💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Мозаїка. Перевір себе

Урок № 32

Тема: Мозаїка. Перевір себе

Мета уроку:

 • закріпити знання про складові персонального комп'ютера та їх призначення, можливості використання обчислювальної техніки в різних галузях діяльності людини;

 • закріпити початкові навички роботи з клавіатурою та мікроманіпулятором мишею, виконання певних дій, що вивчалися протягом року, запуск програми з іконки (ярличка) на робочому столі;

 • розвиток елементів логічного мислення (вміння аналізувати, висловлювати свої враження та давати оцінку), фантазії й уяви.

Обладнання: електронна складова курсу.

Хід уроку.

I. Організаційний момент.

Варто зазначити, що сьогодні учням потрібно буде згадати майже все, що було розглянуто раніше, а також продемонструвати всі навички та вміння, яких вони набули. До того ж потрібно звернути увагу на нові навички роботи, про які йтиметься на уроці та їх значення у подальшій роботі з комп'ютером. Так само, як на останньому уроці першого півріччя, запропонуйте учням своєрідну конференцію, яка вимагатиме від учнів уміння виступати самостійно та активно слухати й доповнювати інших. Робота з комп'ютером буде чергуватися з бесідами і виступами учнів.

II. Узагальнення вивченого матеріалу.

1. Робота з підручником.

Відкриваємо підручник на стор. 32, розглядаємо малюнок. Бесіда за змістом попередніх уроків, спроби знайти та пригадати, до яких уроків належать вирізані фрагменти. Учні працюють з підручником, знаходять відповідні сторінки та розповідають про вивчене на уроках.

2. Робота з програмами.

Учні повертаються до головного меню другого півріччя. Кожен з учнів заходить на свій урок (за пропозицією вчителя, який користується мозаїкою з фрагментів зображень на стор. 32 підручника), розповідає про нього, про щось нове або найбільш важливе, про шо він дізнався на цьому уроці. Інші слухають і ставлять запитання або доповнюють.

3. Робота з підручником.

Відкриваємо підручник на стор. 34, розглядаємо малюнок. Бесіда за змістом попередніх уроків, спроби знайти та пригадати, до яких уроків належать вирізані фрагменти. Учні працюють з підручником, знаходять відповідні сторінки та розповідають про вивчене на уроках.

4. Робота зпрограмами.

Учні виходять з мешо другого півріччя (натиснути лівою кнопкою миші на фігурку Елзіка в правому нижньому куті) та запускають меню першого півріччя за допомогою стартової сторінки. Кожен з учнів заходить на свій урок (за пропозицією вчителя, який використовує мозаїку з фрагментів зображень на стор. 34 підручника), розповідають про вивчене. Потім учням можна запропонувати вийти з відкритих уроків до меню першого півріччя, а з нього - запустити мешо другого півріччя (також з використанням мозаїки). Після обговорення учням можна запропонувати своєрідне голосування: відкрити той урок, який їм найбільш сподобався (з обох півріч). Учитель проводить бесіду, чому саме кожен з учнів обрав той чи інший урок, і конспектує для себе та авторів підручника результати волевиявлення учнів. Якщо залишається час і учні готові до виконання складнішого завдання, можна після закінчення роботи з уроками першого півріччя взагалі вийти з програми (повернутися до стартового вікна, натиснути на знак "Закрити" або клавішу [Еяс] на клавіатурі), а потім запустити програму знов з ярличка (іконки) на робочому столі. Для більшості учнів операція "подвійне натискання лівою кнопкою миші" буде достатньо складною, тому можна запропонувати простіший варіант - натиснути один раз лівою кнопкою миші на іконку з зображенням Елзіка (воно дещо потемніє), а потім натиснути кнопку [Епіег] на клавіатурі. Після цього можна повернутися до роботи з другим півріччям або відпрацювати навик ще раз.

Ш. Узагальнення результатів уроку та роботи за півріччя в цілому.

Бесіда про здобуті знання та навички, яких набули учні на уроках. Побажання на майбутнє.

Категорія: Комп’ютерна азбука | Додав: SYLER (01.01.2014)
Переглядів: 1674 | Рейтинг: 0.0/0
Природні матеріали. Ескіз виробу. Природні матеріали. Виготовлення аплікації ...
Леся Українка «Вишеньки», «На зеленому горбочку». Олександр Олесь «Серед крас...
В. Чухліб «Повінь». Прислів'я.
Підсумковий урок за І семестр
Щоб бути здоровим і все встигати робити
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]