Тема: Мої іграшкиПідтема: Кольори. Розвиток діалогічного мовлення. Букви Q q, R rМета: 1.Практична. Практикувати застосування в мовленні лексичних одиниць з теми «Мої іграшки», «Кольори», вчити їх застосовувати у словосполученнях з раніше вивченою лексикою; представити літери алфавіту Q q, R r; формувати первинне уявлення про звукову систему англійської мови. 2. Розвиваюча. Стимулювати пізнавально – комунікативну мотивацію; розвивати пам’ять,мислення, увагу учнів. 3. Виховна. Виховувати доброзичливість та допитливість учнів. 4. Освітня. Розширювати кругозір учнів, стимулювати і підтримувати інтерес до іноземної мови. Тип уроку: комбінований Мовний матеріал: Listen. Point. Repeat. I have got…,What is this?, It is…, Is it..? Обладнання: підручник, прописи, флеш-картки із зображенням літер, кольорів плакати, CD-програвач. Хід уроку І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення. Привітання( пісня CD№9). Фонетична і мовленнєва зарядка. Відгадування кольорів – учні загадують кольори, а вчитель їх відгадує, потім те саме роблять учні один з одним. Вживається фраза Is it..? Yes, it is. No, it is not. ІІ. Основна частина уроку. 1. Представлення нових лексичних одиниць з теми «Кольори». Первинна демонстрація вчителем. Впр. 2, стор.46. CD №54 – прослуховування і повторення нових кольорів: black, white, brown. Для повторення кольорів CD№ 49. Промовляння усіх кольорів. Демонстрація на малюнках. 2. Розвиток мовленнєвих навичок. Вчитель пропонує дітям розказати про те що в них є і якого кольору, використовуючи фразу I have got і відповідаючи на питання What have you? 3. Представлення нових літер алфавіту Q q, R r. Впр. 3, стор. 47. Вказуй і співай, с.47, CD № 55. Учні слухають пісню, вчитель називає літеру та пояснює зміст пісні рідною мовою. Вказується літера та малюнок з пісні. Використання флеш – карток. Наводяться приклади того, чи існують схожі українські літери. 4. Робота в прописах (стор. 18 - 19). Ознайомлення з новими словами вгорі прописeй: queen, quilt, rabbit, rhino. Промовляння слів. Прописування літер( 1 та 2 рядки). Виконання завдань: запиши літери в алфавітному порядку, допиши літери. 5. Повторення літер англійського алфавіту. Прослуховування пісні The ABC song – CD №56. Учні вказують на літери в підручнику та на постері. ІІІ. Заключна частина уроку. Підведення підсумків уроку, учні повідомляють про те, які букви і слова вони дізналися на уроці і що їм треба запам’ятати для наступного уроку. Вчитель дає команду учням: Stand up! Учні співають: CD № 11 – пісня « Goodbye». Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1410 | |
Наш вернісаж |
Ліплення з пластиліну (гриби) |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 10 |
Леся Українка «Вишеньки», «На зеленому горбочку». Олександр Олесь «Серед крас... |
Вітальна листівка до дня матері |
Всього коментарів: 0 | |