Урок позакласного читання за казкою Дж. Якобза "Мишка та її хвіст"
Конспект уроку домашнього читання
з англійської мови для 4 класу
Тема: Урок домашнього читання за казкою Джозефа Якобза «Мишка та її хвіст».
Мета:
 удосконалювати техніку читання автентичних текстів; розвивати та формувати навики письма та перекладу іноземною мовою;
 навчати учнів плідно працювати у парах; розвивати вміння допомагати один одному;
 прививати інтерес до читання іноземної літератури та позитивне ставлення до культурних надбань інших народів.
Перебіг уроку
І. Організаційний етап.
1. Привітання.
Dear pupils! I would like to say “Good morning” to you on this sunny and nice day. I missed you and was waiting impatient for our lesson. How do you feel today? Are you in good mood? Would you like to have an interesting work?
2. Оголошення теми та мети уроку.
We’ll read a very interesting story. It was written by Joseph Jacobs. After reading we’ll speak about this story and solve different task.

ІІ. Основна частина уроку.
1. Підготування учнів до читання.
1) Prereading.
Учитель звертає увагу на лексичні одиниці та вирази, які можуть бути незрозумілими для учнів, допомагає їм при перекладі.
2) Reading.
Учні знайомляться з текстом і вибірково перекладають цікаві та важливі фрагменти ( текст казки можна знайти за посиланням http://www.authorama.com/english-fairy-tales-37.html ).Вчитель контролює правильність вимови та перекладу.
3) Working on the text.
1. Write down the words.

________________ ______________ ______________




_____________

2. Read and match.
1. Farmer a) Get me a big knife and I shall give you some meat.
2. Cow b) Bring me some milk and I shall give you a tail.
3. Butcher c) Get me some meat and I shall give you some grass.
4. Cat d) Get me some grass and I shall give you some milk.
3. Translate the words into English.

Хвіст ____________________
Приносити ________________
Трава _____________________
Ніж _______________________
Кусати ____________________
М’ясник ___________________
Спіймала ___________________
Давати ______________________

4. Fill in the missing letters.

F__rmer
Kitc__en
Mo__se
T__il
C__w
Gra__s
__nife
But__her
M__at
Cau__ht

5. “Jumbled letters”

Merfar ______________
Cherbut _____________
Kenchit _____________
Sarsag ______________
Finek _______________
Seumo ______________

6. Put in the right order.
The mouse went to the butcher.
The mouse went to the cow.
The mouse went to the farmer.

7. Answer the questions.

1) What did a cat do?
2) Where had a mouse to go to get its tail?
3) What did the cow ask for milk?
4) What did the farmer ask for grass?
5) What did the butcher say to mouse?
ІІІ. Завершальний етап уроку.
1. Завдання додому.
Виписати та вивчити усі незнайомі слова. Вміти переказувати казку. Намалювати ілюстрації до епізодів, які сподобалися найбільше.
2. Підсумки уроку.
I hope you liked our today’s lesson.
Which person from this story did you like/didn’t like? You can read this fairy tail one more time and paint some pictures for the most amazing episodes.
Thank you for your active work.
Категорія: Іноземна мова | Додав: nusja87 (23.07.2016)
Переглядів: 848 | Рейтинг: 0.0/0
«Журавель», «Перстенець» (дитячі народні ігри). Лічилка
Приголосні мають різний характер
Материнська свята доброта. Урок позакласного читання
Інформаційні процеси. Робота в графічному редакторі Paint
«А вже весна, а вже красна». Урок позакласного читання
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]