У категорії матеріалів: 21
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 3 »»


Тема. Як ми спілкуємося?

Мета. Нагадати дітям важливість ролі артикуляційного апарату в мовленні, закріпити знання про необхідність правильної вимови звуків у житті людини; розширити знання учнів про навколишній світ; повторити звуко-буквенний аналіз; збагачувати активний словник; розвивати фонематичний слух, увагу, пам’ять: слухову та зорову, мислення.

Обладнання. презентація на тему «Лист від Мудрої сови», заготовки для виготовлення «дерева - звуку» (підсумку уроку).
1 Клас | Розвиток зв’язного мовлення | Переглядів: 3131 | Додав: marinkafreya

Тема: За добро добром платять

Матеріал до уроку. Українська народна казка «Кривенька качечка».

Мета: вдосконалювати вміння учнів правильно інтонувати мову дійових осіб, членувати текст для складання плану; поглиблювати уявлення про етику людських стосунків; виховувати доброту і чуйність.

1 Клас | Розвиток зв’язного мовлення | Переглядів: 5585 | Додав: SYLER

Тема: Меблі

Мета: Вчити правильно вживати в процесі спілкування назви меблів, складати речення і       вміти їх розказувати; розвивати критичне і логічне мислення дитини; виховувати свідоме сприйняття виучуваного матеріалу; прищеплювати бережливе ставлення до шкільних меблів.
1 Клас | Розвиток зв’язного мовлення | Переглядів: 4076 | Додав: SYLER

Тема. Побудова розповіді – опису на тему «Яблуко»

Мета. Навчати дітей словесно описувати предмет, добирати потрібні слова, послідовно й повно розкриваючи тему опису; розвивати мовленнєві навички; виховувати в учнів потребу монологічного мовлення.

1 Клас | Розвиток зв’язного мовлення | Переглядів: 7807 | Додав: SYLER

УРОК 17

ТЕМА: СЛОВА ВВІЧЛИВОСТІ (ЧАРІВНІ СЛОВА)

Мета: поповнювати словниковий запас учнів; активізувати знання лексики; формувати комунікативну компетентність, мовленнєву культуру школярів; розвивати діалогічне мовлення, пам’ять, мислення; виховувати ввічливість, повагу до старших і однолітків.

1 Клас | Розвиток зв’язного мовлення | Переглядів: 79393 | Додав: SYLER

УРОК 16

ТЕМА: СЛОВА —  НАЗВИ ТРАНСПОРТУ

Мета: ознайомлювати учнів зі словами —  назвами транспорту; активізувати знання лексики та уміння будувати зв’язне висловлювання; розвивати мовленнєву активність, творчу уяву, спостережливість, пізнавальний інтерес; прищеплювати навички ввічливої поведінки в транспорті; повагу до людей різних професій.

1 Клас | Розвиток зв’язного мовлення | Переглядів: 8126 | Додав: SYLER

УРОК 15

ТЕМА: СЛОВА —  НАЗВИ ПРОФЕСІЙ (КИМ БУТИ?)

Мета: ознайомлювати учнів із тематичною групою слів —  назв професій; формувати уміння правильно вживати слова в своєму мовленні, зв’язно висловлювати думку; розвивати спостережли-вість, мислення, творчу уяву, пізнавальну активність; виховувати повагу до різних професій, розуміння необхідності кожної професії в житті людей.

1 Клас | Розвиток зв’язного мовлення | Переглядів: 5831 | Додав: SYLER

УРОК 14

ТЕМА: СЛОВА —  НАЗВИ ЯВИЩ ПРИРОДИ

Мета: розширювати уявлення дітей про явища природи; поповнювати словниковий запас учнів; розвивати вміння вживати вивчені слова у мовленні, пізнавальну активність, фантазію; виховувати естетичні смаки, почуття любові до природи.

1 Клас | Розвиток зв’язного мовлення | Переглядів: 8666 | Додав: SYLER

УРОК 13

ТЕМА: СЛОВА —  НАЗВИ ПІР РОКУ (ЧОТИРИ СЕСТРИ)

Мета: уточнити і розширити уявлення учнів про пори року; поповнювати й активізувати лексичний запас учнів; розвивати творчі здібності школярів, уяву, фантазію, мовленнєву активність; ви-ховувати любов до природи, інтерес до народної творчості.

1 Клас | Розвиток зв’язного мовлення | Переглядів: 4901 | Додав: SYLER

УРОК 12

ТЕМА: СЛОВА —  НАЗВИ ЗВІРІВ (У ЗООПАРКУ)

Мета: збагачувати й активізувати лексичний запас школярів; удосконалювати мовленнєві навички, уміння будувати висловлювання на основі почутого, малюнків; розвивати мовленнєві вміння і навички, діалогічне мовлення; пам’ять, спостережливість, увагу; виховувати любов до тварин, інтерес до усної народної творчості.

1 Клас | Розвиток зв’язного мовлення | Переглядів: 8686 | Додав: SYLER


1-10 11-20 21-21