Тема: Різання паперу. Виготовлення аплікації за шаблоном «Клоун»Мета: удосконалювати навички копіювання простих форм за допомогою шаблону та створення з вирізаних форм аплікації; закріплювати навички роботи з ножицями, клеєм; розвивати увагу, творчі здібності, охайність, уміння прислухатися до порад; виховувати працьовитість, уміння радіти за товаришів. Обладнання: аудіозапис пісні «Цирк, цирк, цирк» у виконанні О. Попова, ілюстрації циркових вистав, малюнки клоунів, шаблони з частинами аплікації, кольоровий папір, картон, ножиці, клей, олівці, пензлики, серветки для рук. Хід уроку I. Організаційний момент 1 Привітання Ану ж, на мене подивіться і веселенько посміхніться. Пролунав дзвінок — починається урок. Працювати старанно, щоб почути у кінці, Що у нашім 1-м класі діти — просто молодці. 2 Перевірка готовності до уроку 3 Упорядкування робочих місць II. робота над новим матеріалом 1 Оголошення теми та мети уроку — Сьогодні на уроці ми продовжимо роботу з папером. Будемо виготовляти аплікацію за допомогою шаблонів. 2 Вступна бесіда На дошці — ілюстрації циркових вистав. Лунає пісня «Цирк, цирк, цирк» у виконанні Олега Попова. КЛОУН В цирк мерщій, там чудеса, лине сміх під небеса. Клоун публіку вітає Та малечу розважає. Він потішний відчайдуха, Рот — від вуха і до вуха, Розсмішити всіх мастак. Ну й кумедний! Чи не так? — Чи подобається вам ходити на циркові вистави? — Які вистави ви полюбляєте? — Хто з артистів цирку вам подобається найбільше? — Хто такий клоун? — Як ви гадаєте, чи насправді клоун такий незграбний, що з нього всі сміються? ХОЧУ В ЦИРК Хочу в цирк, бо там дива, Справжня казка ожива. Хитрі фокуси, малята, Намагаюсь розгадати. Ось під куполом вгорі На потіху дітворі виступають акробати. Хочу з ними політати. На арені — силачі. У них гирі — за м’ячі. Ними бавляться охоче. Також спробувати хочу. Чи з жонглером по канату Мрію рушити завзято. Та зізнатися боюся, Бо не візьме в цирк матуся. Л. Вознюк III. Фізкультхвилинка Щось не хочеться сидіти, Треба трохи відпочити. Руки вгору, руки вниз. На сусіда подивись. Руки вгору, руки в боки, Всі зробіть чотири кроки. Вище руки підніміть, А тепер їх опустіть. Плигніть, діти, кілька раз. За роботу, все гаразд. IV. демонстрація та аналіз зразка ► Інструктаж Діти працюють у парах. — Спочатку уважно розгляньте шаблони, з якими ви будете сьогодні працювати. — Доберіть колір коміра, накладіть шаблон на обраний аркуш паперу, обведіть і виріжте. Акуратно приклейте знизу вертикально лежачого аркуша картону. — Потім обведіть і наклейте голову клоуна. — Додайте і наклейте нижню частину обличчя і рот. — Наклейте очі трохи вище щічок. Щоб очі стали веселими і пустотливими, використовуйте синій і чорний кольори. — Виберіть колір для носика, наклейте його і зробіть щічки рум’яними. — У клоуна завжди смішна і пухнаста перука. Доберіть для неї колір і наклейте з двох сторін від щік. — Залишився ковпачок і помпончик нагорі. Зробіть їх яскравими і барвистими! — Допомагайте одне одному. V. практична робота учнів VI. виставка та оцінювання робіт — Розгляньте виставку робіт. — Чи не здається вам, що ви опинилися у цирку? — Яка аплікація сподобалася найбільше? VII. підсумок уроку — Який прийом ми використовували сьогодні для виконання аплікації? — Чи сподобалося вам працювати із шаблонами? додаток до уроку 20 ПРОФЕСІЯ КЛОУНА Чим займається клоун? Виступає у цирку, показуючи забавні, цікаві номери. Він і актор, і жонглер, і еквілібрист, і дресирувальник. Клоуни в цирку на особливому рахунку, вони — сполучна ланка всіх циркових номерів, без них дійство розпадеться на окремі шматки, а магія цирку розвіється. Клоуни — це характер і настрій цирку. Професія клоуна вважається найскладнішою в цирковому мистецтві. Клоун повинен бути і драматургом, і сам собі режисером, і візажистом, і кравцем, і зуміти вигадати таку репризу, яка здивує, розсмішить, змусить глядачів замислитися. Фантазія, спостережливість, оригінальність, вміння імпровізувати — головне в роботі клоуна. Щоб стати клоуном, необхідна хороша координація, гострота реакції, пластичність, витривалість. | |
| |
Переглядів: 5150 | |
Продовження екскурсії |
Практична робота: моделювання ситуацій спілкування про небезпеку за телефонам... |
Силуетно-площинне зображення дерев і птахів. Практична робота «Як живеться ва... |
Узагальнюючий урок із теми «Пластика форм». Виготовлення подарунка до зимових... |
Хто ти. Які вони, який ти. твій зовнішній вигляд |
Всього коментарів: 0 | |