💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Мої іграшки. Кольори. Розвиток діалогічного мовлення. Букви Q q, R r

Тема: Мої іграшки

Підтема: Кольори. Розвиток діалогічного мовлення. Букви Q q, R r

Мета: 1.Практична.

Практикувати застосування в мовленні лексичних одиниць з теми «Мої іграшки», «Кольори», вчити їх застосовувати у словосполученнях з раніше вивченою лексикою; представити літери алфавіту Q q, R r; формувати первинне уявлення про звукову систему англійської мови.

2. Розвиваюча.

Стимулювати пізнавально – комунікативну мотивацію; розвивати пам’ять,мислення, увагу учнів.

3. Виховна.

Виховувати доброзичливість та допитливість учнів.

4. Освітня.

Розширювати кругозір учнів, стимулювати і підтримувати інтерес до іноземної мови.

Тип уроку: комбінований

Мовний матеріал: Listen. Point. Repeat. I have got…,What is this?, It is…, Is it..?

Обладнання: підручник, прописи, флеш-картки із зображенням літер, кольорів плакати, CD-програвач.

Хід уроку

І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

Привітання( пісня CD№9).

Фонетична і мовленнєва зарядка. Відгадування кольорів – учні загадують кольори, а вчитель їх відгадує, потім те саме роблять учні один з одним. Вживається фраза Is it..? Yes, it is. No, it is not.

ІІ. Основна частина уроку.

1.    Представлення нових лексичних одиниць з теми «Кольори».

Первинна демонстрація вчителем.

Впр. 2, стор.46. CD №54 – прослуховування і повторення нових кольорів: black, white, brown. Для повторення кольорів CD№ 49.

Промовляння усіх кольорів. Демонстрація на малюнках.

2.    Розвиток мовленнєвих навичок.

Вчитель пропонує дітям розказати про те що в них є і якого кольору, використовуючи фразу I have got і відповідаючи на питання What have you?

3.    Представлення нових літер алфавіту Q q, R r.

Впр. 3, стор. 47. Вказуй і співай, с.47, CD № 55. Учні слухають пісню, вчитель називає літеру та пояснює зміст пісні рідною мовою. Вказується літера та малюнок з пісні. Використання флеш – карток. Наводяться приклади того, чи існують схожі українські літери.

4.    Робота в прописах (стор. 18 - 19).

Ознайомлення з новими словами вгорі прописeй: queen, quilt, rabbit, rhino. Промовляння слів. Прописування літер( 1 та 2 рядки). Виконання завдань: запиши літери в алфавітному порядку, допиши літери.

5.    Повторення літер англійського алфавіту.

Прослуховування пісні The ABC song – CD №56. Учні вказують на літери в підручнику та на постері.

ІІІ. Заключна частина уроку.

Підведення підсумків уроку, учні повідомляють про те, які букви і слова вони дізналися на уроці і що їм треба запам’ятати для наступного уроку.

Вчитель дає команду учням: Stand up!

Учні співають: CD № 11 – пісня « Goodbye».



Джерело: noindex
Категорія: Іноземна мова | Додав: SYLER (30.12.2013)
Переглядів: 1424 | Рейтинг: 0.0/0
В. Лучук «Жолудь». Є. Гуцало «Без дороги ходить дощ». П. Ребро «Суперечка». А...
А. М'ястківський «Веселочка». Є. Горева «Кольоровий віршик». Г. Тарасенко...
Декларація прав дитини. Основний Закон держави. Обов'язки батьків та діте...
В. Осєєва «Сини». В. Сухомлинський «Сьома дочка»
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 22
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]