Тема: З новим рокомМета: повторити лексичний матеріал теми; ознайомити учнів з новими лексичними одиницями та тренувати їх вживання в усному мовленні; практикувати вживання в усному мовленні структури "I see”; повторити раніше вивчені літери; ознайомити учнів з літерами Tt, Ss та навчати учнів їх писати; тренувати пам'ять і увагу. Обладнання: підручник, робочий зошит, картки з літерами алфавіту. ХІД УРОКУ I. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення 1. Привітання. Т: Good morning, children! How are you doing? P: Good morning, teacher! Fine! 2. Формування навичок вимови: вірш "Good morning” 3. Фонетична розминка: Т: Repeat after me: [s] – star, sing, see [t] – teddy, tree, mat [ai] – sky, kite, tiger [i:] – see, tree, three II. Основна частина уроку 1. Оголошення теми і мети уроку Сьогодні ми будемо розмовляти про веселе свято Нового року. Ми будемо вчити нові слова, повторювати літери алфавіту, вивчимо нові літери та навчимось їх писати. 2. Ознайомлення з новим лексичним матеріалом. 1) Формування навичок вимови T: Repeat after me: A flag, a star, a present, a tree, New Year, a New Year Tree. 2) Формування навичок вимови з опорою на картки з зображенням Учні повторюють за вчителем назви іграшок по 2 рази. Потім учитель показує картки, учні хором називають предмети. 3. Навчання монологічного мовлення 1) Вживання у мовленні структури "I see”. T: Repeat after me: I see. I see. I see. Учні дивляться на картки з малюнками і кажуть: I see a star. I see a tree. 4. Фізкультхвилинка. Учитель вимовляє фрази вірша і жестами показує учням рухи. Учні повторюють фрази і виконують рухи за вчителем. Stand up! Hands up! Hands on hips! Hands down! Clap! Clap! Clap! Hands down! Sit down! 5. Повторення літер. Учитель показує літери алфавіту, учні називають їх. Учитель викликає до плакату з алфавітом учня і учень показує і називає ті літери, які знає. 6. Ознайомлення з літерами Tt, Ss. 1) Учні повторюють за вчителем вимову літер, учитель показує ці букви в алфавіті і називає слова з початковими літерами Tt, Ss. 2) Написання нових літер. Учитель на дошці показує, як правильно писати літери Tt, Ss. Потім учитель пропонує дітям «Написати» літери у повітрі. 3) Учні прописують нові літери у зошитах. III. Заключна частина уроку 1. Підведення підсумків уроку - Які слова ви запам'ятали на уроці? - Які літери ви читали і вчилися писати? - Що вам сподобалось на уроці? 2. Закінчення уроку. Т: Good-bye, children! P: Goodbye! | |
| |
Переглядів: 1431 | |
Збагачення палітри колірних відтінків. Малюнок на тему «Чарівник Смарагдового... |
Конструювання з деталей набору будиночків різної складності за малюнком та вл... |
Предметна аплікація із рослинних форм. Зайчик |
Корисні звички у спілкуванні з однолітками, дорослими людьми, членами своєї р... |
Комбінована аплікація. Послідовність дій під час виготовлення комбінованої ап... |
Всього коментарів: 0 | |