Урок 186 (письмо) Тема: Слова ввічливостіМета: пригадати слова ввічливості; вправляти в уживанні їх в мовленні; удосконалювати навички каліграфічного письма; удосконалювати вміння розбивати слова на склади, ставити наголос; формувати навички самоконтролю, роботи в парах, групах; розширювати словниковий запас учнів; розвивати фонематичний слух, мовлення, увагу, мислення, інтелектуальні здібності; виховувати шанобливе ставлення до оточуючих, чемність, доброзичливість, формувати навички культурної поведінки. Обладнання: прислів'я про ввічливість, картки із завданнями для групової та індивідуальної роботи, предметні малюнки; сюжетні малюнки; кросворд; робочий зошит. ХІД УРОКУ І. Організаційний момент II. Актуалізація опорних знань учнів 1 Каліграфічна хвилинка Письмо довгої прямої із заокругленням внизу праворуч. (Зустрічається при написанні великих літер А, И, П, М, П, Т, Ц, Ш, Щ,Я.) 2 Звуко-буквений аналіз слова посмішка III. Повідомлення теми і завдань уроку - Діти, сьогодні на уроці ми пригадаємо 5 чарівні слова і вивчимо нові. А допоможе вам ------------------------------- кросворд. _______________________________ 1) Мене ти промовляєш в знак подяки. (іСпасибі) р- 2) Матуся виявляє до тебе свою... -ъ---------------------------------------- (любов). с л о ® 3) І ранок, і день, і вечір буває... (добрий). 4) Сьогодні, завтра і завжди бажаю: "Доброго вам... (здоров'я)"._____________________________________________________________ 5) Завинив - умій сказати... ("Пробачте"). - Усі ці слова завжди на вустах у вихова------------------ них і культурних людей. Саме ці слова творять дива!! IV. Повторення вивченого матеріалу - Діти, до нас на урок завітала Мудра Сова, господарка Лісової школи ввічливості. Прийшла вона не з порожніми руками, а принесла подарунок і хоче запросити нас до себе в гості. У звірят зараз канікули. Чи хотіли б ви повчитися у Лісовій школі ввічливості? (Діти відповідають: "Так, звичайно!") Гра "Хто назве найбільше чарівних слів?" Клас об'єднується в три команди, діти відповідають по черзі. Слова вчитель відшукує на картках і вивішує на дошці. - З давніх часів до цих слів батьки змалечку привчали своїх дітей. Називають їх словами ввічливості, бо промовляти їх потрібно, дивлячись у вічі. 1 Робота з віршем "Добрий день" Завдання 1. З вірша "Добрий день" спишіть виділені речення. ДОБРИЙ ДЕНЬ Сонце землю освітило, Вже до ліжка мама йде. - Добрий день, матусю мила! -Добрий день! Все усміхнене навколо Від заквітчаних вишень. -Добрий день, садок і поле! Добрий день! В. Крищенко - А тепер вирушаємо до Лісової школи ввічливості. Але двері до неї зачинені. Що треба зробити, щоб вони відчинилися? (Потрібно сказати чарівні слова.) 1-й поверх. "Народна скарбничка ввічливості" 2 Групова робота Використовуючи кольорові олівці, з'єднати кінці стрічок так, щоб вийшли прислів'я. Діти працюють на індивідуальних картках у групах, по закінченні роботи зачитують прислів'я і пояснюють їх значення. Одне приємне слово Від теплого слова Рана загоїться, Слова щирого вітання Усе добре переймай, Не одяг красить людину, Хто людям добра бажає, 2-й поверх. "Відпочинок" Фізкультхвилинка 3-й поверх. "Ввічливість і доброта поряд ідуть" 3 Продовження роботи над новою темою Завдання 2. Прочитайте. Закінчіть думку. Ми говоримо: o "Здрастуйте", коли... o "До побачення", коли... o "Будь ласка", коли... o "Спасибі", коли... o "На добраніч", коли... 4 Робота у зошиті Завдання. Придумайте слова до поданої схеми. Запишіть їх через кому. Складіть з трьома словами речення. -о-о дорожчі за частування, а лихе слово - ні. і лід розмерзає. той сам його має. краще за цукор і мед. а добрі діла, а злого уникай. 5 Гра "Речення з помилками" Завдання: знайти і виправити помилку. o Проходити на своє місце в цирку або театрі потрібно спиною до того, хто сидить. o Чемний хлопчик завжди смикає дівчаток за коси. o Увічливі діти ніколи не поступаються місцем старшим. o Виховані діти ніколи не вітаються. o Якщо тебе запросили на день народження, слід залишити подарунок удома: він і тобі знадобиться. - Запишіть 4-те виправлене речення і складіть схему цього речення. V. Узагальнення вивченого матеріалу 1 Робота з текстом Завдання 3. Прочитайте текст. Ранок. Андрійко прокинувся. - Доброго вечора, татусю! - сказав він. Татусь усміхнувся до сина і відповів: - Доброго... - Подумайте, що не так сказав Андрійко. Що відповів синові татусь? Запишіть відповідь тата. Фізкультхвилинка (гімнастика для очей) Завдання 4. Скласти речення за малюнками, використовуючи слова ввічливості. Записати ці речення в зошит. (1-ше речення записує перший ряд; 2-ге речення - другий ряд; 3-тє речення - третій ряд.) 4-й поверх. "Поверх творчості й артистизму" 2 Складання діалогів. Робота в парах VI. Підсумок уроку - Сподіваюся, ви зрозуміли сьогодні, чому потрібно бути ввічливими й добрими і як такими стати. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 2566 | |
Підсумковий урок за рік. Як ми навчилися берегти своє здоров'я (тестуванн... |
Техніка виконання розпису пензлем. Виконання візерунків |
Cтворення з кольорового паперу орнаментів геометричних та рослинних форм на з... |
Свято здоров'я (урок проводять два вчителі) |
Тварини «живого куточка», хатні улюбленці |
Всього коментарів: 0 | |