природі. Згинання паперу. Вирізування деталей симетричної форми
М. Підгірянка «Загадка». О. Сенатович «Бігли діти повз ялинку...». Т. Коломіє...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]