Урок № 32 Тема: Мозаїка. Перевір себеМета уроку: • закріпити знання про складові персонального комп'ютера та їх призначення, можливості використання обчислювальної техніки в різних галузях діяльності людини; • закріпити початкові навички роботи з клавіатурою та мікроманіпулятором мишею, виконання певних дій, що вивчалися протягом року, запуск програми з іконки (ярличка) на робочому столі; • розвиток елементів логічного мислення (вміння аналізувати, висловлювати свої враження та давати оцінку), фантазії й уяви. Обладнання: електронна складова курсу. Хід уроку. I. Організаційний момент. Варто зазначити, що сьогодні учням потрібно буде згадати майже все, що було розглянуто раніше, а також продемонструвати всі навички та вміння, яких вони набули. До того ж потрібно звернути увагу на нові навички роботи, про які йтиметься на уроці та їх значення у подальшій роботі з комп'ютером. Так само, як на останньому уроці першого півріччя, запропонуйте учням своєрідну конференцію, яка вимагатиме від учнів уміння виступати самостійно та активно слухати й доповнювати інших. Робота з комп'ютером буде чергуватися з бесідами і виступами учнів. II. Узагальнення вивченого матеріалу. 1. Робота з підручником. Відкриваємо підручник на стор. 32, розглядаємо малюнок. Бесіда за змістом попередніх уроків, спроби знайти та пригадати, до яких уроків належать вирізані фрагменти. Учні працюють з підручником, знаходять відповідні сторінки та розповідають про вивчене на уроках. 2. Робота з програмами. Учні повертаються до головного меню другого півріччя. Кожен з учнів заходить на свій урок (за пропозицією вчителя, який користується мозаїкою з фрагментів зображень на стор. 32 підручника), розповідає про нього, про щось нове або найбільш важливе, про шо він дізнався на цьому уроці. Інші слухають і ставлять запитання або доповнюють. 3. Робота з підручником. Відкриваємо підручник на стор. 34, розглядаємо малюнок. Бесіда за змістом попередніх уроків, спроби знайти та пригадати, до яких уроків належать вирізані фрагменти. Учні працюють з підручником, знаходять відповідні сторінки та розповідають про вивчене на уроках. 4. Робота зпрограмами. Учні виходять з мешо другого півріччя (натиснути лівою кнопкою миші на фігурку Елзіка в правому нижньому куті) та запускають меню першого півріччя за допомогою стартової сторінки. Кожен з учнів заходить на свій урок (за пропозицією вчителя, який використовує мозаїку з фрагментів зображень на стор. 34 підручника), розповідають про вивчене. Потім учням можна запропонувати вийти з відкритих уроків до меню першого півріччя, а з нього - запустити мешо другого півріччя (також з використанням мозаїки). Після обговорення учням можна запропонувати своєрідне голосування: відкрити той урок, який їм найбільш сподобався (з обох півріч). Учитель проводить бесіду, чому саме кожен з учнів обрав той чи інший урок, і конспектує для себе та авторів підручника результати волевиявлення учнів. Якщо залишається час і учні готові до виконання складнішого завдання, можна після закінчення роботи з уроками першого півріччя взагалі вийти з програми (повернутися до стартового вікна, натиснути на знак "Закрити" або клавішу [Еяс] на клавіатурі), а потім запустити програму знов з ярличка (іконки) на робочому столі. Для більшості учнів операція "подвійне натискання лівою кнопкою миші" буде достатньо складною, тому можна запропонувати простіший варіант - натиснути один раз лівою кнопкою миші на іконку з зображенням Елзіка (воно дещо потемніє), а потім натиснути кнопку [Епіег] на клавіатурі. Після цього можна повернутися до роботи з другим півріччям або відпрацювати навик ще раз. Ш. Узагальнення результатів уроку та роботи за півріччя в цілому. Бесіда про здобуті знання та навички, яких набули учні на уроках. Побажання на майбутнє. | |
| |
Переглядів: 1674 | |
Природні матеріали. Ескіз виробу. Природні матеріали. Виготовлення аплікації ... |
Леся Українка «Вишеньки», «На зеленому горбочку». Олександр Олесь «Серед крас... |
В. Чухліб «Повінь». Прислів'я. |
Підсумковий урок за І семестр |
Щоб бути здоровим і все встигати робити |
Всього коментарів: 0 | |