У категорії матеріалів: 21
Показано матеріалів: 11-20
Сторінки: «« 1 2 3 »»


УРОК 11

ТЕМА: СЛОВА —  НАЗВИ ПТАХІВ (НАШІ ПЕРНАТІ ДРУЗІ)

Мета: збагачувати й активізувати лексичний запас учнів; удосконалювати мовленнєві навички; формувати вміння будувати зв’язне висловлювання на основі почутого, власних спостережень, малюнків; розвивати пізнавальну та мовленнєву активність; творчу уяву; виховувати бережливе ставлення до птахів, любов до рідного краю.

1 Клас | Розвиток зв’язного мовлення | Переглядів: 7209 | Додав: SYLER

УРОК 10

ТЕМА: СЛОВА —  НАЗВИ РОСЛИН (У ЦАРСТВІ РОСЛИН)

Мета: збагачувати й активізувати лексичний запас учнів; формувати вміння будувати висловлювання українською мовою на основі власних спостережень, почутого, за малюнками; удосконалювати мовленнєві навички; розвивати творчу уяву, фантазію, спостережливість, пізнавальну активність; прищеплювати любов до природи, бажання берегти її та охороняти.

1 Клас | Розвиток зв’язного мовлення | Переглядів: 4623 | Додав: SYLER

УРОК 9

ТЕМА: СЛОВА —  НАЗВИ КВІТІВ (У ЦАРСТВІ КВІТІВ)

Мета: ознайомлювати учнів із тематичною групою слів —  назвами квітів; активізувати словниковий запас учнів; розвивати вміння слухати й розуміти українську мову; розповідати за малюнками; ви-ховувати естетичні смаки; прищеплювати почуття любові до природи, бережливе ставлення до неї.

1 Клас | Розвиток зв’язного мовлення | Переглядів: 12153 | Додав: SYLER

УРОК 8

ТЕМА: СЛОВА —  НАЗВИ ЯГІД (ДАРУНКИ ЛІТА)

Мета: ознайомлювати учнів із тематичною групою слів —  назвами ягід; активізувати лексичний запас школярів, уміння будувати висловлювання українською мовою; удосконалювати мовленнєві навички; розвивати естетичний смак, спостережливість, пам’ять; виховувати любов до природи.

1 Клас | Розвиток зв’язного мовлення | Переглядів: 5556 | Додав: SYLER

УРОК 7

ТЕМА: СЛОВА —  НАЗВИ ОВОЧІВ І ФРУКТІВ (У САДОЧКУ Й НА ГОРОДІ)

Мета: ознайомлювати учнів зі словами —  назвами овочів та фруктів; активізувати лексичний запас дітей; формувати вміння зв’язно висловлюватися; розвивати діалогічне мовлення, спостережливість, пам’ять; прищеплювати любов до рідної мови, інтерес до української народної творчості; працелюбність.

1 Клас | Розвиток зв’язного мовлення | Переглядів: 7433 | Додав: SYLER

УРОК 6

ТЕМА: СЛОВА —  НАЗВИ ПОБУТОВОЇ ТЕХНІКИ (МАШИНИ —  НАШІ ПОМІЧНИКИ)

Мета: розширювати й уточнювати знання учнів про побутову техніку; розширювати словниковий запас учнів; розвивати мовленнєві уміння і навички, артикуляційний апарат; мислення, пам’ять; прищеплювати навички безпечного користування предметами побутової техніки.

1 Клас | Розвиток зв’язного мовлення | Переглядів: 9963 | Додав: SYLER

УРОК 5

ТЕМА: СЛОВА —  НАЗВИ МЕБЛІВ (У НОВІЙ КВАРТИРІ)

Мета: розширювати й уточнювати словниковий запас учнів; формувати вміння давати повні відповіді на запитання, будувати зв’язні висловлювання; розвивати комунікативні здібності учнів, уяву, пам’ять, мислення; виховувати чуття мовленнєвого етикету.

1 Клас | Розвиток зв’язного мовлення | Переглядів: 5448 | Додав: SYLER

УРОК 4

ТЕМА: СЛОВА — НАЗВИ ПОСУДУ (ДЕНЬ НАРОДЖЕННЯ МАЛЬВІНИ)

Мета: ознайомлювати учнів зі словами — назвами посуду; активізувати лексичний запас учнів; удосконалювати вміння будувати зв’язне висловлювання українською мовою; формувати комунікативну компетентність молодших школярів; розвивати мовленнєву активність, пам’ять; прищеплювати навички культурної поведінки за столом.

1 Клас | Розвиток зв’язного мовлення | Переглядів: 3969 | Додав: SYLER

УРОК 3

ТЕМА: СЛОВА — НАЗВИ ОДЯГУ

Мета: збагачувати й активізувати лексичний запас учнів; формувати вміння будувати висловлювання українською мовою; розвивати мовленнєві вміння й навички, уміння слухати й розуміти українську мову; виховувати бережливе ставлення до свого одягу, прищеплювати навички самообслуговування.

1 Клас | Розвиток зв’язного мовлення | Переглядів: 4719 | Додав: SYLER

УРОК 2

ТЕМА: СЛОВА — НАЗВИ ІГРАШОК (У КРАЇНІ ІГРАШОК)

Мета: ознайомлювати учнів зі словами — назвами іграшок; розвивати вміння вживати вивчені слова у мовленні, давати повну відповідь на запитання, складати зв’язне висловлювання; формувати комунікативні навички молодших школярів; виховувати бережливе ставлення до своїх іграшок, почуття товариства, дружби.

1 Клас | Розвиток зв’язного мовлення | Переглядів: 4273 | Додав: SYLER


1-10 11-20 21-21