Тема: Апостроф (читання)Мета: продовжити засвоєння учнями слів із знаком «апостроф», вчити їх читати слова з апострофом, виробляти уміння встановлювати звуко - буквений аналіз у таких словах, навички правильно вимовляти слова з апострофом, поповнювати словниковий запас учнів. Розвивати мовленнєві навички. Виховувати доброту й чуйність, любов до сім’ї та праці. Тип уроку: розв’язування часткової задачі. Обладнання: інтерактивна дошка, мультимедійний проектор, предметні малюнки, зображення родини, картки. Хід уроку І. Організаційна частина. - Діти, ви почуєте зараз вислів і скажете, до якого уроку ми з вами приготувались: «Читай з нами, читай як ми, читай краще нас». - До якого уроку ви повинні були приготуватися? Девізуроку. Не просто слухати, а чути, Не просто дивитись, а бачити Не просто відповідати, а міркувати Дружно й плідно працювати. ІІ.Створенняпозитивного емоційного клімату. - Який настрій у вас? Покажіть виразом обличчя. Сядьтезручно, закрийте очі, подумайте про щось хороше. Уявіть Сонечко. Сонечко зігріваєвас своїми промінчиками. Вам тепло, спокійно і радісно. - Відкрийте очі. Подивітьсяодин на одного, посміхніться. Подаруйте своїм друзям частинкухорошогонастрою, своєї доброти. Я дуже хотіла б, аби такий настрій був у нас усіх до кінця уроку. IІІ. Створення ситуації успіху. 1. Мовна зарядка а) Гра «Телевізор» ( у вчителя і дітей-екрани-таблиці зі складами та водні маркери - пульти) - Знайдіть на своїх екранах склади: во, ну, дя, ме, ні... (діти на своїх екранах обводять маркером-пультом склади) - Знайдіть та прочитайте слова: мама, мова, любов, добро, люди... IV. Створення учбової ситуації 1) Гра „Вчитель” (Робота в парі) - Прочитайте слова, знайдіть помилки та виправте їх. пять квіточокподвіря біле-біле пахне м’ятакомпютер вимкнено деревяний стілмаряна лагідна - Чи знайшли в словах помилки? Доведіть свою думку. - Молодці, справились із завданням. -А чи всім вдалося знайти помилки швидко? V. Постановка учбової задачі 1. Загадка Я не риба і не птах, Є в ганчір’ї, в реп’яхах. Я не звір і не людина, Але зна мене й дитина.(Апостроф). - Чи здогадались ви про що у нас на уроці піде мова? - Сьогодні на уроці ми будемо працювати над словами з апострофом, над їх вимовою та звуковим аналізом. -Щоб надалі ви не робили помилок в цих словах та змогли виправляти інших. VI. Розв’язування часткової задачі 1. Артикуляійно — слухові вправи. а) Фонетична гімнастика. Читання слів з апострофом. б) Розвиток фонетичного слуху. Гра „Впізнай та плесни” (Вчитель читає слова, а діти плескають в долоні коли їм зустрічаються слова з апострофом з вірною вимовою). В’яз, зеленіє, пилюка, гадюка, м’яч, м’ясо, підіхали, під’їзд, яблуко, піріна, пір’їна, насінн”я, здоровя, голуб”ї, реп’ях, сімя. Фізкультхвилинка На подвір’ї біля школи Петрик м’ячик кинув Олі. Один одному кидали Діти грались і співали. Раптом м’ячик швидко зник, І ніхто знайти не зміг. - Які слова з апострофом вам зустрілись? в) Звуковий аналіз слів (робота в групах) - Зробіть звуковий аналіз слів: - Чи виникали у вас труднощі? Хто не може без допомоги друзів виконати розбір слова? А хто може навчити інших розбирати слова? 2. Складання речень за схемами з попередніми словами. 3. Словникова робота - Яким іншим словом можна замінити слово сім’я? (Родина) - Так, родиною називають родичів, які живуть разом. Родина, сім’я – пишуться і вимовляються по-різному, але мають одне значення. 4. Асоціативний кущ - А які стосунки у вашій родині? - Що таке добро на вашу думку? (На дошку вивішується малюнок сонечка і навколо розміщуємо на промінчиках слова, які назвуть діти.) 5. Виправлення листа. - Зараз ми з вами завітаємо в гості до однієї родини. Подивіться на дошку. (На інтерактивній дошці зображення родини). - Цей хлопчик написав нам листа, але я там не все зрозуміла. - Допоможіть розібратися. Чи все добре у нього в родині? (зображення тексту на дошці) У менедружна та працьовита сім’я. мого батька звуть Демян. Він працює водіє”м. Даря – це моя матуся. Моя матуся – лікар. Маряна – старша сестра. Вона допомагає мамі по господарству. Ще є кіт – В’ю, він любить спати таїсти мясо. Я люблю грати з друзями в м’яча цілими днями.До побачення! Валерян. (Діти допомагають виправити помилки. Потім текст листа читають правильно по одному реченню). - З скількох членів родини складається ця сім’я? - Що вони роблять? Чим кожен займається? - Чим займається Валер’ян? Чи допомагає він своїй родині? 6. Хвилинка фантазії - Яквидумаєте, чи всі людимають таку рису характеру, як доброта? (Ні.) - А чому? Людивідприроди добрівсі, але ця риса характеру розвинута не у всіх. - Отже, треба, вирощуватив собі квітку доброти. Як можна це зробити? Так, потрібноробитидобрісправи. - Давайте спробуємо пофантазувати. - Уявіть, що вам потрібно написати листа про свою родину і про себе. Що ви можете розповісти? Які добрі справи ви можете виконувати? - Отже, який можна зробити висновок? - Потрібно кожного дня робити якусь корисну справу, якесь добре діло. Бо ви сім’я, батьки відповідають за вас, хочуть бачити вас справжніми людьми – добрими, чемними, працьовитими і все роблять для цього. А ви повинні намагатися не засмучувати їх, піклуватися про них, допомагати їм. 7. Гра„Архітектори” - Відтворітьприслів'я. Все добрепереймай, не зроби зла. За добро азлого – уникай. Перший крок до добра - добром платять. VII.Рефлексія. - Що ми робили на уроці? - Чи запам’ятали ви коли потрібно писатиапостроф? - Чи змогли б ви навчити інших робити звуковий аналіз слів з апострофом? - Що вам не сподобалось на уроці? - Що запам’яталось? 1. Гра „Барометр настрою” - Якийу вас настрій? ( Якщо хороший настрійдітипіднімають руки вгоруз відкритими долонями., якщо поганий – долоньки стиснутіміцно в кулачок.) Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 2532 | |
Запитання до природи. Чому підстрибує м'яч? |
Ми вивчаємо клавіатуру |
Вступне заняття. Значення праці в житті людини. Організація робочого місця |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 7 |
Методика загартування; засвоєння елементарних правил приймання повітряних і с... |
Всього коментарів: 0 | |