💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Праця батьків, їхні професії. Вшанування праці

Тема. Праця батьків, їхні професії. Вшанування праці

Мета. Поглибити уявлення учнів про різноманітність професій, важ­ливість і значення кожної з них. Виховувати сумлінне ставлення до праці, повагу до людей праці. Прищеплювати трудові навички, працьовитість, викликати бажання брати посильну участь у роботі.

Обладнання. Ілюстративний матеріал "Професії твоїх батьків", книги із серії "Твоя майбутня професія", "Світ навколо тебе".

Хід уроку

I.      Організаційний момент.

II.     Актуалізація опорних знань

1. Слово вчителя.

        Про кого ми з вами говорили на минулому уроці? Як називаються люди найрідніші, найдорожчі для кожного з нас? (Відповіді учнів).

        Дійсно, це наші батьки, брати і сестри, це наша родина. Я вдячна вам за родинні дерева, які ви підготували разом з батьками. Тож почнемо наш сьогоднішній урок словами із пісні «Родина» у виконанні Назарія Яремчука.

     2.Звучить аудіозапис пісні «Родина» у виконанні Назарія Яремчука.

3.Слово вчителя.

 – Всі члени вашої родини дбають один про одного, піклуються, створюють затишок, забезпечують вас усім необхідним. Для цього дорослі члени сімї працюють, щоб забезпечити свою родину і принести користь суспільству.  Вам слід було вдома розпитати батьків про їхні професії і намалювати малюнки. Чи справились ви з цим завданням?

4. Розгляд виставки малюнків «Професії моїх батьків»

   5. Презентація власних малюнків

    Де і ким працює ваша мама? Тато? Чи знаєте ви, хто вони за професією?
Хто з вас був на роботі у своїх батьків? У чому важливість їхньої праці для
нашої держави?

IІІ. Повідомлення теми і завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності.

 – Сьогодні на уроці ви почуєте, які ще професії існують. Зможете дізнатися про них багато цікавого.  Можливо це допоможе вам в майбутньому правиль-но вибрати професію для себе, щоб самим отримувати задоволення і прино-сити користь іншим людям.

 ІVВивчення нового матеріалу.

1.      Дидактична гра "Чия це праця?"

Учитель показує дітям малюнки, на яких зображено різноманітні предмети, і запитує:

Розкажіть, хто працював, щоб зробити зображений предмет.

Як називається професія людини, яка це виготовила?

     Чий це інструмент?

2.     Бесіда.

     Будь-яка річ — це результат праці людей різних професій. Бережіть
речі, необхідні для навчання, праці чи відпочинку. Шануйте працю людей.

3.      Гра "Впізнай професію".

Учитель читає уривки з віршів. З'ясовує, про які професії йдеться, чим вони корисні, вивішує відповідні ілюстрації.

У пору літню, в час осінній,

навесні — в гарячий час

косять, жнуть вони і сіють,

орють лан у котрий раз!

Щоб хліб прийшов до нас

І бублики, і здоба

Сьогодні й повсякчас

Працюють (хлібороби)

Твій одяг вийде, мов картинка:

все по тобі — рукав і спинка.

Тож на примірці — так годиться —

стій рівно і не смій крутиться!

Ти будеш просто «молодець»,

Як постарається  (кравець)

Хто розносить нам газети,

телеграми і листи?

Ой, важка у нього ноша!

Діти, хто він? (Листоноша)

Учитель підсумовує, що кожна професія — це вміння добре виконувати певну роботу, створювати різні речі, надавати послуги тощо. Про людей, які працю-ють старанно, вміють все робити, кажуть, що у них золоті руки. Поясніть зна-чення вислову "золоті руки".

4.      Робота з ілюстративним матеріалом.

     Розгляньте ілюстрації  "Усі професії потрібні" і скажіть, людей яких професій зображено на малюнках. (Тракторист, доярка, аптекар, ветеринар, гончар).

Фізкультхвилинка

5.      Метод «Мікрофон». Робота з підручником (с. 27-28).

Учні розглядають малюнки, називають професії, зображені на них (лікар, мі-ліціонер, космонавт, слюсар, учитель, інженер, кондитер, електрик), розпові-дають, яку користь приносить кожна з них, як треба ставитися до результатів праці людей різних професій.

   6.Робота  в групах. Дидактична гра «Кому що потрібно» .(Вибрати потрібне з конверта: якими предметами користуються люди даної професії).

Лікар: халат, таблетки, термометр, бинт, йод, парта, віник…

Перукар: ножиці, гребінець, фен, шампунь, борошно, цегла…

Кухар: каструля, сковорідка, ніж, ложка, продукти, дзеркало, лопата…

Швачка: ножиці, крейда, швейна машинка, нитки, ліки, глечик…

     7. Звіт представників груп.(Доповідачі вивішують ілюстрації до відповідей на дошці і доводять правильність своїх тверджень. Хто зможе, той називає, для який професій потрібні зайві речі).

V. Закріплення вивченого матеріалу.

1.      Робота в зошиті (с.11-12).

Завдання 1. Люди яких професій зображені на малюнках?

Завдання 2. Поміркуйте і з'єднайте лініями портрет кожної людини з її робочим місцем і тим, що вона виробляє.

Завдання 3. Розкажіть про ці професії.

Завдання 4. Дайте імена дітям. Дізнайтеся, які професії у батьків цих дітей.

2.Робота з ілюстрацією «Плутанка» (Незнайко переплутав, яку роботу виконують представники різних професій. Допоможіть йому розібратися).

3. Закінчіть прислів'я.

Що посієш, ...(те й пожнеш).

Землю красить сонце, а людину — ...(праця).

Маленька бджілка, а й та ... (працює).

Праця людину годує, а лінь ...(марнує).

4. Робота в парах. Складання діалогу «Ким я мрію стати»

 – А ким ви мрієте стати, коли виростите? Чому? Хто б хотів обрати професію своїх батьків? Чому? Що для цього треба?

   5. Вибіркова перевірка складених діалогів.

   6. Кросворд (додаток)

VI.Підсумок уроку.

1.               Робота з виставкою книг

                    На сьогоднішньому уроці ми опрацювали багато професій, але їх в світі існує значно більше. Дізнатися багато цікавого про інші професії ви можете із книг. Тому я для вас підготувала книжкову виставку. Ці книги ви можете взяти в дитячій бібліотеці і прочитати самі, або разом з батьками. На перер-ві ви зможете розглянути виставку і вибрати ті книги, які вам найбільше сподобалися.

2. Підсумкове опитування.

                    Чи сподобався вам наш сьогоднішній урок?

                    Що нового, цікавого ви дізналися на уроці?

                    Який вид роботи вам сподобався найбільше?

                    Про що ви зможете розповісти своїм молодшим братикам, сестричкам чи друзям?



Джерело: noindex
Категорія: Природознавство / Я і Україна | Додав: SYLER (29.12.2013)
Переглядів: 3179 | Рейтинг: 0.0/0
Методика загартування; засвоєння елементарних правил приймання повітряних і с...
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКІВ № 12, 13
Істинні та хибні висловлення. Закріплення навичок роботи з мишею. Розвиток пр...
Українська народна казка «Колосок»
Що можна робити з інформацією
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]