Наша адреса - Україна

Тема: Наша адреса - Україна

Мета уроку:

  1. Познайомити учнів з тим, як отримувати електронну пошту:
  2. Розвивати увагу, логічне мислення, пам'ять.
  3. Виховувати любов до рідної країни.

Обладнання: програма “Поштова (The Bat! або Outlook Express)”

Хід уроку

І.       Організаційний момент.

Повторення правил з техніки безпеки.

ІІ.      Перевірка домашнього завдання.

  1. Диню врівноважать 4 сливи.
  2. Число 3.

Розминка.

Гра “Листоноша”

в цю гру грають дише тв двти, які принесли конверти. Декілька аркушів з загадками вчителю варто підготувати зазадалегідь, для того щою роздати дітям, у яких є конверт, але немає загадок. Один з дітей, “листоноша2 виходить до дошки. Можна його вибрати з дітей, хто не приніс конверт. Інші пишуть на конверті адресу одного з товаришів по класу. “Листоноша” збирає конверти і повертається до дошки. Потім він зачитує адресу на конверті і відносить адресату. Той хто отримав листа, відгадує загадку. Якщо дитина з цим справляється, то стає “листоношею”, а якщо ні, то “листоноша” чатає другу адресу і т. д. Гра продовжується 5-7 хвилин.

ІІІ.    Актуалізація опорних знань.

  • Навіщо людям електронна пошта?
  • Що потрібно, щоб мати свою поштову скриньку?
  • Яку програми ви використовували минулого разу для отримання листів?

ІV.    Вивчення нового матеріалу.

1. Розповідь вчителя.

Інформація від учнів віртуального класу з різних міст України розміщується на сайті з адресою:

Зверніть увагу, що адреса сайтів читається не так як ми звикли, а справа наліво. Позначення UA – говорить про те, що сервер знаходиться в Україні; EDU.KIEV – учбові заклади Києва, VIRTCLASS – назва самої Webсторінки.

2. Робота з підручником.

Відкрийте підручник на ст. 16.

3. Фізкультхвилинка

Тупоти ведмедику,

Плескай у долоні

Посміхнись, присідай зі мною.

Руки вгору, вперед і вниз.

Присядь і піднімись.

ІV.    Робота з комп'ютером. Програма “Поштова (The Bat! або Outlook Express)”

Запуск програми ПУСК"ПРОГРАМИ"Outlook Express(або The Bat!)

Виконати завдання на стор.17.

Релаксація.

Вправи для очей:

Міцно закрити очі (рахувати до 3), відкрити їх і подивитись вдалечінь (рахувати до 5). Повторити 4-5 раз.

 

Вправи для рук.

            Масаж долонь. Покласти руки, зігнуті в ліктях, на край столу. З'єднати долоні разом перед собою. На рахунок – раз – кінчики пальців лівої руки рівномірно рухаються вниз до кінця долоні правої руки, на рахунок два – вихідні положення, на рахунок три – кінчики пальців лівої руки рівномірно рухаються вниз до кінця долоні лівої руки, на рахунок – чотири – вихідні положення.

V.      Закріплення знань учнів. Підсумок уроку.

- Ми з вами переконалися, як просто листуватися за допомогою Електронної пошти; як отримувати та відправляти листи.

VІ.    Домашнє завдання.

Виконайте завдання з підручника “Для розумників і розумниць” на ст. 17.

Як зробити 10 із 2-х сірників, не ламаючи їх?

L

блок-схемами; познайомились з симпатичним виконавцем Кенгуру, з його набором команд i навіть написали для Кенгуру програму.

VII.   Домашнє завдання.

– Виконайте завдання "Для розумників i розумниць" (з підручника на сторінці 23).

Категорія: Інформатика (Сходинки до інформатики) | Додав: SYLER (19.03.2017)
Переглядів: 588 | Рейтинг: 0.0/0
Що можна робити з інформацією
Тарас Шевченко. Урок позакласного читання
Передача просторових явищ. Практична робота «Чарівний ліс уночі»
Закріплення навичок роботи з мишею. Розвиток просторової уяви. Комп’ютерна пі...
Чим розпізнаємо запах і смак
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]