Урок 19 Тема. Конструювання зі смужок паперуМета: ознайомити дітей з процесом конструювання виробів зі смужок паперу; навчити виготовляти вироби зі смужок паперу; розвивати уяву, фан-тазію, чуття естетичного смаку; виховувати працелюбність, економність, охайність. Обладнання: різнокольорові смужки паперу, зразки виробів, ножиці, клей. ХІД УРОКУ І. Організація уроку Учитель Ось дзвінок нам дав сигнал — Працювати час настав. Тож і ми часу не гаймо — Наш урок розпочинаймо. ІІ. Повідомлення теми і мети уроку III. Робота над темою уроку 1. Бесіда вчителя про конструювання виробів зі смужок паперу. 2. Демонстрування зразків виробів за допомогою загадок. Своїх очей не маю, А іншим бачити допомагаю. (Окуляри) Маленький, чепурненький Крізь землю пройшов, Червону шапочку знайшов. (Гриб) Поле неміряне, Вівці нелічені, Пастух рогатий. (Місяць і зірки) IV. Фізкультхвилинка Добре те, що сонце світить! (Руки піднімають вгору) Добре те, що віє вітер! (Імітують колихання дерев від вітру) Добре те, що цей ось ліс (Присідають) Разом з нами ріс і ріс! (Повільно піднімаються) Добре те, що в нашій річці (Руки опускають униз) Синя, не брудна вода! (Імітують плавання) І мене матуся рідна (Крокують на місці) Після школи вигляда! (Плескають у долоні) Добре гратися надворі! (Стрибають) Добре вчитися у школі! (Сідають за парти) V. Практична діяльність Виготовлення кола, овалу, змійки, вісімки (підручник «Трудове навчання», С. 32, технологічна картка№ 30). VI. Планування наступних трудових дій 1. Поділ класу на групи. 2. Знайомство з технологією виготовлення виробу «Будиночок». 3. Робота в групах. — З яких частин складається будиночок? 1 група. Виготовлення прямокутника (стіни будиночка). 2 група. Виготовлення трикутника (дах будиночка). 3 група. Виготовлення кола (вікно). 4 група. Виготовлення овала (двері). 4. Колективне конструювання зі смужок паперу. Учитель надає групам допомогу, радить, як правильно розташувати де-талі будинка. V. Аналіз виготовленого виробу — Який будинок ви вважаєте найгарнішим? Чому? VI. Підсумок уроку — Чого нового ми навчилися на уроці? — Чи сподобався вам результат вашої спільної праці? VII. Прибирання робочого місця | |
| |
Переглядів: 4414 | |
Пошиття фартушка для ляльки, оздоблення його швом «уперед голку» та аплікаціє... |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 7 |
Жива і нежива природа. Що належить до природи |
Свійські тварини рідного краю |
Г. Чубач «Я беру своє відерце». М. Стельмах «Сонце стукає в віконце». Прислів... |
Всього коментарів: 0 | |