Урок 14 Тема: Безпечні місця для ігор і розвагМета: ознайомити учнів із правилами безпечної поведінки вдома; вчити обирати безпечні місця і предмети для ігор удома; формувати вміння і навички, що допоможуть уникнути небезпечних ситуацій удома під час відсутності батьків; спонукати учнів до виконання правил поведінки вдома; виховувати обережність, вміння чинити розсудливо. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент Щоб урок минув немарно, Нам сидіти треба гарно. Вчити правила пора З основ здоров’я, дітвора! II. Актуалізація опорних знань та мотивація навчальної діяльності — Чому треба жити з усіма в мирі і злагоді? — В які ігри ви граєтеся із друзями? — Де ви граєтеся із друзями? III. Повідомлення теми та мети уроку — Сьогодні на уроці ви вивчатимете правила безпечної поведінки вдома, навчатиметеся обирати безпечні місця і предмети для ігор удома. IV. Вивчення нового матеріалу 1 Вправа «Мікрофон» — Вам, напевно, доводилося залишатися вдома без дорослих. — Розкажіть, чим ви займаєтеся, коли залишаєтеся вдома наодинці. Завдання: обговоріть з батьками, які місця вдома безпечні для навчання та гри. Висновок', за відсутності батьків удома слід поводитися якомога обережніше. Можна читати, малювати, гратися. 2 Бесіда «Яке місце для ігор можна вибрати вдома» — Для власної безпеки краще гратися у своїй кімнаті або в загальній кімнаті в своєму куточку. Щоб не нашкодити собі та іншим, на місці розваг завжди повинно бути чисто і прибрано. — А що для цього робите ви, діти? (Прибираємо місце після кожної ігри, не смітимо тощо.) — А ще дуже зручним місцем для тихих ігор є ваш робочий стіл. За ним зручно малювати, клеїти, гратися у настільні ігри. 3 Робота над віршами — Послухайте вірші про те, як можна безпечно розважатися вдома і на вулиці. НАЙКРАЩА ІГРАШКА — Не вгадать тобі нізащо, Котра з іграшок — найкраща! — Знаю! Трактор заводний! — Зовсім ні! — Електрична залізниця! — Помилився! — Ну, тоді це пароплав! — Не вгадав! — Зрозуміло: це літак! — Знов не так! — Добре, відповідь я дам: Та, яку зробив ти сам! А. Костецький ІЗ ЛЯЛЬКАМИ Біля хати квітне сонях, В хаті — лялька, в ляльки — доня. Мама лялька бавить лялю... А ти хто для них, Наталю? І Наталя меншу взяла... — Я — бабуся їй, — сказала. А. М’ястківський М’ЯЧИК Хто проскаче без упину День і ночі половину, І при цьому ані трішки Не натомить власні ніжки? Хто ж це так, малята, скаче? Відгадали? Звісно — м’ячик! К. Гнатенко Висновок. Дуже важливо вміти обирати безпечні ігри. — Чи може гра в м’яч бути небезпечною? (Необережні рухи можуть спричинити падіння важких речей, розбивання скла, коротке замикання тощо.) 4 Робота над загадкою • В дні погожі сонцем грає, А на морозі розцвітає. [Вікно) — Чи можна гратися біля відчиненого вікна? — Чи можна виглядати з вікна? — Чи можна пускати літачки з балкона? 5 Вивчення порад 1) Не грайся біля відкритих вікон, на балконі, горищі. 2) Не перехиляйся через відчинене вікно, через перила балкона. 3) Не грайся на підвіконні: можеш розбити скло і поранитись. 4) Не піднімай занадто важкі предмети. б Фізкультхвилинка Налетів з-за лісу вітер — Він сердитий і рвучкий, Покрутив в садку нам квіти, Розгойдав усі гілки. У вікно, у двері грюкнув, Розстелив по хаті дим, Впав на шлях і мчить на луки, Я — наввипередки з ним. ВІТЕР (Помахатируками до себе.) (Круговірухи кулачками.) (Рухи вгору, похитавши із сторони в сторону.) (Поплескати в долоні.) (Показати пальчиками.) (Руки долонями вниз.) (Постукати пальчиками на парті.) V. Узагальнення та систематизація отриманих знань 1 Робота в парах — Розгляньте малюнки. (Картка 1) Назвіть зображені предмети. (Швацька машинка, іграшка, голки, пилка, молоток і цвяхи, кубики, лялька, вентилятор, комп’ютер) — Позначте червоним квадратиком небезпечні для ігор предмети. — Розгляньте малюнки. (Картка 2) Що роблять звірі? Складіть речення. Орієнтовні відповіді • Котик ріже ножицями папір біля своїх вус. • Мишенятко пересуває важкий диван. • Поросятко встромляє пальці у розетку. — На малюнках знайдіть помилки, яких припускаються звірі. Обведіть їх червоним олівцем. — Розгляньте малюнки. (Картка 3) Що роблять діти? Складіть речення. Орієнтовні відповіді • Надійна перехиляється через відчинене вікно. • Даринка перехиляється через перила балкона. • Поліна і Руслан граються на даху. — Поясніть, яка небезпека чатує на цих дітей. 2 Гра «Четвертий зайвий» — Ці місця небезпечні для навчання та гри. Знайдіть зайвий малюнок. (Картка 4) VI. Підсумок уроку — Які правила небезпечної поведінки вдома ви запам’ятали? — Як обирати безпечні місця і предмети для ігор удома? — Які безпечні ігри вдома ви обиратимете? — Які поради допоможуть уникнути небезпечних ситуацій удома під час відсутності батьків? Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 4063 | |
Після уроків. Висловлення істинні і хибні |
Тема. Казки народів світу. Урок позакласного читання |
Стібки і шви. ручні стібки. Шов «уперед голку» та його застосування |
Прикраси для ялинки. Підбір матеріалів для виготовлення прикрас з паперу. Пос... |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 18 |
Всього коментарів: 0 | |