Тема: Повторення складу числа 10. Складання прикладів за малюнками предметів та монет. Розпізнавання геометричних фігурМета: формувати навички складати й розв'язувати приклади на додавання за малюнками предметів та монет, розпізнавати геометричні фігури; повторити і закріпити склад числа 10; розвивати логічне мислення, кмітливість, спостережливість; виховувати увагу, почуття дружби, взаємодопомоги. Обладнання: мікрофон, картки з числами, віяла, предметні малюнки,малюнки Білосніжки і сім гномів, сонечка, будиночків, монет, геометричні фігури. ПЛАН УРОКУ І. Організація класу. Подивіться на сонечко, воно дарує посмішку, тепло і радість. Подаруйте і ви посмішку і хороший настрій. Ми починаємо урок, що математикою зветься. Вона нам допоможе у нашому житті про все дізнатись, вимірять, обчислить. ІІ. Повідомлення завдань уроку. – Ви любите казки? А зараз послухайте слова і скажіть з якої це казки? Ось сьогодні ми і здійснимо подорож до казки Білосніжка. Будемо допомагати героям виконувати різні завдання. Діти, отже, послухайте, які ж завдання нашого уроку: – сьогодні ми повторимо склад числа 10; – формуватимемо навички складати й розв'язувати приклади на додавання за малюнками предметів та монет; – розпізнаватимем геометричні фігури; – розвиватимем кмітливість, спостережливість, мислення; – будемо гарними друзями на уроці. ІІІ. Усний рахунок. Гном Задумчик хоче порахувати разом з вами. а) робота в парах. Лічба від 1 до 10 і навпаки; б) гра «Мовчанка»; в) гра «Заблукало число»; г) гра «Засели будиночки». Вправа «Мікрофон». ІV. Закріплення вивченого матеріалу. Гном Стидунчик соромиться зізнатися, що не вміє складати приклади. 1. Робота з підручником, завдання №1 – Діти, складіть приклад. – Давайте прочитаємо цей вираз по-різному. 2. Фізкультхвилинка. 3. Завдання №2. Скільки всього грошей на першому малюнку, що вгорі? А внизу? – Давайте назвемо вартість кожної монети. 4. Завдання №4. Складаємо приклад на додавання. 5. Завдання №3. Зірочки допоможуть нам у складанні прикладів. Гном Мудрунчик дуже мудрий і хоче побачити, як ви справи¬тесь із його завданням. 6. Робота з геометричним матеріалом. – З яких геометричних фігур складаються обличчя? – Що спільного? – Чим відрізняються ці обличчя? Гном-Буркунчик постійно незадоволений чимось. Давайте пока¬жемо йому, як ми вміємо працювати в зошиті. 7. Виконання завдання в зошиті №2 1-ряд з коментуванням, а 2-ряд самостійно. – Кому важко, то допоможе цифрова лінійка. Гном Веселунчик пропонує перепочити. Вправа «Капуста». Гном Дрімунчик прокинувся й пропонує для вас завдання 8. 3авдання в зошиті № 4 – самостійно. 9. 3авдання в зошиті №3 – колективно. – Доведіть, що це трикутник. Залишився ще один гном Чхунчик. Він хоче разом з вами попрацювати в групах. 1 група – скласти два приклади на додавання за малюнками пред¬метів; 2 група – скласти два приклади на додавання за малюнками мо¬нет; З група – Підійдіть до Лісової школи і допоможіть звірам скласти приклади на додавання. V. Підсумок уроку. Вправа «Незакінчене речення». Продовжіть речення: «Сьогодні на уроці я...» Послухайте, яке побажання залишили вам Білосніжка і сім гномів.(3ачитування побажання). | |
| |
Переглядів: 3468 | |
Жива і нежива природа |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 18 |
Будівельний конструктор |
Комбінована аплікація. Послідовність дій під час виготовлення комбінованої ап... |
З Елзіком по планеті |
Всього коментарів: 0 | |