Урок № 23 Тема: Батьківський дімМета уроку: • ознайомити учнів з родиною, її значенням у суспільстві; • розвивати і закріпити початкові навички використання смуг прокрутки під час роботи з комп'ютером; • розвивати елементи логічного та просторового мислення, початкові вміння орієнтуватися в просторі; • продовжувати формувати уявлення про родинні цінності як одну з основ людського існування. Обладнання: підручник, електронна складова курсу. Хід уроку І. Організаційний момент. Повторення правил поведінки у комп’ютерному класі. II.Повторення домашнього завдання. Актуалізація опорних знань. Бесіда. • Про які школи ви дізналися на минулому уроці? • Чого навчають у музичній школі? Спортивній? Художній? • А зараз ми з вами відвідаємо математичну школу. III.Вивчення нового матеріалу. І.Бесіда. - Перед тим, як перейти до теми нашого уроку, я хочу загадати вам загадку'. Загадкова хата. Ось перед вами, друзі, хата, У ній чотири є кімнати. А ось вам загадка моя: Як тут розміститься 7.Я (сім’я). - Правильно діти, мова сьогодні піде про сім’ю. У кожної людини є місце, сповнене добротою та любов'ю, де тебе знають і люблять просто за те, щи ти с. Тато, мати, братик, сестричка, бабуся і дідусь - не ваша сім’я або родина. Тато — господар дому. Мати - берегиня ролу. Діти - помічники і радість для своїх батьків. 2.Роботанад прислів’ям. - Послухайте прислів’я і поясніть, як ви його розумієте. "Яка сім 'я. такі і діти " 3.Робота з підручником. Сьогодні Ганнуся запросила нас до себе у гості. І ми познайомимося з її родиною, (діти розповідають, кого вони бачать на малюнку і хто що робить). 2.Фізкультхвилинка. Всі піднесли руки - раз, І навшпиньки став весь клас. Два присіли, руки вниз, На сусіда не дивись. Будем дружно ми вставати, Щоб ногам роботу дати. Хто старався присідати -Може вже відпочивати. IV.Робота з програмою. 1.Опис програми. За командою вчителя учні відкривають урок "Батьківський дім" з головного меню П півріччя. На уроці учні працюють з робочою частиною вікна, на якій зображено Елзіка та три сторінки з його фотоальбому, але зображено у віконцях, менших за розмірами, аніж самі сторінки. Тому кожне з віконець має смуги прокрутки (ліве верхнє - лише вертикальну, нижнє - лише горизонтальну, праве верхнє - і вертикальну, і горизонтальну). Елзік пропонує на кожній з трьох сторінок знайти ті зображення, на яких він присутній, і поставити "пташки" у відповідних прямокутниках (вимикачах). Учитель може запропонувати учням порядок роботи зі сторінками фотоальбому, який наведено вище, а також проілюструвати роботу зі смугами прокрутки за допомогою малюнка на дошці та картки, яку він пересуває при натисканні на трикутники по кінцях смуги прокрутки, або при натисканні та перетягуванні (нібито за допомогою лівої кнопки миші). Якщо учень розглянув усі зображення на одній зі сторінок альбому і відмітив ті з них, на яких присутній Елзік, він може натиснути на кнопку керування "Перевірити". Якщо учень припускається помилки, програма видає діалогове вікно, яке містить зображення засмученого Елзіка. пропозицію: "Подумай ше!!!' та кнопку "ОК", натискання на яку повертає до програми. Якшо ж обирає правильно, з'являється діалогове вікно з усміхненим Елзіком, його оцінкою: "Молодець!"; можна переходити до наступної сторінки альбому. Завдання закінчено, якщо у всіх трьох вікнах до альбому - діалогове вікно "Молодець!". Щоб вийти з програми уроку (закрити робоче вікно уроку), потрібно натиснути на кнопку "Закрити" (підказка "Всі уроки"). 2. Релаксація. 3. Робота з програмою (за бажанням дітей). V.Підсумки уроку. • Що таке батьківський дім? • Продовжи речення: Моя мама ... Мій тато ... Бабуся - це мама... Дідусь - це тато .... VI. Домашнє завдання. Прочитати вдома текст на ст. 23 підручника, принести на наступний урок свою фотографію з родинного альбому, яка зображує всіх членів твоєї родини. | |
| |
Переглядів: 2739 | |
Перегинання і складання паперу. виготовлення стріли, пташки |
Чим ми бачимо |
Обладнання для роботи з глиною і пластиліном. Прийоми ліплення |
Графіка як вид образотворчого мистецтва. Виконання аплікації «Рибки» з подаль... |
Щоб бути здоровим і все встигати робити |
Всього коментарів: 0 | |