💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Складання таблиці додавання і віднімання числа 4. Розв'язування задач на знаходження суми й різниці

Тема: Складання таблиці додавання і віднімання числа 4. Розв'язування задач на знаходження суми й різниці

Мета:Розкрити принципи укладання таблиць додавання і віднімання числа 4. Формувати вміння додавати число частинами, порівнювати значення виразів з даними числами. Формувати знаннятаблиць додавання і віднімання числа 4. Розвивати логічне, творче мислення. Виховувати почуття колективізму, дружби, взаємодопомогу; любов до прекрасного.

Обладнання: Декорація лісу, картки малюнків рибок, грибочків, морквочки. Опорнісигнали додавання числа 4,предметнікартки,каса цифр; костюми лисички, їжачка, зайчика. Маски лисички, їжачка, зайчика.

Хід уроку

І. Організаційний момент

1. Слово вчителя

Добрий день, дорогі гості. Зараз у нас урок математики. Я - звичайна вчителька, а учні в мене - незвичайні. Це мешканці цього прекрасного лісу -лісові звірята, і навчаються вони в лісовій школі.

Це їжачок з їжачатами, Заєць з зайчатами і Лисичка з лисенятами. Привітайтеся і ви, звірята, до гостей. На уроці будемо ми розв'язувати приклади на додавання і віднімання чисел 1, 2, 3. Складемо таблицю додавання і віднімання числа 4, розв'язуватимемо задачі на знаходження суми й різниці.

І мета, звірята, у нас є. Минаючи перешкоди, лісові пеньочки, вийти на сонячну, Веселу Полянку, де чекає нас сюрприз – Чудо незвичайне. А пеньочки ми минем, обійдемо і не спіткнемось, коли правильно усі завдання виконаємо.

Працювати будемо дружно, весело, завзято. Всі завдання будемо виконувати у виді змагання. А за кожне виконане завдання ви будете, звірята, отримувати бали - горішки в корзинки.

ІІ. Повторення вивченого матеріалу

1. Усний рахунок

Отже,Їжачки,голочкинагостріть!Зайчики,вушканастроміть, Лисички, хвостики підіжміть і працювати почніть!

Перший пеньок минем і вже крок до Галявинки ступнем.

Поняття математика, цифри, числа нероздільні. Що про це звірята знають, зараз пригадають.

-Як ми додаємо числа 1?

-А щоб додати числа 2?

-А як ми додаємо і віднімаємо числа З?

Молодці, звірята, з завданням впорались завзято. Отже, перший пеньочок минули і вже крок до Галявинки ступнули.

Другий пеньочок обійдемо, коли правильно ці ж знання у математичних іграх розв'яжемо.

2. Математичні ігри «Злови рибку», «Зірви грибочок», «Вирви морквинку».

І цей 3-й пеньочок буде в нас позаду. Обійдемо його старанно, то ж продовжимо працювати.

- Як називаються компоненти при додаванні, а при відніманні?

- А щоб збільшити числа на кілька одиниць, яку дію виконуємо?

- А щоб зменшити на кілька одиниць?

3. Математичний диктант.

То ж сядьте гарненько, спинки - рівненько, голівки нахиліть і працювати почніть. Напишіть число, яке в натуральному ряді стоїть перед числом 6, число, яке стоїть в натуральному ряді після числа 4. Напишіть число, яке є сумою чисел 5 і 2, різницею чисел 5 і 2, напишіть сусідів числа 6.

Старанно всі працювали. Обійшли пеньочок уміло всі. То ж і бали –горішки отримуйте.

ІІІ. Фізкультхвилинка

IV. Вивчення нового матеріалу

І ось 4-й пеньочок постараємося обійти дружно, не зачепитися, не впасти. Складемо таблицю додавання і віднімання числа 4.

1. Повторення складу числа 4.

2. Проблемна ситуація. Робота з картками.

3. Складання таблиці додавання і віднімання числа 4.

4. Робота з підручником на с. 55.

І цей пеньочок минули. Працювали всі старанно, дружно, завзято, то ж за працю, за труди – отримуйте бали.

V. Розв’язування задачі з записом у зошит

І останній 5-й пеньочок подолаємо, бо вже сонячні промінчики відчуваємо. Ми розв'язуємо задачу.

То ж, відкрийте всі, будь-ласка, зошити фабричні й виконаємо задачу на с. 33. Читають усі діти умову задачі.

1. Робота над задачею, розв'язок задачі.

2. Запис задачі в зошиті.

VI. Підсумок уроку

Отже, 5-й пеньочок минули і ми вже на Галявинку ступнули. Лиш всі бали – горішки в корзинках порахуємо.

Перші йдуть на Полянку, де весело, сонячно, музика грає, нам про Чудо-сюрприз сповіщає.

На Полянці – Святий Миколай. Йому слово.

- Що на уроці вам, діти, найбільше сподобалось?

На уроці, дорогі мої діти, ви лиш ролі грали, а насправді ви у нас діти, діточки, малята, учні школи нашої, справжні школярята.

Категорія: Математика | Додав: SYLER (31.12.2013)
Переглядів: 2743 | Рейтинг: 0.0/0
Елементарне поняття про театральне мистецтво. Практична робота «Художник у те...
Практична робота: обговорення поведінки відомих літературних героїв (або геро...
Об’ємні вироби із природних матеріалів. Виготовлення виробів із каштанів та ж...
Мотивування дітей до систематичного заняття фізичними вправами. Рухливі ігри ...
Збагачення палітри колірних відтінків. Малюнок на тему «Чарівник Смарагдового...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]