Тема. Контрольна робота з теми : «Сила творчої уяви». Літературний диктант. Мета: перевірити знання учнів з теми «Сила творчої уяви », використовуючи «Літературний диктант»; виявити, які складові навчального матеріалу вони засвоїли, а які викликали труднощі і потребують корегування; виховувати в учнів прагнення вдосконалювати знання, вимогливість до рівня власних знань. |
Тема: Доброта і щирість головного героя Мета: зацікавити учнів характеристикою головного героя, розвивати учнівську творчість, уміння і навички аналізу художнього образу Чарлі, виховувати благородність, щирість, доброту. |
Тема. Туве Маріка Янсон. «Капелюх Чарівника». Робота над змістом казки. Мета: ознайомити зі змістом твору, допомогти учням усвідомити ідейно-художній зміст казки, розвивати навички виразного читання, переказу окремих епізодів, уміння працювати з текстом, виховувати доброту і почуття дружби. |
Тема. Персонажі, які оточують героїню Мета: працювати над характеристикою образів твору «Аліса в Країні Див»; розвивати навички впізнавання героя за цитатою про нього, навички роботи з текстом і таблицею, вміння мислити і висловлювати власну думку; виховувати уважних читачів. |
Тема. Особливості художньої мови твору Мета : дати відомості про українські переклади повісті-казки Л.Керролла «Аліса в Країні Див», звернути увагу учнів на особливості художньої мови твору; формувати і розвивати навички аналізу та синтезу, навички роботи з текстом по варіантах; виховувати вдумливих та уважних читачів. |
Тема. Образ Аліси, світ її уяви і захопливі пригоди Мета: продовжити знайомство з текстом твору «Аліса в Країні Див», звернути увагу на уявний світ Аліси й її захопливі пригоди у ньому; розвивати навички виконання завдань тестового характеру та текстологічного аналізу, вміння виразно читати художній текст; виховувати уважних та вдумливих читачів. |
Тема. Льюїс Керролл (1832-1898). «Аліса в Країні Див». Творча історія книги, її зв'язок з біографією письменника та життям Англії «вікторіанської» доби Мета: познайомити учнів з історією написання книги «Аліса в Країні Див», вказати на її зв'язок з біографією письменника та життям Англії «вікторіанської» доби; розвивати навички рольової гри, навички виразного читання і усного мовлення; виховувати інтерес до кращих творів світової літератури. |
Тема. Розвиток зв’язного мовлення. Написання вітального слова на честь літературного героя. Мета: систематизувати та узагальнити знання учнів про головну героїню роману; розвивати зв’язне мовлення учнів, образне мислення, уміння висловлювати власні думки й обгрунтовувати їх; виховувати оптимізм, любов до людей, толерантність. |
Тема. Персонажі, які оточують героїню Мета: продовжити роботу з персонажами твору «Аліса в Країні Див»; розвивати навички впізнавання героя за цитатою про нього, навички самостійної роботи учнів над виконанням завдань різних типів; виховувати вдумливих та уважних читачів. |
Тема. Розвиток усного мовлення. Усний переказ епізоду із твору Мета: перевірити рівень сприйняття художнього тексту, дати відомості про особливості роботи над усним переказом; розвивати навички зв’язного мовлення учнів, вміння коментувати матеріал, складати план переказу, збагачувати лексичний запас дітей; виховувати зацікавленість у використанні літературної мови, прагнення уникати засмічення свого мовлення. |