Панель інструментів OОo4Kids
Тема. Панель інструментів OОo4Kids.
Мета:
- навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити працювати з різними інструментами програми Ooo4Kids;
- розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;
- виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручник (Коршунова О. В.), робочі зошити.
Програмне забезпечення: офісний пакет OОo4Kids.
Хід уроку

І. Організаційний етап, актуалізація мислительних процесів у вправах «Розв’яжи ребус» (Презентація)
ІІ. Актуалізація опорних знань
1.Яка загальна назва для програм, що опрацьовують графічні дані?
2.Наведи приклади графічних редакторів.
3. Поясни, як створюються малюнки у графічному ре¬дакторі OOo4Kids Draw
Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
Учитель.Сьогодні ми будемо вчитися створювати різні малюнки, за допомогою ліній та фігур.
IV. Вивчення нового матеріалу
Розповідь учителя (з демонструванням дій у програмі OOo4Kids Draw)
- Більшість назв пояснює призначення інструмента. Наприклад, інструмент «Лінія» зображує лінію, а інструмент «Лінія зі стрілкою на кінці» - лінію зі стрілкою на кінці. Якщо з правого боку від інструмента є трикутник - це означає, що це - група (список) інструментів і, натиснувши на нього, список можна розкрити.
- Але досить часто потрібно намальовану фігуру розвернути, відобразити, … Як це зробити?
- Розглянемо групу інструментів «Ефекти». До цієї групи входить команда «Обернути», яка вмикає режим, у якому можна повертати фігуру на будь-який кут, а команда "Відзеркалити" дозволяє дзеркально відобразити малюнок.
Відкрийте підручник на сторінці 70. Проаналізуємо віддзеркалення зображених на цій сторінці фігур…
Розглянемо вправи на сторінці 71 нашого підручника. (Учні з вчителем шукають відповіді на Завдання 1 та Завдання 2 шкільного підручника).
Завдання 1. (Сторінка 71, підручник)
Данилко намалював один трикутник і скопіював його декілька разів. Одну копію дзеркально відобразив, а інші – розвернув на різні кути. Визнач номер трикутника, який було дзеркально відображено.
Завдання 2. (Сторінка 71, підручник)
Данилко створив малюнок і дзеркально відобразив усі графічні об’єкти на ньому, окрім трьох. Знайди їх.
V. Фізкультхвилинка
А зараз давайте поглянемо на екрани моніторів (слайд з фізкультхвилинкою) та попробуємо повторити всі ці дії які будуть нам демонструвати герої на екрані (відео фізкультхвилинка).
VІ. Усвідомлення набутих знань
Отже, ми трішечки розім’ялись і прийшов час свідомо та наполегливо попрацювати.
Відкрийте свій зошит …

(Робота з робочим зошитом)
VII. Релаксація
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору
VIII. Підбиття підсумків уроку
Завдання 3.
Виконання малюнка за зразком у середовищі графічного редактора, підручник, сторінка 68, вправа 4. Виконати один з двох малюнків на вибір.
Категорія: Інформатика (Сходинки до інформатики) | Додав: bogdankl (04.03.2016)
Переглядів: 924 | Рейтинг: 0.0/0
Фантастичні герої, виліплені з пластиліну
Чому пташки в'ють гнізда по-різному? Англійська народна казка «Сороче гні...
Способи згинання паперу
Наш вернісаж
Материнська свята доброта. Урок позакласного читання
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]