💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Звуки [м], [м’]. Позначення їх буквами М м

Тема. Звуки [м], [м’]. Позначення їх буквами М м

Мета. Ознайомити дітей із звуками [м],[м’] їх артикуляцією, з буквами М м, що його позначають; формувати в учнів уміння читати прямі та обернені склади із літерою «ем» та вивченими голосними; удосконалювати навички звукового аналізу слів. Розвивати фонематичний слух, увагу, пам'ять, творче мислення, правильне мовлення. Виховувати любов до читання, повагу до матусі.

Обладнання:  таблиця літери «ем», запрошення, картки для гри «знайди пару», предмети для гри «Подарунки для літери».

Хід уроку

I.Організація класу.

-          Діти сьогодні в нашому класі свято – день народження нової літери. Ми зможемо піти на нього лише по спеціальному запрошені. А щоб отримати його, ми повинні виконати прості та цікаві завдання.

II.Актуалізація знань учнів.

1.      Бліц-опитування

-          Які літери ми уже вивчили?

-          Який звук позначає літера «а» («о у и»)?

-          Які це звуки? Як ми їх ми позначаємо у звуковій моделі слова?

-          Як ми позначаємо приголосні звуки тверді? Мякі?

2.      Гра «Телеграф»

-          Останнє завдання перед отриманням запрошення – це передати телеграму усім школам міста, усім учням про наше свято. Де передають телеграми?

-          Телеграф – це приміщення, де люди на спеціальних аркушах передають термінове повідомлення. У сучасному світі це можна зробити також за допомогою мобільного телефону, комп’ютера.

-           Як передаються слова на телеграфі? Розділяють на склади ми зараз це зробимо. Поставте долоньку до підборіддя і почнемо передавати слова.

-          Но-ва, лі-те-ра, і-ме-ни-ни, роз-ва-ги, по-да-ру-нок, торт.

IV.Вивчення нового матеріалу.

1.      Оголошення теми.

-          Так ось сьогодні у нас в класі свято – день народження нової літери. Оскільки ми виконали усі завдання і отримали запрошення, то усі йдемо на іменини. А святкувати їх ми будемо у будиночку, який самі зараз і збудуємо.

V. Динамічна пауза

4.      Артикуляція звуків [м][м‘]

-          Давайте вимовимо по черзі два звуки  [м][м’]. Яка між ними різниця?

-          Перший звук   [м] – твердий, а другий [м‘]– мякий.

-          Як ми будемо позначати їх у транскрипції?

5.      Знайомство із літерою.

-          Звуки ми почули і вимовили, а тепер настав час побачити нашу імениницю. Отож знайомтеся - літера «ем». Проговоримо усі разом її імя. Подивіться, яка вона красуння наша літера – імениниця. (Демонструю малюнок літери).

6.      Чистомовка.

-          Прийшовши у гості, потрібно привітати імениницю гарними словами. Зараз ми це зробимо у вигляді чистомовки: я говорю речення, а ви повторюєте.

Ем-ем-ем – гарна літера «ем»

Мо-мо-мо на іменини ми йдемо.

Ки-ки-ки – несемо подарунки,

Мо-мо-мо разом їх подаруємо.

7.      Гра «Подарунки для літери «ем».

-          Коли приходимо на іменини, що ми приносимо?

-          Правильно. Ми несемо подарунки. Ось у мене є гарний подарункова коробка. З коробки я буду виймати подарунки, разом будемо вимовляти ці слова і визначати позицію нових звуків у словах.

Мило, сумка, помада, миска, шампунь, лимон, машина

VI. Закріплення вивченого матеріалу.

1.      Робота з Букварем (ст.54)

1)      Читання променевих таблиць з літерою «ем» та вивченими голосними.

2)      Читання слова «мама» і складання із ними реченнями.

-          Складіть речення із словом «мамо» - ми так говоримо, коли хочемо щось попросити. А тепер скажемо речення із словом «маму». Про маму можна скласти багато речення, бо мама мила, улюблена, прекрасна, чудова та єдина. В кожного вона особлива, неповторна. Тому і любити її потрібно лише так, як кожен це уміє робити – по своєму, по особливому. Бережіть, допомагайте своїй матусі, бо вона єдина в світі.

2.      Вправи для пальчиків.

3.      Робота в зошиті.

1)      Гра «Знайди літеру».

В зошиті надруковані різні літери. Учні шукають вивчену літеру «м» і обводять кольоровим олівцем.

2)      Звуковий аналіз слів «мама   місто».

3)      Написання друкованої літери «м» малої.

VII. Підсумок уроку.

Інтерактивна гра «Мікрофон».

-          Яка літера сьогодні святкувала день народження?

-          Які звуки вона позначає? Як ми їх позначаємо в транскрипції?

-          Яке важливе слово на літеру «м» ми розглядали? Який висновок ми зробили?

-          Що ж вам найбільше сподобалося на іменинах?



Джерело: noindex
Категорія: Навчання грамоти | Додав: SYLER (29.12.2013)
Переглядів: 1637 | Рейтинг: 0.0/0
Культура спілкування. Словник мовленнєвого етикету
Передавання просторового явища способом загороджування в зображенні архітекту...
Комбінована аплікація. Послідовність дій під час виготовлення комбінованої ап...
«Колючий клубочок прибіг у садочок». Побудова текстів за поданим початком
Практична робота: моделювання ситуацій спілкування про небезпеку за телефонам...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]