Тема: Мої іграшкиПідтема: Кольори. Букви О о, Р рМета: 1.Практична. Ввести нові лексичні одиниці з теми «Кольори», вчити їх застосовувати у словосполученнях з раніше вивченою лексикою; представити літери алфавіту О о, Р р. формувати первинне уявлення про звукову систему англійської мови. 2. Розвиваюча. Стимулювати пізнавально – комунікативну мотивацію; розвивати пам’ять,мислення, увагу учнів. 3. Виховна. Виховувати доброзичливість та допитливість учнів. 4. Освітня. Розширювати кругозір учнів, стимулювати і підтримувати інтерес до іноземної мови. Тип уроку: комбінований Lots of colours. For me and you. I have got. Обладнання: підручник, прописи, флеш-картки із зображенням літер, кольорів плакати, CD-програвач, кольорові олівці. Хід уроку І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення. Привітання( пісня CD№9). Фонетична і мовленнєва зарядка. Гра з малюнками: за першою літерою вгадати слово і дібрати відповідні пари. ІІ. Основна частина уроку. 1. Представлення нових лексичних одиниць з теми «Кольори». Первинна демонстрація вчителем. Впр.1,стор. 44. CD№ 49 – Вказуй і повторюй: blue, green, yellow, red. 2. Опрацювання нових лексичних одиниць з теми «Кольори». Наведення власних прикладів. Відгадування кольорів. 3. Аудіювання діалогу з опорою на малюнок. CD№ 50. Впр.2, стор. 44. 4. Вивчення вірша з новими лексичними одиницями. CD№ 51. Впр.3,стор. 44. Представлення нових літер алфавіту О о, Р р. Впр.4, стор. 45. Вказуй і співай, с.45, CD № 52. Учні слухають пісню, вчитель називає літеру та пояснює зміст пісні рідною мовою. Вказується літера та малюнок з пісні. Використання флеш – карток. Наводяться приклади того, чи існують схожі українські літери. 5. Робота в прописах (стор. 16 – 17). Ознайомлення з новими словами вгорі прописeй: queen, quilt, rabbit, rhino. Промовляння слів. Прописування літер( 1 та 2 рядки). Виконання завдань: обведи вивчені літери, обведи правильну літеру. 6. Повторення літер англійського алфавіту. Прослуховування пісні The ABC song – CD №56. Учні вказують на літери в підручнику та на постері. ІІІ. Заключна частина уроку. Підведення підсумків уроку, учні повідомляють про те, які букви і слова вони дізналися на уроці і що їм треба запам’ятати для наступного уроку. Вчитель дає команду учням: Stand up! Учні співають: CD № 11 – пісня « Goodbye». Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1913 | |
Праця людей у місті (селі) |
Міні-проект. Як облаштувати джерело? |
Повітря. Рух повітря — вітер. Як дбати про чистоту повітря |
«Наче вулик, наша школа...». Побудова тексту за питаннями і зразком |
Тематичне ліплення за малюнком і власним задумом. Створення композиції за мот... |
Всього коментарів: 0 | |