У категорії матеріалів: 42
Показано матеріалів: 31-40
Сторінки: «« 1 2 3 4 5 »»


Декор і декорування. Дивні тварини

Мета:

навчальна: продовжувати надавати учням поняття про скульптуру як вид мистецтва, ознайомлювати з матеріалами та інструментами художника-кераміста; закріплювати поняття «декор» та «декорування», навички роботи з пластиліном (глиною);

розвивальна: збагачувати та закріплювати в дітей уміння сприймати, розрізняти та аналізувати характерні особливості декоративної скульптури; закріплювати навички основних видів ліплення, передавання форми, рухів та декорування тварин; розвивати дрібну моторику руки;

виховна: виховувати в учнів естетичне сприйняття навколишнього світу; стимулювати розвиток допитливості; виховувати екологічну культуру, любов до українського народного мистецтва.

3 Клас | Образотворче мистецтво | Переглядів: 1696 | Додав: SYLER

Майстерня скульптора. Частини і ціле. Ліпимо тварин. Зайчик та лисичка

Мета:

навчальна: продовжувати надавати учням відомості про скульптуру як вид мистецтва, поглиблювати знайомство з видами скульптури; ознайомлювати учнів із поняттями «кругла скульптура», «пам’ятник», «статуя», «статуетка», «рельєф»; закріплювати навички роботи з пластиліном (глиною); продовжувати ознайомлювати з поняттям «анімалізм» як жанром образотворчого мистецтва;

розвивальна: збагачувати та закріплювати в дітей уміння сприймати, розрізняти та аналізувати характерні особливості об’ємної форми; закріплювати навички основних видів ліплення, передавання форми та побудови предметів; розвивати дрібну моторику руки; виховна: виховувати в учнів естетичне сприйняття навколишнього світу; стимулювати розвиток допитливості; виховувати екологічну культуру.

3 Клас | Образотворче мистецтво | Переглядів: 2180 | Додав: SYLER

Світло і тіні. Рум’яне яблучко

Мета:

навчальна: продовжувати надавати учням відомості про світло, тінь, об’єм; формувати вміння аналізувати та змішувати кольори; навчати міркувати;

розвивальна: розвивати в дітей комбінаторні здібності; формувати образне, логічне, просторове мислення;

виховна: виховувати в учнів уважність; стимулювати розвиток допитливості.

3 Клас | Образотворче мистецтво | Переглядів: 1527 | Додав: SYLER

Крапковий малюнок. Пуантилізм. Гра кольору

Мета:

навчальна: продовжувати надавати учням відомості про техніки живопису; формувати вміння аналізувати та змішувати кольори; навчати міркувати;

розвивальна: формувати в дітей образне, логічне, просторове мислення; розвивати комбінаторні здібності; стимулювати розвиток допитливості;

виховна: виховувати в учнів уважність.

3 Клас | Образотворче мистецтво | Переглядів: 1748 | Додав: SYLER

Настрої природи. Тихі сутінки

Мета:

навчальна: продовжувати надавати учням відомості про світло як засіб виразності; формувати образне, логічне, просторове мислення;

розвивальна: розвивати комбінаторні здібності, навички та вміння з передавання освітлення, визначення тону; продовжувати формувати в дітей уміння аналізувати; навчати міркувати;

виховна: виховувати в учнів уважність; стимулювати розвиток допитливості.

3 Клас | Образотворче мистецтво | Переглядів: 1256 | Додав: SYLER

Матеріали та інструменти. Техніки гуаші. Дощ іде

Мета:

навчальна: продовжувати ознайомлювати учнів із гуашевими фарбами; поглиблювати знання про техніки малювання гуашшю; урізноманітнювати навички роботи з матеріалами;

розвивальна: формувати в дітей уміння сприймати, розрізняти й аналізувати можливості гуашевих фарб; розвивати дрібну моторику руки; стимулювати розвиток допитливості;

виховна: виховувати естетичне сприйняття учнями навколишнього світу; забезпечувати доброзичливу атмосферу.

3 Клас | Образотворче мистецтво | Переглядів: 1922 | Додав: SYLER

Матеріали та інструменти. Техніки акварелі. Різнокольорові айстри

Мета:

навчальна: продовжувати ознайомлювати учнів з акварельними фарбами; поглиблювати знання про техніки малювання аквареллю: на вологому папері, сухим пензлем, шар за шаром, зворотним контуром; урізноманітнювати навички роботи з матеріалами;

розвивальна: формувати в дітей уміння сприймати, розрізняти й аналізувати можливості акварельних фарб; розвивати дрібну моторику руки; виховна: виховувати естетичне сприйняття учнями навколишнього світу; забезпечувати доброзичливу атмосферу; стимулювати розвиток допитливості.

3 Клас | Образотворче мистецтво | Переглядів: 2046 | Додав: SYLER

Види образотворчого мистецтва. Спогади про літо

Мета:

навчальна: продовжувати ознайомлювати учнів з основами композиції, поняттям «задум»;

розвивальна: розвивати комбінаторні здібності, образне, логічне, просторове мислення; продовжувати формувати в дітей уміння аналізувати, узагальнювати; розвивати кмітливість; навчати міркувати; стимулювати розвиток допитливості;

виховна: виховувати в учнів акуратність, увагу.

3 Клас | Образотворче мистецтво | Переглядів: 2273 | Додав: SYLER

Нюанс і контраст. Квіти сонця

Мета:

навчальна: ознайомлювати учнів із поняттями «нюанс» і «контраст»; закріплювати навички роботи з фарбами;

розвивальна: формувати в дітей уміння сприймати, розрізняти й аналізувати співвідношення кольорів; розвивати дрібну моторику руки;

стимулювати розвиток допитливості; виховна: виховувати естетичне сприйняття учнями навколишнього світу.

3 Клас | Образотворче мистецтво | Переглядів: 1225 | Додав: SYLER

Кольори. Поєднання. Відтінки. Червона калина

Мета:

навчальна: продовжувати закріплювати поняття про основні та змішані кольори; ознайомлювати учнів зі спорідненими кольорами та їх розташуванням на спектральному (колірному) колі, поняттями: «відтінки», «хроматичні» та «ахроматичні» кольори;

розвивальна: формувати в учнів уміння сприймати та аналізувати колір, змішувати фарби для отримання потрібного кольору;

виховна: виховувати естетичне сприйняття навколишнього світу; виховувати художній смак; підтримувати в дітях бажання малювати.

3 Клас | Образотворче мистецтво | Переглядів: 1922 | Додав: SYLER