Тема: Складання таблиці додавання і віднімання числа 4. Розв'язування задач на знаходження суми й різниціМета:Розкрити принципи укладання таблиць додавання і віднімання числа 4. Формувати вміння додавати число частинами, порівнювати значення виразів з даними числами. Формувати знаннятаблиць додавання і віднімання числа 4. Розвивати логічне, творче мислення. Виховувати почуття колективізму, дружби, взаємодопомогу; любов до прекрасного. Обладнання: Декорація лісу, картки малюнків рибок, грибочків, морквочки. Опорнісигнали додавання числа 4,предметнікартки,каса цифр; костюми лисички, їжачка, зайчика. Маски лисички, їжачка, зайчика. Хід уроку І. Організаційний момент 1. Слово вчителя Добрий день, дорогі гості. Зараз у нас урок математики. Я - звичайна вчителька, а учні в мене - незвичайні. Це мешканці цього прекрасного лісу -лісові звірята, і навчаються вони в лісовій школі. Це їжачок з їжачатами, Заєць з зайчатами і Лисичка з лисенятами. Привітайтеся і ви, звірята, до гостей. На уроці будемо ми розв'язувати приклади на додавання і віднімання чисел 1, 2, 3. Складемо таблицю додавання і віднімання числа 4, розв'язуватимемо задачі на знаходження суми й різниці. І мета, звірята, у нас є. Минаючи перешкоди, лісові пеньочки, вийти на сонячну, Веселу Полянку, де чекає нас сюрприз – Чудо незвичайне. А пеньочки ми минем, обійдемо і не спіткнемось, коли правильно усі завдання виконаємо. Працювати будемо дружно, весело, завзято. Всі завдання будемо виконувати у виді змагання. А за кожне виконане завдання ви будете, звірята, отримувати бали - горішки в корзинки. ІІ. Повторення вивченого матеріалу 1. Усний рахунок Отже,Їжачки,голочкинагостріть!Зайчики,вушканастроміть, Лисички, хвостики підіжміть і працювати почніть! Перший пеньок минем і вже крок до Галявинки ступнем. Поняття математика, цифри, числа нероздільні. Що про це звірята знають, зараз пригадають. -Як ми додаємо числа 1? -А щоб додати числа 2? -А як ми додаємо і віднімаємо числа З? Молодці, звірята, з завданням впорались завзято. Отже, перший пеньочок минули і вже крок до Галявинки ступнули. Другий пеньочок обійдемо, коли правильно ці ж знання у математичних іграх розв'яжемо. 2. Математичні ігри «Злови рибку», «Зірви грибочок», «Вирви морквинку». І цей 3-й пеньочок буде в нас позаду. Обійдемо його старанно, то ж продовжимо працювати. - Як називаються компоненти при додаванні, а при відніманні? - А щоб збільшити числа на кілька одиниць, яку дію виконуємо? - А щоб зменшити на кілька одиниць? 3. Математичний диктант. То ж сядьте гарненько, спинки - рівненько, голівки нахиліть і працювати почніть. Напишіть число, яке в натуральному ряді стоїть перед числом 6, число, яке стоїть в натуральному ряді після числа 4. Напишіть число, яке є сумою чисел 5 і 2, різницею чисел 5 і 2, напишіть сусідів числа 6. Старанно всі працювали. Обійшли пеньочок уміло всі. То ж і бали –горішки отримуйте. ІІІ. Фізкультхвилинка IV. Вивчення нового матеріалу І ось 4-й пеньочок постараємося обійти дружно, не зачепитися, не впасти. Складемо таблицю додавання і віднімання числа 4. 1. Повторення складу числа 4. 2. Проблемна ситуація. Робота з картками. 3. Складання таблиці додавання і віднімання числа 4. 4. Робота з підручником на с. 55. І цей пеньочок минули. Працювали всі старанно, дружно, завзято, то ж за працю, за труди – отримуйте бали. V. Розв’язування задачі з записом у зошит І останній 5-й пеньочок подолаємо, бо вже сонячні промінчики відчуваємо. Ми розв'язуємо задачу. То ж, відкрийте всі, будь-ласка, зошити фабричні й виконаємо задачу на с. 33. Читають усі діти умову задачі. 1. Робота над задачею, розв'язок задачі. 2. Запис задачі в зошиті. VI. Підсумок уроку Отже, 5-й пеньочок минули і ми вже на Галявинку ступнули. Лиш всі бали – горішки в корзинках порахуємо. Перші йдуть на Полянку, де весело, сонячно, музика грає, нам про Чудо-сюрприз сповіщає. На Полянці – Святий Миколай. Йому слово. - Що на уроці вам, діти, найбільше сподобалось? На уроці, дорогі мої діти, ви лиш ролі грали, а насправді ви у нас діти, діточки, малята, учні школи нашої, справжні школярята. | |
| |
Переглядів: 2743 | |
Елементарне поняття про театральне мистецтво. Практична робота «Художник у те... |
Практична робота: обговорення поведінки відомих літературних героїв (або геро... |
Об’ємні вироби із природних матеріалів. Виготовлення виробів із каштанів та ж... |
Мотивування дітей до систематичного заняття фізичними вправами. Рухливі ігри ... |
Збагачення палітри колірних відтінків. Малюнок на тему «Чарівник Смарагдового... |
Всього коментарів: 0 | |