Тема: Порівняння за іншими ознаками, за складом частин, наявних у малюнку, за розташуваннямМета: Вчити дітей порівнювати предмети за іншими ознаками, за складом частин, наявних у малюнку, за розташуванням. Розвивати мислення, пам'ять , увагу, уміння спостерігати та аналізувати. Виховувати у дітей дбайливе ставлення до квітів. Хід уроку I.Організація класу. 1. Привітання. 2. Перевірка готовності до уроку (зошит, ручка, простий олівець). II. Актуалізація опорних знань. 1. Фронтальна бесіда. - Який зараз урок? (математика) - Що ми вчимося робити на уроках математики? (записувати схеми, формули, звірювання величин) - За якими ознаками порівнювали величини? (за площею, формою, об’ємом, масою, довжиною, шириною, висотою, матеріалом). - Про що розповідають нам схеми і формули? (Про відношення між величинами). - В яких відношеннях можуть бути величини? (показують на пальчиках: = = . На дошці таблички: = =). - Як це відобразити за допомогою схеми? (показують на дошці схеми). III. Створення учбової ситуації. 1. Розповідь учителя. Постановка мети перегляду відеоматеріалу (Після аварії повітряної кулі Незнайко потрапив до Зеленого міста, де познайомився з Синьоокою, Сніжинкою та іншими малятами, які вирішили почастувати Незнайка). 2. Бесіда. - Згадайте, що трапилося після аварії з Незнайком? - Чим малята частували Незнайка, Синьооку та Сніжинку? - Чи вистачило всім солодощів? - Як ви про це дізнавалися? - Чи рахували ви солодощі? - Скільки повних комплектів солодощів можна зібрати? (навчи цього інших). IV. Постановка учбової задачі. - Сьогодні на уроці ми продовжимо спостерігати за пригодами Незнайка, щоб побачити чим закінчиться його подорож. 1. Продовження розповіді вчителя. - Отож, стіл який накрила Синьоока, був прикрашений вазонами з квітами. А які ви знаєте, квіти, що ростуть у кімнаті? - Яку користь вони приносять? - А які квіти ростуть у вас вдома? V. Моделювання способу. 1.Робота в групах. - Для цього попрацюємо в групах. Але пригадаємо правила роботи у групі: 1) Працювати тихо, не заважати іншим групам. 2) Слухати кожного, не перебиваючи нікого. 3) У разі потреби працювати по черзі. 4) Після закінчення робити показати сигнал. - Правила повторили: 1) А тепер потрібно посадити квіти у вазони. 2) Накреслити схему і записати формули. 1. Фізкультурна хвилинка (діти під музику виконують танок каченят). 2. Робота за підручником. VI. Рефлексія. - Що нового ви дізналися на уроці? - Що найбільше запам'яталось ? Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1214 | |
Вода та її властивості. Демонстрація властивостей води (безбарвна, прозора, н... |
Українська народна казка «Лисиця та їжак» |
Робочий стіл. Піктограми |
Як ставитися до інших, щоб тебе поважали |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 8 |
Всього коментарів: 0 | |