Мої іграшки. Кольори. Розвиток діалогічного мовлення. Букви Q q, R r

Тема: Мої іграшки

Підтема: Кольори. Розвиток діалогічного мовлення. Букви Q q, R r

Мета: 1.Практична.

Практикувати застосування в мовленні лексичних одиниць з теми «Мої іграшки», «Кольори», вчити їх застосовувати у словосполученнях з раніше вивченою лексикою; представити літери алфавіту Q q, R r; формувати первинне уявлення про звукову систему англійської мови.

2. Розвиваюча.

Стимулювати пізнавально – комунікативну мотивацію; розвивати пам’ять,мислення, увагу учнів.

3. Виховна.

Виховувати доброзичливість та допитливість учнів.

4. Освітня.

Розширювати кругозір учнів, стимулювати і підтримувати інтерес до іноземної мови.

Тип уроку: комбінований

Мовний матеріал: Listen. Point. Repeat. I have got…,What is this?, It is…, Is it..?

Обладнання: підручник, прописи, флеш-картки із зображенням літер, кольорів плакати, CD-програвач.

Хід уроку

І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

Привітання( пісня CD№9).

Фонетична і мовленнєва зарядка. Відгадування кольорів – учні загадують кольори, а вчитель їх відгадує, потім те саме роблять учні один з одним. Вживається фраза Is it..? Yes, it is. No, it is not.

ІІ. Основна частина уроку.

1.    Представлення нових лексичних одиниць з теми «Кольори».

Первинна демонстрація вчителем.

Впр. 2, стор.46. CD №54 – прослуховування і повторення нових кольорів: black, white, brown. Для повторення кольорів CD№ 49.

Промовляння усіх кольорів. Демонстрація на малюнках.

2.    Розвиток мовленнєвих навичок.

Вчитель пропонує дітям розказати про те що в них є і якого кольору, використовуючи фразу I have got і відповідаючи на питання What have you?

3.    Представлення нових літер алфавіту Q q, R r.

Впр. 3, стор. 47. Вказуй і співай, с.47, CD № 55. Учні слухають пісню, вчитель називає літеру та пояснює зміст пісні рідною мовою. Вказується літера та малюнок з пісні. Використання флеш – карток. Наводяться приклади того, чи існують схожі українські літери.

4.    Робота в прописах (стор. 18 - 19).

Ознайомлення з новими словами вгорі прописeй: queen, quilt, rabbit, rhino. Промовляння слів. Прописування літер( 1 та 2 рядки). Виконання завдань: запиши літери в алфавітному порядку, допиши літери.

5.    Повторення літер англійського алфавіту.

Прослуховування пісні The ABC song – CD №56. Учні вказують на літери в підручнику та на постері.

ІІІ. Заключна частина уроку.

Підведення підсумків уроку, учні повідомляють про те, які букви і слова вони дізналися на уроці і що їм треба запам’ятати для наступного уроку.

Вчитель дає команду учням: Stand up!

Учні співають: CD № 11 – пісня « Goodbye».



Джерело: noindex
Категорія: Іноземна мова | Додав: SYLER (30.12.2013)
Переглядів: 1378 | Рейтинг: 0.0/0
Повітря. Рух повітря — вітер. Як дбати про чистоту повітря
Конструювання. Курочка Ряба
Два уроки поспіль. У царстві рослин
Елементарне поняття про скульптуру як вид образотворчого мистецтва. Практична...
З чого все почалося
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]