Всесвітня мережа

Тема: Всесвітня мережа

Мета уроку:

  1. Познайомити учнів з картою світу;
  2. Познайомити учнів з назвами та розташуванням найбільших міст Європи;
  3. Розвивати увагу, логічне мислення, пам'ять.

Обладнання: програма “Карта Світу”

Хід уроку

І. Організаційний момент.

Повторення правил з техніки безпеки.

 

Розминка.

            Нагадайте дітям казку про Царівну-Жабу.

“...Було у Царя три сини: старший – Степан-Царевич; середній – Федір-Царевич; молодший – Іван-Царевич. Прийшла пора синам женитися. Вивів їх Цар у чмсте поле і загадав випустити з лука по стрілі. Куди упаде стріла – там суджену шукати. У старшого сина стріла полетіла в село Велике, попала на боярський двір. Підняла її боярська дочка. Стріла середнього сина полетіла в місто Велике на подвір'я купця, і підняла її дочка купця. Стріла молодшого сина полетіла до лісу та впала в болото”

  1. Хто її підняв? (Жаба).                                                                                                          Малюємо на дошці схеми маршрутів царевичей. Питаємо дітей, куди повинен піти Степан-царевич спочатку, куди потім і т. д.

                 

  1. А що ж було далі?                                                                                                                           “...Не зберіг Іван-Царевич свою Васелису Прекрасну, заніс її до себе Кощій Безсмнертний. Нелегко було Івану з ним справитись”...
  2. Де ж ховав Кощій свою смерть? (тут потрібно дочекатися відповіді дітей на це питання і уточнити відповідь.)                  “...смерть Кощія – на кінці голки, голка – в яйці, яйце – в качці, качка – в зайці, заєць в скрині, скриня – на дубі”...

Підсумок: Іван-Царевич послідлвно ( це слово слід наголосити) проходить кожну перешкоду. Це схоже на те як ми очищуємо яйце, в якого не одна шкарлупка, а декілька. Ми очистили одну шкарлупку, а під нею друга, а під другою – третя і т.д. Таким чином ми навчилися визначати місмце знаходження предметів, записуючи.

ІІ.      Перевірка домашнього завдання.

По горизонталі: 1. Дніпро. 2. Либідь.

По вертикалі: 3. Десна. 4. Ірпінь

 

ІІІ.    Актуалізація опорних знань.

  1. Діти, скажіть, яку тему ми вивчали на минулому уроці?
  2. Що означає слово “віртуальний”?
  3. Які найбільші міста України ви знаєте?
  4. Які найбільші ріки України ви знаєте?
  5. Назвіть найбільшу річку України?

ІV.    Вивчення нового матеріалу.

1. Бесіда.

            – Давайте поміркуємо, як працює звичайна пошта. Всі поштові відділення у всьому світі знають адреси одне одного. Це дає змогу знайти потрібне адресатові поштове відділення, в якому за вашою адресою вам доставлять кориспонденцію.

Подібно до пошти комп'ютери зв'язані мережею Іnternet, мають свої адреси. В мережі є комп'ютери-сервери, які ніколи не відключаються. Вони не тільки мають свої адреси, але й слідкують щоб ви могли знайти потрібний комп'ютер в мережі за його адресою. Щоб приєднатися до Internet потрібно мати пристрій – модем, через який комп'ютер підключається до телефонної мережі і через неї приєднується до світової мережі.

Сьогодні ми поговоримо про Internet. Що означає це слово?

2. Робота з підручником.

3. Фізкультхвилинка

 

V.      Робота з комп'ютером. Програма “Карта Світу”.

– Виконаємо вправу, описану на ст. 7.

 

Релаксація.

Вправи для очей:

            Міцно заплющиити очі на 5 секунд, потім відкрити на 5 секунд.Повторити 6 разів. Швидко моргати протягом 30 секунд.

Вправи для рук.

            Поставити напівзігнуті пальці на стіл. Кисті рук на стіл не класти. На рахунок – раз – підняти напівзігнутий палець вгору, на рахунок – два – пальці випрямити, на рахунок три – пальці зігнути, на рахунок чотири – поставити на місце. Виконати вправи над кожним пальцем не менше 3-4 разів.

VІ.    Закріплення знань учнів. Підсумок уроку.

Таким чином ви вже знаєте що Internet – це всесвітня мережа, яка складається з мільйонів комп'ютерів у всьому світі, зв'язаних між собою за допомогою приладу модем та телефонної мережі. Кожен комп'ютер в мережі має свою адресу, за якою його знаходять інші комп'ютери в Internet-і.

VІІ.   Домашнє завдання.

Виконайте завдання “Для розумників і розумниць” (з підручника на ст.7).

Категорія: Інформатика (Сходинки до інформатики) | Додав: SYLER (19.03.2017)
Переглядів: 905 | Рейтинг: 0.0/0
А. Григорук «Той ще не музика, хто в дудку дме». Підсумок теми
«Крашанки і писанки» (за О. Менем). «Гей, Великдень!». К. Пере лісна «Писанка...
Пластмасові технічні конструктори. Їх призначення
Корисні звички у спілкуванні з однолітками, дорослими людьми, членами своєї р...
Робота з папером. Вітальна листівка до 8 Березня
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]