Висловлення істинні та хибні

Тема: Висловлення істинні та хибні

Мета уроку:

  • познайомити учнів з хибними та іcthhиmи висловлюваннями;
  • розвивати увагу, логічне мислення, пам'ять.

Обладнання: програма "Кенгуру".

Хід уроку

I.       Організаційний момент.

Повторення правил з техніки безпеки.

Розминка.

  1. Батько  й  сини  каталися  на трьох - та двоколесних велосипедах. У велосипедів було 7 коліс. Скільки синів у батька (2 сини).
  2. На город! сидшо 6 гopoбцiв. До них прилетіли ще чотири. Kiт підкрався й спіймав одного горобця. Скільки горобців залишилось на грядці? (Жодного).

ІІ.      Перевірка домашнього завдання.

Можлива блок схема алгоритму перекладання книг зi столу на книжкову полицю.

Блок-схема алгоритму наповнення банок вишневим варенням малюється аналогічно.

III.    Актуалізація опорних знань.

Що називається циклом?

Як виконується цикл повтори ... n разiв ?

IV.    Вивчення нового матеріалу.

1.         Бeciдa.

Учитель обговорює з дітьми, що бувають питання, на які можна відповісти "так" або "нi", i питання, на які не можна так відповісти. Просить дітей привести приклади питань на "так-нi". Потім учитель просить декількох дітей привести приклади питань, на які не можна відповісти "так"( icтинa) або "ні"(хибність). Наприклад:

Скільки важить слон?

Це мicтo Київ чи Харків?

Учитель веде мову про те, що існують не лише питання, а й оповідальні речення, про які можна сказати icтиннi вони або хибні. Такі питання та оповідальні речення, відповідно до яких можна стверджувати icтиннi вони чи хибні, називаються висловлюваннями.

2.         Робота з підручником.

– Відкриваємо підручник на сторінці 30.

 

  1. Фізкультхвилинка.
  2. Один – піднести руки вгору,

Два – нагнутися додолу.

Не згинайте, діти, ноги,

Не торкайтеся підлоги.

Три, чотири – прямо стати,

Будемо відпочивати.

V.      Робота за комп'ютером. Програма"Кенгуру».

 Завдання на cтopiнцi 31.

Програма для Кенгуру

Повтори

Повтори

Крок Крок Крок Поворот П

4 разів

Стрибок

4 разів

 

Релаксація.

Вправи для очей.

Закрити очі (рахувати до трьох), відкрити їx i подивитись далеко-далеко (рахувати до п'яти). Повторити 5 разів.

Вправи для рук.

З'єднати долоні разом перед собою. На рахунок раз – роблячи упор на пальці, роз'єднати долоні в сторони; на рахунок два – з'єднати долоні разом; на рахунок три – роблячи упор на долоні, відхилити пальці лівої руки від правої; на рахунок чотири – привести пальці у вихідне положення.

VI.    Закріплення знань учнів. Підсумок уроку.

–          Ми узнали,що є висловлювання icтиннi i хибні, створили программу з циклом повтори для виконавця Кенгуру.

 

VII.   Домашне завдання.

–    Виконайте завдання "Для розумників i розумниць" (з підручника на сторінці 31).

Категорія: Інформатика (Сходинки до інформатики) | Додав: SYLER (20.03.2017)
Переглядів: 673 | Рейтинг: 0.0/0
Ознайомлення з українським народним жіночим одягом. Практична робота «Україно...
Інструменти і приладдя для роботи з тканиною
Вода в природі та в житті людини. Дослідницький практикум. Куди зникає вода з...
Осінь. Рослини восени. Охорона здоров'я восени
Живопис як вид образотворчого мистецтва. Малюнок на тему «Осінь-мальовничка»
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]