Тема. Розвиток усного мовлення. Усний переказ епізоду із твору Мета: перевірити рівень сприйняття художнього тексту, дати відомості про особливості роботи над усним переказом; розвивати навички зв’язного мовлення учнів, вміння коментувати матеріал, складати план переказу, збагачувати лексичний запас дітей; виховувати зацікавленість у використанні літературної мови, прагнення уникати засмічення свого мовлення. Обладнання: текст твору «Аліса в Країні Див», ілюстрації до розділу VIII («Крокет у Королеви»), пам’ятка «Підготовка до усного переказу тексту (епізоду)». Тип уроку: урок розвитку усного мовлення.
Хід уроку
І. Повідомлення учням теми, мети і завдань уроку. ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Сьогодні на уроці ви будете працювати над усним переказом одного з розділів книги Л.Керролла «Аліса в Країні Див». Він називається «Крокет у Королеви» (розділ VIII). З його змістом ви вже знайомі, оскільки прочитали твір повністю. Перш, ніж розпочати роботу, давайте ознайомимося з пам’яткою «Підготовка до усного переказу тексту (епізоду)». Пам’ятка « Підготовка до усного переказу тексту (епізоду)»
ІII. Словникова робота (пояснення значення можливих незнайомих слів та лінгвістичний коментар учителя). Крокет (croquet) – це спортивна гра, учасники якої ударами спеціальних молоточків з довгою ручкою проводять кулі через невеликі ворітця, що розміщені на площадці в певному порядку. Фламінго – це найбільш довгоногі і довгошиї птахи світу, що селяться на берегах великих озер численними колоніями. Мають коротенький хвіст та короткі гострі крила, рихле і м’яке оперення різних відтінків рожевого кольору. Забарвлення пір’я залежить від живлення (якщо в організмі є помітна нестача вітамінів, то воно стає білим). Вони вміють виживати у різних екстремальних умовах (в оточенні солоної води, при значних перепадах температури). ІV. Бесіда за змістом прочитаного
V. Самостійна підготовка учнів до усного переказу епізоду твору «Аліса в Країні Див». Складання плану. Орієнтовний план 1) Дивне фарбування трояндового куща. 2) Королівська процесія. 3) Самодурство Королеви. 4) Незвичайна гра у крокет. 5) Поява Чеширського Кота. 6) Суперечка між Катом, Королем і Королевою. VI. Презентація учнівських усних переказів. VII. Обговорення, виправлення помилок, коментар. VIII. Заключне слово вчителя (короткий висновок, оцінка роботи на уроці). IX. Повідомлення домашнього завдання. Підготувати розповідь про М.І.Цвєтаєву. | |
| |
Переглядів: 1199 | |
В. Сухомлинський «Оленчин горобчик». О. Зима «Дві білки і лисиця». «Сонячна п... |
Кімнатні рослини. Практична робота. Догляд за кімнатними рослинами |
Із папером, і з картоном працювати ми майстри! |
Ще про клавіатуру |
З чого складається комп’ютер |
Всього коментарів: 0 | |