Тема. Звуки [м], [м’]. Позначення їх буквами М мМета. Ознайомити дітей із звуками [м],[м’] їх артикуляцією, з буквами М м, що його позначають; формувати в учнів уміння читати прямі та обернені склади із літерою «ем» та вивченими голосними; удосконалювати навички звукового аналізу слів. Розвивати фонематичний слух, увагу, пам'ять, творче мислення, правильне мовлення. Виховувати любов до читання, повагу до матусі. Обладнання: таблиця літери «ем», запрошення, картки для гри «знайди пару», предмети для гри «Подарунки для літери». Хід уроку I.Організація класу. - Діти сьогодні в нашому класі свято – день народження нової літери. Ми зможемо піти на нього лише по спеціальному запрошені. А щоб отримати його, ми повинні виконати прості та цікаві завдання. II.Актуалізація знань учнів. 1. Бліц-опитування - Які літери ми уже вивчили? - Який звук позначає літера «а» («о у и»)? - Які це звуки? Як ми їх ми позначаємо у звуковій моделі слова? - Як ми позначаємо приголосні звуки тверді? Мякі? 2. Гра «Телеграф» - Останнє завдання перед отриманням запрошення – це передати телеграму усім школам міста, усім учням про наше свято. Де передають телеграми? - Телеграф – це приміщення, де люди на спеціальних аркушах передають термінове повідомлення. У сучасному світі це можна зробити також за допомогою мобільного телефону, комп’ютера. - Як передаються слова на телеграфі? Розділяють на склади ми зараз це зробимо. Поставте долоньку до підборіддя і почнемо передавати слова. - Но-ва, лі-те-ра, і-ме-ни-ни, роз-ва-ги, по-да-ру-нок, торт. IV.Вивчення нового матеріалу. 1. Оголошення теми. - Так ось сьогодні у нас в класі свято – день народження нової літери. Оскільки ми виконали усі завдання і отримали запрошення, то усі йдемо на іменини. А святкувати їх ми будемо у будиночку, який самі зараз і збудуємо. V. Динамічна пауза 4. Артикуляція звуків [м][м‘] - Давайте вимовимо по черзі два звуки [м][м’]. Яка між ними різниця? - Перший звук [м] – твердий, а другий [м‘]– м’який. - Як ми будемо позначати їх у транскрипції? 5. Знайомство із літерою. - Звуки ми почули і вимовили, а тепер настав час побачити нашу імениницю. Отож знайомтеся - літера «ем». Проговоримо усі разом її ім’я. Подивіться, яка вона красуння наша літера – імениниця. (Демонструю малюнок літери). 6. Чистомовка. - Прийшовши у гості, потрібно привітати імениницю гарними словами. Зараз ми це зробимо у вигляді чистомовки: я говорю речення, а ви повторюєте. Ем-ем-ем – гарна літера «ем» Мо-мо-мо на іменини ми йдемо. Ки-ки-ки – несемо подарунки, Мо-мо-мо разом їх подаруємо. 7. Гра «Подарунки для літери «ем». - Коли приходимо на іменини, що ми приносимо? - Правильно. Ми несемо подарунки. Ось у мене є гарний подарункова коробка. З коробки я буду виймати подарунки, разом будемо вимовляти ці слова і визначати позицію нових звуків у словах. Мило, сумка, помада, миска, шампунь, лимон, машина VI. Закріплення вивченого матеріалу. 1. Робота з Букварем (ст.54) 1) Читання променевих таблиць з літерою «ем» та вивченими голосними. 2) Читання слова «мама» і складання із ними реченнями. - Складіть речення із словом «мамо» - ми так говоримо, коли хочемо щось попросити. А тепер скажемо речення із словом «маму». Про маму можна скласти багато речення, бо мама мила, улюблена, прекрасна, чудова та єдина. В кожного вона особлива, неповторна. Тому і любити її потрібно лише так, як кожен це уміє робити – по своєму, по особливому. Бережіть, допомагайте своїй матусі, бо вона єдина в світі. 2. Вправи для пальчиків. 3. Робота в зошиті. 1) Гра «Знайди літеру». В зошиті надруковані різні літери. Учні шукають вивчену літеру «м» і обводять кольоровим олівцем. 2) Звуковий аналіз слів «мама місто». 3) Написання друкованої літери «м» малої. VII. Підсумок уроку. Інтерактивна гра «Мікрофон». - Яка літера сьогодні святкувала день народження? - Які звуки вона позначає? Як ми їх позначаємо в транскрипції? - Яке важливе слово на літеру «м» ми розглядали? Який висновок ми зробили? - Що ж вам найбільше сподобалося на іменинах? Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1637 | |
Культура спілкування. Словник мовленнєвого етикету |
Передавання просторового явища способом загороджування в зображенні архітекту... |
Комбінована аплікація. Послідовність дій під час виготовлення комбінованої ап... |
«Колючий клубочок прибіг у садочок». Побудова текстів за поданим початком |
Практична робота: моделювання ситуацій спілкування про небезпеку за телефонам... |
Всього коментарів: 0 | |