Показано матеріалів: 441-450
Лицарський турнір "Секрети вихованої людини"Мета: узагальнити знання учнiв про секрети вихованої людини, про правила поведiнки вдома, у школi, в громадських мiсцях; спонукати до пiклування про рiдних, близьких, оточуючих; виховувати любов та пошану до оточуючих людей. |
Правила поведінки під час уроків і на перервах. Поведінка в їдальні, в бібліотеціМета: уточнити розумiння учнями поняття культура поведінки; вчити шанобливого ставлення до працівників школи; виявляти турботливе ставлення до оточуючих; розвивати навички культурної поведiнки; виховувати звичку приходити на заняття своєчасно; першими вiтатися зi старшими, з ровесниками. |
Режим дня. Суворий і мудрий порадникМета: пригадати поняття «режим дня», основнi режимнi моменти; переконати учнiв у необхiдностi дотримання режиму дня; розвивати санiтарно-гiгiєнiчнi навички: вмиватися, загартовуватися, дотримуватися чистоти тiла. |
Слова вітання та прощанняМета: ознайомити учнiв зi словами привiтання i прощання; на основi практичних дiй вчитися звертатися до людей, висловлювати слова вдячностi; збагачувати словниковий запас; розвивати мовлення учнiв; виховувати почуття поваги, ввiчливостi. |
Ти і твої рідніМета: ознайомити з принципами взаємовiдносин людей у сiм’ї, вчити поважати своїх рiдних; виховувати iнтерес до традицiй українського народу, традицiй сiм’ї та правила культурної поведiнки в сiм’ї. |
Чесність і правдивістьМета: розширити змiст понять чеснiсть i правдивiсть; навчити розпiзнавати цi моральнi явища; формувати вмiння оцiнювати власнi вчинки та вчинки товаришiв; виховувати чеснiсть та правдивiсть. |
Шануй людей – і тебе шануватимутьМета: розкрити змiст поняття «вихованість»; вчити культури спiлкування в рiзних життєвих ситуацiях; аналiзувати свої вчинки, давати самооцiнку; виховувати бажання розвивати свої достоїнства i позбутись недолiкiв. |
Ви і вулицяМета: поповнити знання учнiв про взаємодiю людей на вулицi; вчити зiставляти своi дiї на вулицi з потребами оточуючих; виховувати навики культурної поведiнки, чуйнiсть, бажання турбуватись про iнших. |
Як вести розмовуМета: формувати вмiння вести розмову виразно, чiтко, не поспiшаючи; вчити будувати дiалог на конкретну тему; сприяти розвитку зв’язного мовлення; виховувати повагу до спiврозмовника. |
ТЕМА 32. Першокласникам про енергозбереженняМета: уточнити поняття дітей про використання теплової та електричної енергії в побуті; формувати уявлення про енергетичні джерела й ресурси; виховувати дбайливе ставлення до витрачання енергії та потребу економного користування нею. |