Сучасній транспорт - зона підвищеної небезпекиМета: поглибити знання учнів про правила дорожнього руху; повторити основні правила пішоходів, велосипедистів, мотоциклістів, пасажирів, водіїв; сприяти розвитку мислення, мовлення, пам'яті, навичок поведінки на дорозі; виховувати повагу до оточуючих, увагу, правила ввічливості. |
Злочин і караМета:ознайомити дітей з правами та обов’язками, прививати почуття гідності та відповідальності за свої вчинки. |
Добро і милосердя у твоєму життіМета. Продовжувати знайомити учнів із людськими чеснотами; довести до свідо¬мості дітей, що добро й милосердя чинять¬ся безкорисливо; розвивати в учнів почуття доброти, чуйності, милосердя; викликати у дітей бажання творити добро, бути милосердними й уникати злих вчинків; виховува¬ти любов і повагу, щирість і працьовитість. |
Твори добро, бо ти - людинаМета. Формування в учнів почуття чуй¬ності, доброти, милосердя, поваги до стар-ших; заохочення до добрих вчинків та ко¬рисних справ. |
День вшанування загиблих у час голодоморуМета: розвивати розуміння, почуття жалю, співчуття та виховувати високу повагу до людей, які перенесли на своєму життєвому шляху важкі роки голодомору 1932-1933 рр.; вшанування загиблих у час голодомору та збереження в пам'яті подій того страшного періоду. |
Ким бути? Бесіда-граНа дошці прислів'я: "Праця людину годує, а лінь марнує", "Бджілка мала, а й та працює", "Що посієш, те й пожнеш". |
Правове виховання. Пустощі і кримінальна відповідальністьМЕТА: На прикладах з життя ознайомити учнів з кримінальною відповідальністю, показати, які наслідки можуть мати звичайні пустощі; виховувати законопослушних громадян. |
Здоров’я – головний життєвий скарбМета: ознайомити учнів із визначенням понять «здоров'я», «здоровий спосіб життя»; визначити залежність здоров'я людини від соціальних, кліматичних умов, зовнішніх факторів, впливу шкідливих звичок; виховувати прагнення берегти своє здоров'я, як найдорожчий скарб, вести здоровий спосіб життя. |
100 чудес УкраїниМета: учити дітей сприймати різні життєві ситуації, аналізувати їх і знаходити шляхи виходу з них; виховувати у дітей правильне ставлення до таких понять, як «друг», «дружба»; розвивати в учнів любов до природи. |
Друг — це означає другий я!Мета: учити дітей сприймати різні життєві ситуації, аналізувати їх і знаходити шляхи виходу з них; виховувати у дітей правильне ставлення до таких понять, як «друг», «дружба»; розвивати в учнів загальнолюдські чесноти. |