Тема. Образ Аліси, світ її уяви і захопливі пригоди Мета: продовжити знайомство з текстом твору «Аліса в Країні Див», звернути увагу на уявний світ Аліси й її захопливі пригоди у ньому; розвивати навички виконання завдань тестового характеру та текстологічного аналізу, вміння виразно читати художній текст; виховувати уважних та вдумливих читачів. Обладнання: текст повісті-казки «Аліса в Країні Див», ілюстрації до твору. Тип уроку: комбінований урок.
Хід уроку
І. Перевірка раніше опанованих знань. 1. Тестові завдання. 1.Головну героїню твору звати… А) Аліна; Б) Аліса; В) Анфіса. 2.Куди потрапила дівчинка, кинувшись за кроликом? А) В нору; Б) під поїзд; В) вскочила в калюжу. 3.Що сталося з героїнею, коли вона випила всю рідину із пляшечки, знайденої на столі? А) Потовстішала; Б) збільшилась; В) зменшилась. 4.Що лежало у скляній коробочці із написом «З’їж мене!»? А) Пиріжок; Б) цукерка; В) тістечко. 5.Скільки метрів заввишки була калюжа сліз, яку наплакала дівчина? А) 2; Б) 3; В) 4. 6.Хто хлюпався у воді поряд із героїнею? А) Миша; Б) кішка; В) кролик. 7.Як звали улюблену кішку дівчинки? А)Ніна; Б) Тіна; В) Діна. 8.Що дівчина допомагала шукати Білому Кролику? А) Лайкові рукавички і віяло; Б) капусту та моркву; В) нові черевики. 9.Твариною якої породи був Білл? А) Кінь; Б) ящірка; В) песик. 10.Яку філософську пораду дала дівчинці гусениця? А) «Неможливо все передбачити наперед»; Б) «Бережи здоров’я»; В) «Тримай себе в руках». 11.Що довелося декілька разів кусати Алісі, щоб хоч більш-менш нормалізувати свій зріст та зовнішній вигляд? А) Хліб; Б) гриб; В) пиріжок. 12.За кого прийняла Алісу Голубка, коли у тієї виросла довга шия? А) Гадюку; Б) жирафу; В) індичку. ІІ. Повідомлення теми, мети і завдань уроку. ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. IV. Сприймання та усвідомлення учнями нового матеріалу. 1.Виразне читання учнями тексту твору Л.Керролла «Аліса в Країні Див» (розділ ХІ). 2.Бесіда за змістом прочитаного уривка з елементами текстологічного аналізу.
3.Виразне читання учнями тексту твору Л.Керролла «Аліса в Країні Див» (розділ ХІІ). 4.Обговорення прочитаного розділу.
V. Осмислення, узагальнення і систематизація знань. Висновки.
VI. Підсумки уроку. VII. Повідомлення домашнього завдання. Підготуватися до характеристики образу Аліси | |
| |
Переглядів: 3415 | |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 23 |
Як росте і розвивається людина. Практична робота «Визначення росту і маси тіл... |
Об’ємні вироби із природних матеріалів. Виготовлення іграшок із горіхів |
Л. Вахніна «Кордон», Г. Бойко «Ділові розмови» |
З чистого джерела народної мудрості. Урок позакласного читання |
Всього коментарів: 0 | |