💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Образ Аліси, світ її уяви і захопливі пригоди

Тема. Образ Аліси, світ її уяви і захопливі пригоди

Мета: продовжити знайомство з текстом твору «Аліса в Країні Див», звернути увагу на уявний світ Аліси й її захопливі пригоди у ньому; розвивати навички виконання завдань тестового характеру та текстологічного аналізу, вміння виразно читати художній текст; виховувати уважних та вдумливих читачів.

Обладнання: текст повісті-казки «Аліса в Країні Див», ілюстрації до твору.

Тип уроку: комбінований урок.

 

 Хід уроку

 

 І. Перевірка раніше опанованих знань.

 1. Тестові завдання.

 1.Головну героїню твору звати…

 А) Аліна;

 Б) Аліса;

 В) Анфіса.

 2.Куди потрапила дівчинка, кинувшись за кроликом?

 А) В нору;

 Б) під поїзд;

 В) вскочила в калюжу.

 3.Що сталося з героїнею, коли вона випила всю рідину із пляшечки, знайденої на столі?

 А) Потовстішала;

 Б) збільшилась;

 В) зменшилась.

 4.Що лежало у скляній коробочці із написом «Зїж мене!»?

 А) Пиріжок;

 Б) цукерка;

 В) тістечко.

 5.Скільки метрів заввишки була калюжа сліз, яку наплакала дівчина?

 А) 2;

 Б) 3;

 В) 4.

 6.Хто хлюпався у воді поряд із героїнею?

 А) Миша;

 Б) кішка;

 В) кролик.

 7.Як звали улюблену кішку дівчинки?

 А)Ніна;

 Б) Тіна;

 В) Діна.

 8.Що дівчина допомагала шукати Білому Кролику?

 А) Лайкові рукавички і віяло;

 Б) капусту та моркву;

 В) нові черевики.

 9.Твариною якої породи був Білл?

 А) Кінь;

 Б) ящірка;

 В) песик.

 10.Яку філософську пораду дала дівчинці гусениця?

 А) «Неможливо все передбачити наперед»;

 Б) «Бережи здоровя»;

 В) «Тримай себе в руках».

 11.Що довелося декілька разів кусати Алісі, щоб хоч більш-менш нормалізувати свій зріст та зовнішній вигляд?

 А) Хліб;

 Б) гриб;

 В) пиріжок.

 12.За кого прийняла Алісу Голубка, коли у тієї виросла довга шия?

 А) Гадюку;

 Б) жирафу;

 В) індичку.

 ІІ. Повідомлення теми, мети і завдань уроку.

 ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

 IV. Сприймання та усвідомлення учнями нового матеріалу.

 1.Виразне читання учнями тексту твору Л.Керролла «Аліса в Країні Див» (розділ ХІ).

 2.Бесіда за змістом прочитаного уривка з елементами текстологічного аналізу.

  • Куди прибігли Аліса та Грифон?
  • Кого судили?
  • Хто зачитав звинувачення? Процитуйте його зміст.
  • Хто був першим свідком? Хто другим?
  • Кого викликали в якості третього свідка?
  • Розділ «Хто вкрав пиріжки?» є пародією на англійське судочинство. Чому?

 3.Виразне читання учнями тексту твору Л.Керролла «Аліса в Країні Див» (розділ ХІІ).

 4.Обговорення прочитаного розділу.

  • Як вела себе Аліса в ролі свідка?
  • Яка фраза Королеви свідчить про несправедливість суду в Країні Див? («Спершу вирок, обдумають потім.»)
  • Чим закінчується розділ?

 V. Осмислення, узагальнення і систематизація знань.

 Висновки.

  • Життя – складна гра, в якій завжди одні виграють, а інші – програють.
  • Всі люди дуже різні, як і мешканці Країни Див.

 VI. Підсумки уроку.

 VII. Повідомлення домашнього завдання.

 Підготуватися до характеристики образу Аліси

Категорія: Зарубіжна література | Додав: SYLER (28.03.2017)
Переглядів: 3472 | Рейтинг: 0.0/0
Таблиці додавання й віднімання числа 7. Складання задач за коротким записом. ...
Застосування загального правила віднімання двоцифрових чисел до прикладів вид...
Г. Демченко «Калинка». Загадки
Червона книга. Червонокнижні рослини рідного краю
Твої руки. пограймося
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]