У категорії матеріалів: 37
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 3 4 »»


Тема: Музика в житті Т.Г.Шевченка
Мета: розширити знання учнів про життєвий та творчий шлях Т.Г.Шевченка, залучити дітей до скарбниці рідної мови, прищеплю¬вати любов і повагу до Шевченкового слова, формувати відчуття прекрасного; виховувати любов до рідного краю, української народ¬ної пісні, культуру слухання музи¬ки; розвивати усне мовлення, ува¬гу, уяву, мислення, пам'ять.
4 Клас | Музичне мистецтво | Переглядів: 1256 | Додав: SYLER

Тема. Жартівливі і жартівливо-танцювальні пісні, коломийки

Мета: усвідомити  багатство і різноманітність народного мистецтва; усвідомити інтонаційну особливість музики українського народу; визначити особливості жартівливих і жартівливо-танцювальних пісень і коломийки; визначити призначення і роль жартівливих пісень  в українській музичній спадщині; формувати  у школярів уміння виражати власну точку зору; виховувати вміння виразно виконувати пісні, дотримуючись основних правил співу.

4 Клас | Музичне мистецтво | Переглядів: 4021 | Додав: SYLER

Урок № 35. Композитор. Слухач. Виконавець (підсумковий урок за рік)    
 

Вступ
Сьогодні в нас підсумковий урок за рік. І ми проведемо його у вигляді тестування. Зичимо успіху!

4 Клас | Музичне мистецтво | Переглядів: 1713 | Додав: SYLER

Урок № 34. Подорож країнами світу разом із музикою (підсумковий урок)    
 

Вступ
Сьогодні ми за допомогою музичної вікторини здійснимо подорож країнами світу. На карті з’являтимуться прапори тих держав, куди приведе нас музика. Пам’ятаймо, що музична мова зрозуміла без перекладу, вона інтернаціональна.

4 Клас | Музичне мистецтво | Переглядів: 2204 | Додав: SYLER

Урок № 33. Музика не знає кордонів    
 

Вступ
Ми подорожували різними країнами, які знаходяться або поряд з Україною, або на великій відстані від неї, та знайомилися з особливостями музичної культури кожної з них і дійшли висновку, що, навіть не знаючи мови твору, ми розуміємо музичну мову, яка в багатьох народів містить чимало спільних рис (хоча й існує національна своєрідність музики).
 

4 Клас | Музичне мистецтво | Переглядів: 2327 | Додав: SYLER

Урок № 32. Музика не має кордонів    
 

Вступ. Японія – сучасна, високорозвинута держава
Сьогодні ми помандруємо до далекої азійської країни – Японії. Вона розташована на островах Тихого океану, які розтягнулися довгим ланцюжком.
В Японії чимало діючих вулканів; це є однією з причин частих землетрусів. Найбільший згаслий вулкан – Фудзіяма – є символом цієї країни і предметом напіврелігійного поклоніння.

4 Клас | Музичне мистецтво | Переглядів: 2083 | Додав: SYLER

Урок № 31. Музика польського народу    
 

Вступ. Польща – країна високої культури
На заході України проходить кордон із Польщею. Так склалося історично, що Польща та Україна мають багато спільного. Не знаючи польської мови, ми можемо її зрозуміти на слух; у діалекті західних районів України часто зустрічаються польські слова.
Польща – країна високої культури. Вона дала світові астронома Миколу Коперніка, письменника Генріха Сенкевича, поета Адама Міцкевича, композитора Фрідеріка Шопена, художника Яна Матейко, фізика Марію Складовську-Кюрі. Польський народ дбайливо оберігає пам’ять про великих людей своєї країни.

4 Клас | Музичне мистецтво | Переглядів: 3419 | Додав: SYLER

Урок № 30. Подорож країнами світу разом із музикою    
 

Вступ. Культурні пам’ятки Франції
Сьогодні ми знову подорожуватимемо. Спочатку завітаємо до Франції, а пізніше – до Австрії.

4 Клас | Музичне мистецтво | Переглядів: 2686 | Додав: SYLER

Урок № 29. Подорож країнами світу разом із музикою    
 

Вступ. Чехія – серце європейського континенту
Чехія – держава в центрі Європи. Її часто називають серцем європейського континенту. А мандрівникам на шосе між Пльзенем і Хебом з гордістю показують гранітний обеліск із написом «Центр Європи». Чехія – країна, бідна на корисні копалини, але багата майстрами, які завжди намагалися працювати так, щоб ніхто не міг з ними порівнятися чи їх замінити.

4 Клас | Музичне мистецтво | Переглядів: 2703 | Додав: SYLER

Урок № 28. Музична мова композиторів різних країн    
 

Вступ
Сьогодні ми спробуємо порівняти музичні мови композиторів різних країн і народів.
Послухайте відомий вам музичний твір і визначте ім’я композитора й образний зміст твору.

4 Клас | Музичне мистецтво | Переглядів: 2240 | Додав: SYLER