Робота з деформованим текстом. Копіювання і переміщення фрагментів тексту

Тема. Робота з деформованим текстом. Копіювання і переміщення фрагментів тексту

 Мета: Узагальнити знання про редагування та форматування тексту. Відпрацювати навички копіювання та переміщення тесту. Розвивати логічне мислення та увагу; Формувати вміння аналізувати і робити висновки.

Обладнання. текстовий редактор, підручник, робочий зошит, файл з деформованим текстом.

Хід уроку

І. Організаційний момент. Техніка безпеки.

 У кабінеті інформатики учень увімкнув комп’ютер і почав діставати зі свого портфеля обід , який потім з’їв .

- Чи порушив він правила техніки безпеки? Якщо так, то як?

- На уроці неуважний учень заснув і ліг на клавіатуру. Потім він прокинувся, згадав про роботу. Чи порушив він правила техніки безпеки?

ІІ. Перевірка домашнього завдання.

ІІІ. Актуалізація знань

- У яких формах можна подати інформацію?

- Які типи текстів ми вивчили на минулому уроці ?

- Чим відрізняються прозові тексти від віршованих?

- Якою клавішею можна розпочати новий абзац? А поставити проміжок між словами?

ІV. Вивчення нового матеріалу.

1. Вступна бесіда.

 На уроках української мови вам доводилося працювати з деформованими текстами. Давайте прочитаємо текст, поданий нижче і поміркуємо, як слід розмістити його частини.

2. Робота з підручником, ст. 52 – 53.

3. Практична робота

Виконання завдань №1,2робочого зошита

4. Фізкультхвилинка.

Трава низенька – низенька.

(Роблять присідання)

Дерева високі – високі.

(Піднімають руки вгору)

Вітер деревце гойдає – колише.

(Обертаються)

То вліво, то вправо нахиляє.

(Нахили вліво, вправо)

То вгору, то назад.

(Потягуються вгору, назад)

То вниз нагинає .

(Нахиляються вперед)

Птахи летять – відлітають,

(Махають руками)

І учні навколо школи оббігають.

Ми можемо зараз це зробити? Чому?

V. Робота з комп’ютером.

Відкрий текстовий редактор. Завантаж текст з файлу «Урок 26.doc», який знаходиться на диску D: у папці «4 клас». Перед тобою деформований текст.

Перестав частини тексту в потрібному порядку.

Для цього пригадай, як виділити слово, рядок, абзац.

Щоб виділити кілька рядків або кілька абзаців, треба виділити пер­ший з них і, тримаючи натиснутою ліву кнопку миші, пересувати її та­ким чином, щоб вказівник миші рухався вздовж потрібних рядків або абзаців.

Виділені фрагменти тексту можна скопіювати або перемістити в інше місце.

Дія копіювання фрагмента тексту відрізняється від дії переміщення тим, що при копіюванні сам фрагмент лишається на своєму місці, а йо­го копія з'являється в новому місці. А мри переміщенні фрагмент вилу­чається і з'являється в новому місці.

Щоб скопіювати виділений фрагмент, треба натиснути кнопку Ко­піювати, встановити курсор в тому місці тексту, куди треба скопіювати цей фрагмент, і натиснути кнопку Вставити .

Дія переміщення виконується аналогічно, але замість кнопки Копіювати , треба скористатися кнопкою Вирізати.

Релаксація.

 Закрити очі (рахувати до трьох), відкрити їх і подивитися далеко – далеко (рахувати до п’яти). Повторити 5 разів.

VІ. Логічна сторінка «Для розумників і розумниць»(ст. 53)

VIІ. Підсумок уроку.

- Чи цікаво було працювати на уроці?

- Що найбільше сподобалося робити?

- Що видалося найважчим?

- Про що хотіли б дізнатися більше?

- Де ми можемо використати набуті знання?

VІІІ. Домашнє завдання.

Підручник с. 52-53.

Робочий зошит. Урок 25(№3-5)



Джерело: noindex
Категорія: Інформатика (Сходинки до інформатики) | Додав: SYLER (14.02.2015)
Переглядів: 3299 | Рейтинг: 0.0/0
Передача просторових явищ. Практична робота «Чарівний ліс уночі»
«Приховала». О. Орач «Вчуся у мами». П. Осадчук «Я навчаюся у тата». «Наш Анд...
Урок людяності «Краса і добро врятує світ»
Таблиці додавання й віднімання чисел 4 і 5. Нумерація чисел у межах 20. Задач...
Природа Кримських гір
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]